5 Reacties

23 dagen geleden

Ik heb wat dingen gekregen van de primark bij mijn eerste kindje, en heel eerlijk gezegd heeft hij het niet gedragen. Het valt klein, ik vind de pasvorm raar, en het stofje ook niet prettig. Hier is het ook meteen gekrompen in de was. Ik weet niet of dat voor al hun kleding geldt trouwens, ik kom er verder niet echt 🤷‍♀️

22 dagen geleden

Primark viel voor mijn idee altijd kort maar wel een beetje wijd (ook de rompers), dus voor langere baby's kun je beter een ander merk kopen. Ik vond ze niet zo fijn. Hema viel voor onze kleine toen een stuk beter, fijnere stof ook. Hema valt wel wat groot volgens mij, maar voor onze kleine toen was dit een goede pasvorm. Hema heeft ook goede kwaliteit, je kan het heet wassen en het kan allemaal in de droger. Heel fijn vond ik.

21 dagen geleden

Rompers krimpen enorm! Ook kleding valt niet heel ruim (kort). Ik kocht soms een maat groter, zodat ik zeker wist dat het past.

21 dagen geleden

Ik weet het niet van de primark, maar bij mijn oudere dochter altijd rompers van de Hema gebruikt. Die waren van een soort stretch stof! 1x de gratis (mouwloze) romper van de zeeman gehaald, die schuurde haar okseltje open

21 dagen geleden

De rompers krimpen sowieso en vind ik niet mooi zitten. Hema en H&M vond ik super fijn, blijven mooi ook na ontelbaar vaak wassen, De kleding viel vooral voor baby’s vrij kort en breed kan ik mij herinneren.