19 Reacties

23 dagen geleden

Aerosleep is niks meer dan marketing. Ze zijn niet veiliger dan gewone matrassen. Ook kunnen baby’s zich moeilijk warm houden met deze matrassen en mag je geen heet water kruik gebruiken. Ik heb zelf voor de IKEA KRUMMELUR gekozen. Deze kwam als beste koop uit de test van de consumentenbond.

23 dagen geleden

Hier wel een aerosleep. De evolution met matrasbeschermer. Meerdere in de familie/vriendenkring met dit matras, en alleen maar goede verhalen. Over het warmhouden heb ik nooit iets gehoord, en meerdere kindjes in de winter die erop hebben geslapen 🤷🏼‍♀️

23 dagen geleden

Ik had voor ons dochtertje een Areosleep matras met matrasbeschermer besteld. Matras was vrij hard en stug, ook zat die heel strak in het ledikantje waardoor opmaken haast onmogelijk was.. uiteindelijk ander matras gekocht 😅 Ik heb ook gehoord dat het niet aangetoond is dat Aerosleep is dan een gewoon matras, dus ik denk idd dat het vooral marketing is .. mijn kraamhulp heeft des tijds ook aangeraden om in de koude maanden de matrasbeschermer eruit te halen ivm de kou

22 dagen geleden

Hier ook het ikea matrasje gekocht nav het artikel van de consumentenbond.. ben er erg tevreden over. Mn dochter heeft er zon 2.5j op geslapen, ademt goed door en is nog in perfecte staat voor de tweede :)

22 dagen geleden

Wij hebben een IKEA matras gekocht op aanraden van die verkoopster (ze verkocht ook matrassen inclusief de aerosleep), maar ze had er geen goede ervaringen mee en wij vonden het de extra investering niet waard. Wij hebben er overigens wel uiteindelijk een Merino Wol hoeslaken omheen gedaan. Ons zoontje werd veel wakker ‘s nachts omdat hij het koud had. Dat hoeslaken was/is bij ons echt een uitkomst 👌🏽

22 dagen geleden

Hier ook aerosleep. Het is een fijn matras en zoontje slaapt er goed op. Gaf me een veiliger gevoel de eerste weken (nieuwe mama)

22 dagen geleden

Reactie op babylempertje

Hier ook het ikea matrasje gekocht nav het artikel van de consumentenbond.. ...
Welk IKEA matrasje is dit?🥰

22 dagen geleden

Reactie op DC22

Wij hebben een IKEA matras gekocht op aanraden van die verkoopster (ze verk ...
Welk matras is het van IKEA?🥰

22 dagen geleden

Reactie op DC22

Wij hebben een IKEA matras gekocht op aanraden van die verkoopster (ze verk ...
Heb je een linkje van het hoeslaken toevallig? Of waar je hem hebt gekocht?

22 dagen geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Heb je een linkje van het hoeslaken toevallig? Of waar je hem hebt gekocht? ...
https://www.daaloumaa.nl/shop/Teddy-merino-hoeslaken-dubbelzijdig-p404208040 Hier hebben wij hem gekocht! Kost ook wel wat hoor, wij doen hier trouwens nog een normaal hoeslakentje overheen.

22 dagen geleden

Reactie op MamavanE12enF23

Aerosleep is niks meer dan marketing. Ze zijn niet veiliger dan gewone matr ...
Heb je weleens je neus tegen een normaal matras gedrukt en tegen een exemplaar van aerosleep? Wij merkten een heel duidelijk verschil met ademen. Om deze reden hier een matrastopper van aangeschaft voor onze buikslaper, matras hadden we al.

22 dagen geleden

Reactie op Sheepsheep

Heb je weleens je neus tegen een normaal matras gedrukt en tegen een exempl ...
Dat is inderdaad ook nog een idee om aan te schaffen als het een Buikslaper wordt 😊

22 dagen geleden

Wij hebben ook aerosleep matras en matrasbeschermer in het wiegje. Het idee vond ik zelf ook prettiger. Onze kraamhulp had het advies om de 1e weken idd zonder aerosleep te doen, omdat het warmhouden moeilijker kan zijn. Dus dat verhaal van de 1e reactie ken ik wel. Aan het eind van geboorteverlof ging mijn dochter naar haar ledikant en daar hebben we de aerosleep wel gewoon op gelaten.

22 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Hier wel een aerosleep. De evolution met matrasbeschermer. Meerdere in de f ...
Nog even een kleine toevoeging, wij hebben het aerosleep matras in het ledikant in de slaapkamer. In de eerste weken tot (hopelijk) maanden slaapt de kleine in een co sleeper op onze kamer, daarin ligt een ‘gewoon’ babymatras, dus onze kleine zal ook pas na een tijdje op jet aerosleep matras slapen, wanneer het rollen begint pas waarschijnlijk 😂

21 dagen geleden

Aan allen die een hebben, hebben jullie dan ook alleen hen hoeslakens? Ik heb gelezen dat het anders geen effect zou hebben? Ik heb geen wieg in het begin en zal direct in het ledikant slaoen

21 dagen geleden

Aan allen die een hebben, hebben jullie dan ook alleen hen hoeslakens? Ik heb gelezen dat het anders geen effect zou hebben? Ik heb geen wieg in het begin en zal direct in het ledikant slapen

21 dagen geleden

Wij hebben ook de Aerosleep matras met beschermer. En heb na een tijd ook de beschermer er af gehaald omdat ik dus ook door kreeg dat dat de reden was dat onze dochter het zo koud had telkens. Geen idee nog hoe we dat deze keer gaan doen ..

21 dagen geleden

Wij hebben de Aerosleep matras met beschermer en alleen een katoenen hoeslaken eromheen. Topper is prima te wassen mocht er een ongelukje gebeuren (lekkende luier ofzo). Zoon slaapt heerlijk in een romper en een 2.0 tog slaapzak (dikke deel Puckababy 4 seizornen slaapzak) in een kamer van 21-22 graden :) In de winter sliep hij met een wollen lange broek en mouw pakje in de twee delen van de Puckababy 4 seizoenen slaapzak. Hij slaapt heerlijk! De eerste zes maanden sliep mijn zoon in een co-sleeper 's nachts en overdag onder dekens in de ledikant met dit matras.