29 Reacties
16 dagen geleden
Ik heb het voor de eerste ook gedronken en wil dat nu weer doen. Vorige keer was een bevalling van ongeveer 11 uur, waarvan 45 miniten persen. Heb in de kraamweek weinig gevloeid, en dit was ook na een weekje over. Op de vijfde dag pp was m'n baarmoeder geslonken tot achter het schaambot. Of het allemaal aan de thee te danken is weet ik niet, maar ik vond het ook prettig om iets concreets te doen als voorbereiding op de bevalling.
16 dagen geleden
Ik heb de frambozenbladthee de laatste 6 weken gedronken (liep tot 42 weken haha) en had weinig bloedverlies, ook na de bevalling niet heel veel. Mn baarmoeder kromp ook weer snel. Dadels ook gegeten, al vond ik die ontzettend ranzig. Dat zou geloof ik moeten helpen bij de ontsluiting, alleen heeft die fase bij mij juist 20 uur geduurd 馃槀 toch ga ik het beide wel weer eten / drinken voor de tweede.
15 dagen geleden
Hi! leuk om mee te lezen, ik ben van plan dit ook te drinken vanaf wk 34 en ook Okra in water :)
Waar halen jullie de thee vandaan?
15 dagen geleden
Ik heb het bij m'n eerste ook gedronken, ook vrouwenmantel thee, vanaf week 36 volgens mij (ik wist dat ik ingeleid ging worden met 38 weken). Heb 8 uur wee毛n gehad, en 6 minuten geperst. Zo goed als geen bloed verlies gehad.
Ik heb geen idee of het door de thee kwam, ga het in elk geval dit keer weer drinken haha.
3 uur geleden
Als ik ga zoeken staat er overal bij dat het niet geschikt is voor zwangeren.
2 uur geleden
Reactie op MirjamvG33
Als ik ga zoeken staat er overal bij dat het niet geschikt is voor zwangere ...
Mag inderdaad pas vanaf 36 weken
2 uur geleden
Reactie op MirjamvG33
Als ik ga zoeken staat er overal bij dat het niet geschikt is voor zwangere ...
Omdat het wee毛n kan opwekken wat je niet wil tijdens je zwangerschap. Het wordt ook pas aangeraden vanaf de termijn van 37 weken, wanneer je kindje voldragen is en veilig geboren kan worden. Beetje zelfde als attracties in een pretpark. Daar staat ook dat het niet mag als je zwanger bent, maar eigenlijk geldt dit ook pas vanaf een bepaald termijn en niet vanaf je positieve test.