8 Reacties

4 maanden geleden

Wij lopen echt precies gelijk! Hier ook een korte nacht.. pfff... ga vanmiddag gewoon even lekker weer liggen.. en vooral lekker genieten van het idee dat de kleine lekker in onze buik zit 🤩❤️

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Wij lopen echt precies gelijk! Hier ook een korte nacht.. pfff... ga vanmid ...
Ik moet dus tot 5 werken 🙈🙈🙈 wordt een hele lange dag. Ik besef dat het echt de hormonen zijn en dit er ook bij hoort maar pfffff

4 maanden geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik moet dus tot 5 werken 🙈🙈🙈 wordt een hele lange dag. Ik besef dat he ...
Aaaaah dat is echt minder ja.. ik ben vandaag dan vrij.. scheelt weer

4 maanden geleden

Heel eerlijk, ik begrijp niet hoe vrouwen het volhouden om hele dagen te werken als ze zwanger zijn 😳 wat een marathon lijkt me dat zeg . Ik heb nu nog vakantie en werk momenteel niet volledig en daar ben ik echt even dankbaar voor. Veel tips heb ik dus niet. Maar ik wil even zeggen dat ik jou, en alle andere vrouwen die dit doen, een kanjer vind!

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Heel eerlijk, ik begrijp niet hoe vrouwen het volhouden om hele dagen te we ...
Thnx!!! Advies van de verloskundige is ook eigenlijker me ziek te melden 😅😅 Maar mijn verantwoordelijkheid gevoel laat dat niet toe. Pakje crackers verder en zo wat watermeloen kijken of dat helpt. Enne gember capsules halen dat was ook hun tips

4 maanden geleden

Ik weet precies hoe je je voelt. Vandaag 4+5. Lig al wakker vanaf 4:00 😅 honger en misselijk. Wat mij helpt is verse gember thee tegen de misselijkheid en ik heb overal crackers liggen thuis, auto en op het werk. Gelukkig laat de zomer op zich wachten want met dit weer heb ik een trui aan en zien ze op het werk mijn opgezette buik en tieten minder goed 🤣. Hopelijk voel je, je snel beter!

4 maanden geleden

Vervelend meid! Ik zou proberen een beetje afleiding te zoeken en niet de hele tijd te focussen op het zwanger zijn (hoe moeilijk dat ook is). Misschien helpt het voor jezelf om toch een dagje vrij te nemen/ziek te melden om even wat rust te pakken en je weekendplannen even in de ijskast te zetten. Rustig aan, hopelijk voel je je snel beter :)

4 maanden geleden

Gelukkig vandaag al een wereld van verschil!! De gember capsules werpen echt hun vruchten af. Ik kan weer normaal eten. Nu heb ik ook nog twee banen ook. En werk ik vandaag voor me zelf. Gelukkig een heel rustig dagje. En tussendoor even kunnen slapen. Dat doet echt wonderen. Morgen ochtend helaas ook nog wat klanten op de agenda. Maar wel relaxed dus komt goed. En daarna lunch met mijn vader voor vaderdag 🤭 En ook al is het zo pril ga ik hem wel een mooi vaderdag kadotje geven 🥰🥰