19 Reacties

12 dagen geleden

Ik heb de elvie stride! Superfijne kolf, en omdat deze wearable is maar wel 1 middenmotortje heeft (die je aan je broek kan clippen, ideaal) kan hij wel heel krachtig en effectief kolven. De app erbij vind ik ook top. De elvie stride kan je in de uitverkoop vaak al rond de 280 vinden, ik vind hem dat geld echt waard! Ik heb ook youha(NL) gehad, maar die vond ik uiteindelijk te groot en opvallend om echt comfortabel handsfree mee te kolven, de onderdelen moesten voor mijn gevoel echt vaak vervangen worden om effectief te blijven kolven, en er zit geen app bij dus je moet hem echt in je bh per borst instellen en tussendoor wisselen van instelling vond ik niet handig.

12 dagen geleden

Sorry, te snel op verzenden gedrukt 😂 Groot voordeel bij de elvie vond ik dat ik ermee kon kolven terwijl ik mijn zoontje op 1 heup had en met de andere hand aan het koken was (als voorbeeld). Bij de youha kon ik eigenlijk al niet echt rondlopen want die zakten snel scheef door het relatief zware motortje aan de bovenkant en de grootte van de kolf.

11 dagen geleden

Ik heb de Horigen wearable gebruikt bij mn zoon. Die was toen samen met de elvie toen nog 1 van de weinige handsfree. Had er toen maar 1 maar zou nu wel een 2e aanschaffen om tegelijkertijd te kunnen kolfen. Was er blij mee en een stuk goedkoper dan de elvie! Zeker als de zorgverzekering nog wat vergoed. Youha ook een tijdje gehad en vond ik eigenlijk ook prima!

11 dagen geleden

Heb ook (voor naast mijn gewone kolf) veel draagbare geprobeerd. De Elvie stride was wel echt de beste. Hij kolft prettig en is nog best krachtig. Voor erbij prima, maar als je meer gaat kolven is toch een sterkere (niet wearable) aan te raden. Check ook je zorgverzekering, sommigen vergoeden een deel van een kolfapparaat. Je kunt evt daar rekening mee houden in de overstap naar een andere zorgverzekeraar in december.

11 dagen geleden

Niemand de Evite gekocht? Die heb ik mij nu aangeschaft maar ben benieuwd of die gaat bevallen

11 dagen geleden

Ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen!! Bol.com ook al uit zitten pluizen. Mij leek deze het proberen waard.. https://www.bol.com/nl/p/kolvy-air-draadloze-elektrische-borstkolf-dubbel-intelligente-kolfapparaten-handsfree-breast-pump-incl-e-book-borstvoeding-4-modes-12-levels-incl-3-maten/9300000153286081?referrer=socialshare_pdp_androidapp

11 dagen geleden

Ik had bij mijn dochter full time gekocht voor 4 maanden met een handsfree kolf van alie-express. Hij haalde net zoveel melk eruit als bij de medela die ik thuis had liggen. Was er heel enthousiast over. Ik ben van plan dit keer het weer aan te schaffen.

11 dagen geleden

Er staan op bol zat varianten van tussen de 100 en de 250 dat is al stuk minder dan 500 euro. Ik zat er zelf toevallig ook naar te kijken want ik wil zelf ook gaan kolven. Vulpes schijnt ook goed te zijn. Wellicht handig te wachten tot de black friday deals want we zijn toch nog niet bevallend

11 dagen geleden

Ik heb de dubbele elvie en zeer tevreden over. Toen ik die kocht was dat de enige handsfree optie, heb gezien dat er intussen veel meer beschikbaar is

11 dagen geleden

Vond zelf de youha prima. Deze 8 maanden gebruikt voor kolven op het werk. 1 a 2 keer per dag.

11 dagen geleden

Ik heb de medela freestyle handsfree. Erg blij mee

10 dagen geleden

Hier ook fan van de youha...ik heb hem bijna een jaar gebruikt, werkte bij mij perfect en altijd goede opbrengst gehad. Vond het het wel waard om voor 70 euro te bestellen, zo van, als t toch allemaal niet lukt met kolven enzo, dan ben ik geen 500euro kwijt. Degene die je op bol ziet, zijn volgens mij ook vaak Chinese varianten die mensen door verkopen , want vaak genoeg precies dezelfde gezien op Ali...ik heb dus uiteindelijk die youha via de Ali besteld (naar aanleiding van een topic hier ruim 3 jaar geleden)

10 dagen geleden

1 kolf van Elvie gehad ging prima snel en scheelt de helft, ze gaan ook goed weg via marktplaats later. Heb 1 je gekolfd en mn zusje erna 6 mnd - werkt nog super

10 dagen geleden

Ik heb de vorige keer vulpes gebruikt. De kleine meid, weigerde na 3 maanden de borst. Toen heb ik fulltime gekolfd en de vulpes werkte perfect. Wel goed oppassen met overschenken, er is wel eens een kolf omgegaan.... Dus overschenken wat minder fijn. Verder que prijsverhouding was ik er heel blij mee en omdat het draadloos is, kon je bij wijze van spreken alles doen. Wel op een gegeven moment nieuwe aangeschaft, omdat hoe goed je het ook na elke beurt schoonmaakt, er ontstaat toch wat kalk, dus op een gegeven moment wel nieuwe aangeschaft.

3 dagen geleden

Reactie op Thomas1989

Niemand de Evite gekocht? Die heb ik mij nu aangeschaft maar ben benieuwd o ...
Ja - dat schreef ik al en na jou nog een mama ;-)

9 uur geleden

Reactie op Ina33

Ik heb de medela freestyle handsfree. Erg blij mee
Hier lees ik dus vaak over via bol dat de motor stuk gaat ?

8 uur geleden

Reactie op LVW 1234

Hier ook fan van de youha...ik heb hem bijna een jaar gebruikt, werkte bij ...
Hoi hoi ben erg benieuwd welke dat zou zijn dit omdat er op Ali wel meer verschillende van dat merk te vinden zijn heb je toevallig een foto ?

8 uur geleden

Reactie op nice88

Hoi hoi ben erg benieuwd welke dat zou zijn dit omdat er op Ali wel meer ve ...
Ik heb deze via de lactatiekundige destijds aangeschaft. Kijk dit even goed na bij je verzekering. Ik kreeg 200 euro vergoed voor een kolf via haar.

6 uur geleden

Reactie op Sam14

Ik heb deze via de lactatiekundige destijds aangeschaft. Kijk dit even goe ...
Thnx ga ik eens doen