6 Reacties
vorig jaar
Ik heb de cursus van pleunie icm mindfull mama (hier nog niet aan begonnen).
Ik vind tot nu toe de creeer jouw droombevalling goed in elkaar zitten, maar heb het nog niet afgerond. Je kunt o.a. een werkboek downloaden waardoor je meer gaat nadenken over je eigen bevalling. Daarnaast kan je via het platform Huddle vragen stellen aan pleunie zelf of openbaar aan alle andere cursisten.
Zij had met de feestdagen korting, volgens mij kan je haar daar nog over berichten. En inderdaad, door sommige verzekeraars wordt een deel vergoed.
Succes!
vorig jaar
Toevallig heb ik gisteren nog deze cursus icm mindfull mama aangeschaft met de korting.
Het is inderdaad een hele investering en twijfelde daardoor ook heel erg. Ben nog niet begonnen, maar het platform ziet er tot nu toe al heel professioneel uit!
Dus ik snap je twijfel erg goed!! Had hetzelfde. Maar ik heb er vertrouwen in dat ik er sowieso iets uit ga halen wat bij mij zal passen. Ook zitten er meditaties bij, wat ik ook erg fijn vind.
vorig jaar
Mom&Co is erg fijn, online kost €150 dus dat scheelt veel. Alles is overzichtelijk, wordt duidelijk uitgelegd. Combinatie van video’s, tekst die je moet lezen en opdrachten voor jezelf of met partner. Ze hebben ook goede podcasts op spotify, allemaal bevalverhalen en ook professionals die langskomen. Gratis te luisteren.
vorig jaar
Baeb neemt je van A-z mee in bevallen (op insta op verschillende plekken gedeeld wat er precies in zit) als het je alleen zou gaan om advies rondom complicaties bv (en dus niet het stukje over HOE keuzes te maken) kan je ook kijken naar 'vraag de vroedvrouw' - geen echte cursus, maar wel wetenschappelijke informatie (net als in Baeb) en een maandelijks 'vragenvuur'. Kost maar 24€ per maand. (Ik heb zelf momenteel Baeb, maar ga de laatste 2 maanden waarschijnlijk ook nog deze nemen om zelf alle artikelen en webinars te kijken)
Van Baeb weet ik dat je een berichtje kan sturen en dat ze dan met je meekijken of deze cursus past bij jou. Maar dan heb je nog geen vergelijking met de cursus van Pleunie
vorig jaar
Hoi,
Vanuit mijn werk werd bevallen als een baas ook aangeraden. Toen Pleunie voorbij kwam op mijn insta sprak het me toch niet aan. Ik lees nu het boek ' veilig bevallen' voor tweede hands van bol voor €17,50. Goed geschreven, informatief en het geeft me genoeg vertrouwen om de bevalling in te gaan. Verder ga ik nog naar een borstvoeding voorlichtingsavond.