12 Reacties
3 dagen geleden
Met alle gebruikte termen en extra gecompliceerd maken van alles was inderdaad al duidelijk dat dit over België gaat 😝 ik ben zelf NL dus sorry als ik iets totaal niet begrepen heb.
Heel vervelend, vooral als je het al aan zag komen en je er expres al sinds vorige week achteraan aan het gaan bent.
Waarom hebben ze dit/jou niet meegenomen bij de loonberekening van 12/11??
Moeten ze iedere maand opnieuw die papieren naar de mutualiteit sturen? Of hebben ze het in z'n geheel gewoon nog steeds niet in orde gemaakt?
Echt heftig dat je begin oktober voor het laatst uitbetaald bent en ze nu doodleuk zeggen dat je nog een maand moet wachten. Je zou maar alleenstaande geweest zijn.. zou er dan ook zo begripvol met de huur en andere rekeningen omgegaan zijn als je een paar maanden niet kunt betalen omdat je steeds op je loon moet wachten?
Is het een groot bedrijf? Kan je evt een klacht indienen over degenen die zo laks met je papieren om zijn gegaan dat jij minstens 2,5 maand op je salaris moet wachten? (als ze het over een maand überhaupt in orde maken)
3 dagen geleden
Reactie op nikkii1988
Met alle gebruikte termen en extra gecompliceerd maken van alles was inderd ...
Volgens hun gaat het niet om het met de loonberekening van 12/11 in orde te maken maar een uitleg waarom hebben ze niet ... Het is idd een groot bedrijf maar eens je gaat klagen over het bureel word dit allemaal goed gepraat ... We zijn nu sinds 1/11 ingetrokken in een nieuwe huurwoning dus zal zwz al een spannende worden om de eerste maand huur te betalen maar ja het enige wat je hoort van hun is " we snappen dat het lastig is" ja daar ben ik vet mee ... Ze moesten de papieren opnieuw in orde maken omdat ik van gewone ziektewet (60%loon) naar volledige werkverwijdering (78%loon) ga sinds 6/11 maar het zijn letterlijk 2 A4 formuliertjes die ik dan nog eens zelf heb weten te bemachtigen via de mutualiteit en ze weigeren gewoon om ze in te vullen want ja dit moet via de loonskas gaan die natuurlijk gewoon juist hetzelfde gaan doorgeven aangezien ik al niet meer werk sinds augustus 🤷
3 dagen geleden
Reactie op Nippertie
Mischien niet heel handig op dit forum maar op een andere haha
Waarom is dit niet handig op dit forum ? Ik vraag niet om advies of dergelijke ik wil gewoon even mijn gal spuwen over de situatie zoals ik in het topic ook zeg 😅
3 dagen geleden
Reactie op Nippertie
Fat bedoel.ik lekker ergens anders doen alsof mensen zitten te wachten op j ...
Wel als je iemand anders "geklaag" niet wilt lezen moet je dat misschien ook gewoon niet doen😅 is nou niet echt netjes om zo te reageren op gewoon een heel normaal "klaag" topic waarvan er 1000 zijn op dit forum 😅maar oke ieder zijn mening
3 dagen geleden
Reactie op Nippertie
Nee hoor zo bedoelde ik het niet maargoed ik zal geen discussie verder aang ...
Ik vraag me wel af hoe je het dan bedoeld 😅. Want er is niet perse een andere betekenis aan je woorden te geven.
Vond het persoonlijk ook vrij bot overkomen.. Niemand is verplicht om hierop te reageren of om het te lezen..
Kan me best voorstellen dat TS het even kwijt moest. Bedoel minimaal 2.5 maand op je loon wachten doet niemand voor zijn lol. Als zwangere en verhuisd te zijn al helemaal niet. Niet iedereen heeft de middelen om die 2.5 maand dan te kunnen overbruggen
3 dagen geleden
Reactie op Nippertie
Nee hoor zo bedoelde ik het niet maargoed ik zal geen discussie verder aang ...
Oke snap niet goed hoe je het anders kan bedoelen 😅 is zeker niet voor aandacht, is echt gewoon zoals ik het zeg in het topic om even te ventileren op een anonieme en neutrale plek 😅excuses als ik het toch verkeerd begrepen heb maar het kwam nogal bot over