26 Reacties

vorig jaar

Wij hebben ze nu voor onze jongste ook gekocht, en hebben er even eentje uitgeprobeerd bij de oudste (die is andere flessen gewend dus die houden we gewoon op die flessen verder) Ik ben er erg tevreden over! Na het uitkoken doe je de ring er idd weer in, dop of fles maakt denk ik niet zoveel uit want als je het dichtdraait zit het uiteindelijk op dezelfde plek toch?

vorig jaar

Voor de gegadigden die een we too flesje willen uitproberen, ik verkoop er en voor 3€ helemaal nieuw met speen. We-too en Philips Avent Drinkflesje 160ML met Speen - Nieuw. € 3,00 https://link.marktplaats.nl/m2210879090?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller

vorig jaar

Hi, We hebben een grote verkoopgroep voor het verkopen van producten. :) Liefs, Eliza

vorig jaar

Reactie op Eeneneen

Wij hebben ze nu voor onze jongste ook gekocht, en hebben er even eentje ui ...
Dankjewel voor je reactie. Fijn dat de flesjes goed bevallen.

vorig jaar

Je moet het ringetje op de fles zetten, precies in die inkepingen, dan kun je de dop goed dichtdraaien, zijn wij achter. Nog geen ervaring, maar hebben ze ook gekocht. ☺️

9 maanden geleden

Zijn er hier inmiddels al meer ervaringen mee? Zijn het ook goede flesjes tegen lucht/buikkrampjes zoals je weleens ziet en hoort bij DR Brown of Philips Advent flessen..

9 maanden geleden

Reactie op Parisx

Zijn er hier inmiddels al meer ervaringen mee? Zijn het ook goede flesjes t ...
Wij hebben ze inmiddels af en toe in gebruik om de jongste afgekolfde melk te geven zodat hij kan wennen. We zijn er erg tevreden over! Hij drinkt er supergoed uit en we hebben heel weinig last van krampjes, ik heb niet het idee dat hij veel lucht binnen krijgt.

9 maanden geleden

Reactie op Parisx

Ja wij gebruiken ze! Hier vrijwel geen krampjes, heel tevreden mee

9 maanden geleden

Op zich n fijn flesje maar bij moeheid niet aan te raden want ik vergat vanochtend dus die ring terug te plaatsen en hopla..daar lag de gekolfde melk in bed 🥲 kon wel janken. Ik vind de extra handeling van die ring dus wel onhandig om die reden.

9 maanden geleden

Wordt ook aangeraden door lactatiedeskundige hier! Heel blij mee in ieder geval!

9 maanden geleden

Ik gebruik ook de wee too flesjes, ik geef borstvoeding en de eerste afgekolfde voeding via de fles ging direct vlekkeloos! Tot nu toe heeft hij zeer weinig krampjes gehad. Ook bij mij gaf de lactatiekundige aan dat dit goede flesjes zijn als ze moeten leren van de borst naar de fles.

8 maanden geleden

Reactie op Parisx

Wij gebruiken ze nu ruim 3 maand. Erg tevreden over. Geen Krampjes etc!

8 maanden geleden

Ik gebruikte die eerst ook maar zijn toch overgestapt op dr browns omdat hij te snel dronk en last kreeg

8 maanden geleden

Het is denk ik ook echt per baby verschillend allemaal

7 maanden geleden

Wij hebben ook de we too flesjes en zijn er heel blij mee! Nu hebben we zo'n flessen opwarmer voor onderweg, maar daar past hij niet op... iemand een idee op welke hij wel past? ;)

7 maanden geleden

Reactie op IngridenRuud

Wij hebben ook de we too flesjes en zijn er heel blij mee! Nu hebben we zo' ...
Ik heb deze en ben er erg tevreden over! Je moet voor de we too fles wel een ander opzet stuk kopen dan die erbij zitten, zodat je het juiste formaat hebt en het niet gaat lekken. https://www.baby-dump.nl/luvion-flesverwarmer-portable-ultra-pro.html?color=613&gad_source=1&gad_campaignid=21893749419&gclid=CjwKCAjw87XBBhBIEiwAxP3_A1UkJbwvEoLYQVum-XVi5QkYtAUn_8bGKLYk8yQlqEwPnYYxXHQLOxoCbcoQAvD_BwE

7 maanden geleden

Reactie op IngridenRuud

Hey , waren jullie er soms al achter welke adapter je nodig hebt? Wij hebben bambini flessenverwarmer alleen zit het nu steeds over te gieten omdat bij geen enkele adapter daarvan het merk “we too” staat. Ik ben benieuwd groetjes maureen😊

7 maanden geleden

Hebben jullie ook veel belletjes in de fles als jullie baby drinkt? Hoort dit?

7 maanden geleden

Reactie op AB061996

Hebben jullie ook veel belletjes in de fles als jullie baby drinkt? Hoort d ...
Ik ook ja! En zat hier te lezen om te kijken of meerderen dit hebben.. zelfde vraag!

6 maanden geleden

Reactie op IngridenRuud

Ik heb de luvion fles verwarming en sinds deze maand is daar de wetoo adapter voor beschikbaar. Je moet wel de ring ook op die adapter zetten anders lekt het (kwamen we achter).