Dit moet ik toch even van me afschrijven...
Sinds augustus zit ik thuis door bekkeninstabiliteit. Sinds die moment zijn er continu problemen met de uitbetaling van mijn uitkering zijnde doordat mijn werk werkt via een uitbetalingskas en iedere keer pas op de 12de van de volgende maand de nodige documenten voor de mutualiteit in orde kan brengen (dit gaat over 2 A4 papiertjes). Nu zit ik sinds 6/11 op volledige werkverwijdering door zwangerschap omdat ik in de zorg werk en dus zwz op 6 maand zwangerschap verplicht had moeten stoppen met werken. Al 2 maand(!) zit ik er zelf achteraan zowel bij mijn werkgever als bij de mutualiteit om zeker te zijn dat ik niet weer meer dan een maand zonder loon zou gaan zitten. Allemaal mooie woorden "nee hoor alles zal op tijd in orde zijn we hebben alles binnen gekregen" nu vandaag was normaal de uitbetaling .... Krijg ik bericht dat er blijkbaar van mijn werkgever uit nog niks in orde is ... Vandaag dus voor de zoveelste keer contact opgenomen en wat vertellen ze me ? De loonberekening gebeurt pas 12/12 voor november dus pas dan geven ze het door aan de mutualiteit... Gek word ik er gewoon van ! Ik ben al sinds vorige week aan het bellen,mailen noem maar op en iedere keer kreeg ik te horen we brengen het in orde en nu dit weer .... Echt een extra stress die ik er dus niet bij moet hebben ... Ben er echt erg over aan het denken om na mijn zwangerschapsverlof mijn ontslag te geven want het is met de lonen daar ook iedere maand wel iets en ben het zo zat ... Hun respons is dan ja we snappen dat het vervelend is maarja je moet toch maar afwachten ... Makkelijk gezegd als mijn laatste uitbetaling 1/10 was en ik dus nu tot minstens 15/12 zonder loon zal gaan zitten terwijl we net deze maand ook nog eens verhuist zijn en dus de nodige hoop aan kosten al gehad hebben ... Ik ben van België trouwens want heb al gelezen dat dit in Nederland anders (en naar mijn mening beter) in elkaar zit . Sorry voor de lange zeurende post maar jammer genoeg is er niet meer dan het van me af schrijven dat ik kan doen.