6 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb een ma gehad in december en nu weer zwanger , ik merk ook dat ik er echt geen vertrouwen in heb , 2 juli de eerste echo op 7+3 weken , de tijd gaat zo langzaam . Ik heb ook nog eens amper klachten terwijl de ma zwangerschap echt een hel was, misselijk, moe , niet kunne eten etc. Nu alleen een beetje last van gevoelige tepels , vaak moeten plassen in de avond en heel af en toe een beetje moe. Verder voel ik me totaal niet zwanger. Wat me juist zorgen baart , maar ook lees ik dat dat niks hoeft te betekenen.😮‍💨

4 maanden geleden

Hier ook december en eind januari mk gehad. Nu inmiddels 19 weken zwanger.. In het begin was ik heel angstig en had ik weinig vertrouwen. Dat kwam pas rond de 11/ 12 weken.

4 maanden geleden

Na mijn eerste miskraam een gezonde zoon gekregen. Voor de tweede weer eerst een miskraam, nu weer zwanger en de eerste echo was goed. Maar de angst blijft! Bij mij wel ongeveer tot ik de baby voelde bewegen. Dus het zijn spannende tijden.. Probeer afleiding te zoeken.

4 maanden geleden

Hier in februari een miskraam gehad en nu weer zwanger 7+3 🤰🏼

4 maanden geleden

Ik heb een miskraam gehad en ben kort daarna zwanger geraakt. Dit werd een voldragen zwangerschap, maar gedurende de zwangerschap kon ik dat maar moeilijk voor mij zien. Het eerste trimester was heel erg spannend en ook in het tweede trimester maakte ik mij nog zorgen. Uiteindelijk kon ik dat na 20 weken loslaten en vanaf toen kon ik genieten van de zwangerschap. Nu ik weer zwanger ben, vind ik het weer erg spannend, maar ik sta er wel wat rustiger in dan de vorige keer.

4 maanden geleden

Ik heb vorig jaar april/ mei een miskraam gehad. Ik ben vrij snel daarna weer zwanger geworden en nu op 9 juni bevallen van een gezonde zoon. De eerste weken erg onzeker geweest in de zwangerschap. Wat als.. je hebt het nooit helemaal in de hand. Angst voor het verdriet wat vorig jaar zo er in hakte. Na het loslaten van de angst, meer kunnen genieten van de zwangerschap wat ook mentaal veel meer rust met zich mee bracht. Ik hoop dat het allemaal goed gaat.