16 Reacties

4 maanden geleden

Doe vooral wat goed voelt! Niemand anders kan namelijk deze keuze voor je maken. Wij hebben het vrijdag met me zusje en zwager gedeeld & gisteren met me ouders. Ben vandaag 5+5. Mijn vriend werkt bij mijn vader in het bedrijf en hebben morgen middag op de dag de echo, dus hadden eigenlijk ook weinig keus. Een smoesje verzinnen wouden we niet. Na de echo gaan we het aan mijn vriend z'n ouders, broer en schoonzus vertellen. Merk dat ik het toch wel prettig vind dat er mensen zijn die het weten & ik dus niet iedere keer smoesje hoef te verzinnen. Maar zoals ik al eerder zei, doe vooral wat goed voelt! ❤️

4 maanden geleden

Eid mubarak!❤️ Ik zit in het zelfde schuitje als jou ben 5 weken zwanger maar persoonlijk wacht ik even met mensen vertellen ook omdat ik nog geen eerste echco heb gehad en je nooit weet wat er kan gebeuren🥹🙏🏻 maar doe wat goed voelt voor jou!

4 maanden geleden

Eid Mubarak✨️ Doe wat goed voelt! Het mooie nieuws delen met mensen in je omgeving heeft ook voordelen; als zij zwanger zijn geweest kan je herkenning vinden, zij kunnen hun wijsheden met jou delen en je kan je zorgen kwijt bij ervaringsdeskundigen en mensen die veel om jou geven. Ook wanneer je je zorgen maakt en zenuwen hebt voor de eerste echo, kunnen zij er voor je zijn. Ik hoop dat je hoe dan ook een mooie dag hebt woensdag!

4 maanden geleden

Reactie op MandyYassineAmira

Eid mubarak!❤️ Ik zit in het zelfde schuitje als jou ben 5 weken zwanger ma ...
Ik bekijk net je profiel. Ben jij na een maand weer zwanger geworden 😄. Ik vind dat echt super knap van je moest echt bijkomen na de bevalling.

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Ik bekijk net je profiel. Ben jij na een maand weer zwanger geworden 😄. Ik ...
Hahaha nee me dochter is morgen 4 maandjes in sha Allah 🩷 een maandje is wel heel snel 😅 alsnog is het snel daar niet van!

4 maanden geleden

Eid moubarek uit mijn ervaring zeker niet doen pas bij je termijn echo heb veel meegemaakt dat er bij de 20 weken tog een shock is ontstaan hou het voor je je weet el 3ain van mensen Allah hfad

4 maanden geleden

Reactie op MandyYassineAmira

Hahaha nee me dochter is morgen 4 maandjes in sha Allah 🩷 een maandje is w ...
Maar als ik zo na denk heb je wel gelijk haha 🤦🏻‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op MandyYassineAmira

Maar als ik zo na denk heb je wel gelijk haha 🤦🏻‍♀️
Heel diep respect in sha Allah kan je lichaam het goed aan en kan je de zorg voor je meiden goed opvangen met je zwangerschap 🥰. Ik denk als je nu met Eid verteld dat er weer eentje aankomt dat ze van hun stoel vallen🤣🤣🤣

4 maanden geleden

Nou ik ben door me familie overvallen. Ze keken me aan en zeiden jij bent zwanger. En toen moest ik lachen, dus nu weten ze het.

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Nou ik ben door me familie overvallen. Ze keken me aan en zeiden jij bent z ...
Aaah haha ja dan zagen ze het gewoon aan je en probeer dan maar je lach in te houden inderdaad 😳

4 maanden geleden

Reactie op MandyYassineAmira

Aaah haha ja dan zagen ze het gewoon aan je en probeer dan maar je lach in ...
Het is ergens ook wel goed de misselijkheid is begonnen en de vermoeidheid is ook aan het toenemen. Overmorgen eerste echo dus het komt goed in sha Allah.

4 maanden geleden

Reactie op MandyYassineAmira

Eid mubarak!❤️ Ik zit in het zelfde schuitje als jou ben 5 weken zwanger ma ...
Ik ben ook 5 weken zwanger en heb het nog niemand vertelt. Voor ons ook eid vandaag we zijn op vakantie. Gelukkig want ben op en af beroerd en ben onwijs moe. Geen sociale batterij. Voor mij de eerste zwangersschap dus vind het erg spannend.

4 maanden geleden

Eid mubarak! Ik ben ook vandaag precies 6+1 en ik hb het ook aan niemand verteld( stiekem overgeven in toilet met elke keer doorspoelen) Pas bij de eerste echo ga ik het bekendmaken! Succes & doe waar je, je goed bij voelt❤️

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Nou ik ben door me familie overvallen. Ze keken me aan en zeiden jij bent z ...
Hahahha ja dan kan je niet meer ontkennen ahaha

4 maanden geleden

Reactie op F.dad

Ik ben ook 5 weken zwanger en heb het nog niemand vertelt. Voor ons ook eid ...
Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap 🥰 het is zeker spannend vooral de eerste weken , klopt dat merk je al snel dan hea dat je moe wordt enzo en beroerd bent maar je krijgt er wat moois voor terug in sha Allah!❤️

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Het is ergens ook wel goed de misselijkheid is begonnen en de vermoeidheid ...
Spannend in sha Allah heb je een mooie echo met een kloppend hartje 🥰 klopt nu weten ze het kan je ook gewoon lekker jezelf zijn en je kwaaltjes delen haha