12 Reacties

2 maanden geleden

Ik ook maar dan op een andere manier. Ik denk dan honger te hebben en als ik dan aan het eten ben was mijn ‘oog groter dan de naald’ en heb ik geen trek meer. Daar tegenover staat dat ik een uur later weer honger heb… oja, en vooral ook lekkere trek!

2 maanden geleden

Dat je ontbijt er na het tandenpoetsen uitkomt is herkenbaar, wat bij mij hielp was een droog koekje als ontbijt en een gewone tandenborstel en lauwwarm water, niet heel lekker maar alles beter dan je ontbijt eruit gooien. En dan zo rond 9/half 10 goed ontbijten. Wellicht helpt het ook voor jou :)

2 maanden geleden

Reactie op Greidanus1991

Ik ook maar dan op een andere manier. Ik denk dan honger te hebben en als i ...
Hier heb ik ook veel last van😅 Eerst vanaf 3/4 weken tot 6 weken alleen maar overgeven... medicijnen.. werd iets beter, nu 2soorten bij elkaar. Ene moment heel misselijk en nergens zin in, andere moment echt verschrikkelijk zin in eten, maar na een paar happen al weer klaar mee of smaakt het totaal niet. Ik lust geen koffie meer... en ik elf echt van vlees bij het avond eten. Sta te kokhalzen als m'n vriend dit kookt en hoef er écht niet aan te beginnen. Er is maar weinig wat écht lekker smaakt

2 maanden geleden

Droge crackers in de ochtend heb ik al geprobeerd ja! Dit helpt helaas niks, dan blijft het bij enorm kokhalzen en juist heel misselijk. Na het eruit gooien is alles redelijk voorbij, nu met de suprimal ook niet meer misselijk geweest! Wel heb ik in de ochtend nog zo’n wake up drink van Brinta, die zakjes. Niet lekker maar het is weer eten denk ik dan maar 🙈. Verder ook echt nergens zin in, of ik vond het eerst kei lekker en nu gewoon totaal niet meer. Ik moet ook een uur rijden naar het werk, dus helaas is rond 9/half 10 ontbijten voor mij veel te laat 🙈. Merk nu wel dat mijn maag rommelt, dus dadelijk toch maar boterhammen met vruchtenhagelslag eten voor zolang ik ze lekker blijf vinden 😅

2 maanden geleden

Reactie op Greidanus1991

Ik ook maar dan op een andere manier. Ik denk dan honger te hebben en als i ...
Lekkere trek heb ik dus absoluut niet. Heel vreemd, voor de zwangerschap snoepte ik meer dan nu haha

2 maanden geleden

Hier ook echt nergens trek in, maar moet wel wat eten omdat ik anders misselijk wordt. Bij de vk nagevraagd, die zegt dat het niet erg is, zolang je maar voldoende vocht binnenkrijgt

2 maanden geleden

Als je echt niks binnenkrijgt zou je kunnen kijken naar medicatie bij je huisarts. Ik zit aan de emesafane omdat ik dagelijks moest kotsen. Helaas helpt het niet volledig, maar beter dan niks

2 maanden geleden

Reactie op ItsB

Als je echt niks binnenkrijgt zou je kunnen kijken naar medicatie bij je hu ...
Die heb ik ook, maar dan alleen de werkende stof dus suprimal. Ik geef ook niet aan dat ik niks binnen krijg. Ik heb gewoon 0 honger, ondanks dat eet ik wel. Maar 0 honger ben ik niet gewend van mezelf

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik heb heel weinig eetlust op sommige dagen. Gisteren met moeite als avondeten drie stokjes kipsate, soms alleen crackers… Los van dat ik me slap voel, en het liefst genoeg voedingstoffen wil binnenkrijgen, vind ik het ook gewoon heel jammer dat veel eten me helemaal niet smaakt. Al wekenlang niet. Daarom vroeg ik me af; zijn er mama’s die weten of dat ook in het tweede trimester beter wordt? Ik kijk er naar uit dat de misselijkheid dan zakt, maar ik heb het idee dat dat weinige eetlust, gevoelig zijn voor (kook)geurtjes, niet helemaal te wijten is aan de misselijkheid per se. Ben benieuwd of iemand dit weet!

2 maanden geleden

Ja het is echt vreselijk, alles wat ik denk lekker te vinden is na een dag ook al niet meer lekker. De kasten liggen vol hier met halve verpakkingen. Het enige wat ik al lang en echt heel lekker vind is nectarines! Verder krijg ik niks weg

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Hi allemaal! Ik heb heel weinig eetlust op sommige dagen. Gisteren met moei ...
bij mijn vorige zwangerschap trok dit volledig weg en at ik in het tweede trimester als een trucker! Iemand hoefde maar iets aan voeding te benoemen en ik kreeg cravings. Dat terwijl ik in het eerste trimester zelfs afgevallen was omdat geen enkel eten me aanstond, ik te misselijk was en alles stonk en metalig smaakte

één maand geleden

Topic gesloten op verzoek van topicstarter