12 Reacties

25 dagen geleden

Ik heb er ook wekelijks mee te maken. Vervelend he? Het helpt mij om heeeeel veel water te drinken, echt heel veel.

25 dagen geleden

Ja heel veel gehad vanaf een week of 13 denk ik. Dit herkende ik niet van mijn eerste zwangerschap. Nu 19 weken en het is gelukkig een stuk minder.

25 dagen geleden

Het kan erbij horen maar vooral ook letten op hoge bloeddruk. Had hier ook enorm last van sinds week 14

24 dagen geleden

Heb ik ook gehad helaas… al dronk ik liters water op een dag, zat bijna iedere dag aan de paracetamol. Was toen 19 weken, nu met 22 weken lijkt het minder te zijn geworden, heb nu al 1 week geen hoogpijn meer gehad. Begreep dat het nog kan wegtrekken, dus hopelijk geldt dat ook voor jou! Verder kreeg ik van de verloskundige nog de tip om acupunctuur te doen of massages. Misschien een idee? Sterkte!

24 dagen geleden

Bedankt voor jullie berichtjes. Ze hebben mijn bloeddruk gecontroleerd en dit is niet te hoog. Ik probeer al veel te drinken, omdat ik ook als ik niet zwanger ben snel last van hoofdpijn heb als ik te weinig drink . Acupunctuur of massages zou ik nog kunnen proberen. Het is echt vreselijk. Vannacht weer migraine gehad en de hoofdpijn blijft nu weer zeuren. Ik maak me ook wel een klein beetje zorgen, ik kan me niet voorstellen dat het goed is om wekenlang elke dag paracetamol te slikken .. Nu hopen dat het snel minder gaat

24 dagen geleden

Ik heb het nu ook continue sinds een week of 2. Het helpt voor mij (tijdelijk) om triggerpoints te masseren. Als je googeld kan je vinden waar die zitten, overeenkomend met de plaats van de hoofdpijh. Wellicht dat dat ook voor jou iets kan schelen

13 dagen geleden

Hier ook iedere dag hoofdpijn. Wordt er regelmatig ‘‘s nachts wakker van. Het is echt een belemmerende hoofdpijn, functioneer er echt minder door! Paracetamol werkt hier ook minimaal. Het enige wat doorgaans goed helpt is slapen 😓. Heb dit bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet gehad…

13 dagen geleden

Ja rond de 14 weken had ik ook extreme hoofdpijn dat is nu gelukkig over gegaan het heeft bij mij ook zo’n 2 weken ongeveer geduurd !

13 dagen geleden

Reactie op YaVa

Bedankt voor jullie berichtjes. Ze hebben mijn bloeddruk gecontroleerd en d ...
Helaas heb ik hier ook last van sinds week 15 (nu 22 weken). Mega vervelend. Vaak komt het bij mij rond 5 uur in de ochtend opzetten als ik net naar de wc ben geweest om te plassen. Daarna als ik geluk hebt verdwijnt het na het ontbijt en in sommige gevallen blijft het en moet ik door de mega hoofdpijn of migraine overgeven… 😭

13 dagen geleden

Reactie op fsvromans

Helaas heb ik hier ook last van sinds week 15 (nu 22 weken). Mega vervelend ...
Wat super vervelend. Ik moet er ook regelmatig van overgeven. Laten we hopen dat het heel snel minder wordt. Ik ben vandaag gestart met magnesium tabletten in de hoop dat dat iets gaat doen..

13 dagen geleden

Hier echt precies hetzelfde gehad .. 4 weken lang mega hoofdpijn en niks helpt. Vanaf 21 weken is het ineens weg .. een hele opluchting! Hopelijk ben je er ook snel vanaf 🙏🏻