12 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook... vreselijk! En ook echt rare dromen

4 maanden geleden

Ik ook😅 sowieso al best een aantal dagen vroeg wakker. Maar vannacht heb ik ook al een paar uur wakker gelegen. Mijn hoofd is moe maar de rest van mn lijf is wakker. super frustrerend. Ik had gister een positieve test in handen op 13dpo dus ben nu +/- 4 weken

4 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik ook😅 sowieso al best een aantal dagen vroeg wakker. Maar vannacht heb i ...
Kijk, wat gezellig! Ook wakker...🤣 nee ik heb momenteel een nachtdienst.. dus dat telt dit keer niet. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Is het je eerste?

4 maanden geleden

Ik ook! Doodmoe hoofd maar ondanks dat toch klaarwakker 😅

4 maanden geleden

Reactie op Lisjuh86

Ik ook! Doodmoe hoofd maar ondanks dat toch klaarwakker 😅
Ahaha vreselijk!😪😪😪

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Ahaha vreselijk!😪😪😪
Yep, vriend en zoon liggen beiden heerlijk te pitten 😴 ik ben jaloers op ze 😁

4 maanden geleden

Reactie op Lisjuh86

Yep, vriend en zoon liggen beiden heerlijk te pitten 😴 ik ben jaloers op z ...
Voel je je verder wel oke? Hoe ver ben je?

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Voel je je verder wel oke? Hoe ver ben je?
Ik ben vandaag 5+2 en voel me prima gelukkig. Af en toe even een misselijke vlaag maar niks te klagen! Hoe ver ben jij? (Ik ga weer een slaappoging doen) werkze nog even!

4 maanden geleden

Reactie op Lisjuh86

Ik ben vandaag 5+2 en voel me prima gelukkig. Af en toe even een misselijke ...
Ik ben 5+1 vandaag! Hier ook prima! Slaaplekker 😁

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Kijk, wat gezellig! Ook wakker...🤣 nee ik heb momenteel een nachtdienst.. ...
Vreselijk 😂 wat een nacht. Maar dankjewel! Tweede zwangerschap, maar hopelijk het eerste kindje dat we daadwerkelijk mogen zien opgroeien 🍀

4 maanden geleden

Ik heb gemerkt dat als ik ervoor zorg dat ik het niet te warm ga krijgen in de nacht ik beter slaap! Dus ik zou normaal nu nog met joggingsbroek slapen en hoewel ik liever zo in slaap val, trek ik m nu vast uit voor het slapen gaan. Ik slaap nu al een paar nachten 7u per nacht hierdoor 😎

4 maanden geleden

Ik kan ook echt totaal niet in slaap vallen omdat ik een drukkend gevoel in mijn bovenbuik heb en gewoon geen comfortabele positie vind. Iemand die dit herkent?