19 Reacties

8 dagen geleden

Tussen 16-20 mei. Ik weet het want ik ben 9-2 uitgerekend en ik had een medisch traject dus ik weet precies wanneer ik verplicht werd om het gezellig te hebben met mijn man 😆😆.

8 dagen geleden

Ik dacht aan de hand van mijn eisprong 22 mei uitgetekend te zijn op 12 februari. Dan zou jouw eisprong dus 20 mei gewrest zijn. Maar gynaecoloog plaatste mijn uitgerekende datum toch op 14 februari aan de hand van haar meting dus het blijft een gok.

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik dacht aan de hand van mijn eisprong 22 mei uitgetekend te zijn op 12 feb ...
Zelfde dus als ik je in je topic van zoveel maanden geleden schreef 😄 waarom ben je hier nog mee bezig?

8 dagen geleden

7/2 uitgerekend mijn eisprong was op 17 mei, dus denk idd ook 20 mei je eisprong

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Zelfde dus als ik je in je topic van zoveel maanden geleden schreef 😄 waar ...
Ik heb teveel series gekeken dus het eerste wat ik dacht ze twijfelt tussen de vaders en anders wil ze weten op welke plek der kind verwekt is ivm een vakantie ofzo.

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Zelfde dus als ik je in je topic van zoveel maanden geleden schreef 😄 waar ...
Ja ben soms angstig omdat ik toen niet wist dat ik zwanger was en had toen alcohol op vandaar..

8 dagen geleden

Reactie op Mysecret

Ik heb teveel series gekeken dus het eerste wat ik dacht ze twijfelt tussen ...
Haha nee twijfel daar niet aan. Omdat ik heb toen begin periode alcohol gedronken vandaar, ik wist toen niet dat ik zwanger was. Soms vind k het eng als k eraan denk.

8 dagen geleden

Reactie op Bloem12_

Haha nee twijfel daar niet aan. Omdat ik heb toen begin periode alcohol ged ...
Ik kan je gerust stellen ik was van mijn eerste 8 weken toen ik er achter kwam had gewoon bloedingen en had de prikpil dus vandaar dat ik het niet wist maar heb daarvoor ook behoorlijk wat gedronken.. mijn zoon is kern gezond en ondertussen 11 jaar oud

8 dagen geleden

Reactie op Bloem12_

Ja ben soms angstig omdat ik toen niet wist dat ik zwanger was en had toen ...
Ah maar daar zou ik me nu echt geen zorgen meer om maken. We zitten bijna in het 3e trimester, die alcohol van zoveel maanden geleden heeft niets gedaan hoor.

8 dagen geleden

Reactie op springinhetveld

Ik kan je gerust stellen ik was van mijn eerste 8 weken toen ik er achter k ...
Ah fijn om te horen dat je zoon gezond is, dit stelt mij ook gerust🫶🏻

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ah maar daar zou ik me nu echt geen zorgen meer om maken. We zitten bijna i ...
Jaa dat is waar, bedankt🫶🏻 ik zal er niet meer aan denken haha

8 dagen geleden

Ik ben zelf ook 10/2 uitgerekend en weet 100% zeker dat mijn eisprong op 23 mei was. Ik heb dan wel een cyclus van zn 3q dagen gemiddeld.

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik dacht aan de hand van mijn eisprong 22 mei uitgetekend te zijn op 12 feb ...
Je uitgerekende datum is niet alleen afhankelijk van je eisprong. Deze is ook afhankelijk van wanneer het eitje daadwerkelijk bevrucht is en wanneer het innesteld. Dit zijn dingen waar je nooit achter gaat komen wanneer deze precies geweest zijn

8 dagen geleden

Reactie op Bloem12_

Haha nee twijfel daar niet aan. Omdat ik heb toen begin periode alcohol ged ...
Zolang de navelstreng niet is aangelegd komt er geen alcohol bij je kindje. Het kan wel de innesteling tegenwerken of de celdeling. Maar als je nu in je 3e trimester zit en er geen bijzonderheden zijn dan zal dat allemaal goed gegaan zijn!

8 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Je uitgerekende datum is niet alleen afhankelijk van je eisprong. Deze is o ...
Een gok dus 😊 ook die metingen kloppen niet precies. Met 8 en 12 weken week het bijna een week van elkaar af. Bevruchting kan trouwens niet later dan 12 uur na de eisprong plaatsvinden gezien een eitje dan afsterft. De innesteling kan misschien wel schelen, al blijft de celdeling doorgaan dus zal er ook niet zover af zitten? Ik had 10 dpo een positieve test, als je dan rekent volgens de gynaecoloog had ik een positieve test op 8 dpo en een bevruchting 48 uur na de eisprong... kan niet.

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Een gok dus 😊 ook die metingen kloppen niet precies. Met 8 en 12 weken wee ...
Ik heb toevallig 2 echo's gehad een dag na elkaar. (Omdat ik meedoe aan een onderzoek. Ene echo bij verloskundige andere in Sophia kinderziekenhuis voor het onderzoek.) Verloskundige meting kwam op 11 februari, het ziekenhuis op 16 februari. Mijn eigen berekening aan de hand van sja.. die ene keer dat we sex hadden die maand ... 18 februari. Het kan echt al veel afwijken. En voor Ts ik hen ook een wijnarrangement gedronken, maar wat iemand ook al schreef, de 1e weken is er nog geen placenta en navelstreng en komt de alcohol niet bij je kindje. Vooral geen zorgen over maken.

8 dagen geleden

Ik had mijn laatste regels op 9 mei. En ben uitgerekend voor 18 februari

6 dagen geleden

Heel simpel, 38 weken terugtellen. Vanaf je eisprong ben je 38 weken zwanger.