9 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit 2 zwangerschappen gehad wat bij mij hielp was sondevoeding

2 maanden geleden

Wat enorm lastig voor je! Je mag je zeker rot voelen hierom! Het is ook helemaal niet ondankbaar. Hoe graag je ook van dit kindje houdt, je hoeft niet van je zwangerschap te houden. Ik hoop voor je dat het toch wat wil afzwakken en je weer wat meer kan. Veel sterkte! ❤

2 maanden geleden

Reactie op kiimburrley

Ik heb dit 2 zwangerschappen gehad wat bij mij hielp was sondevoeding
Ja ik begin hier steeds vaker aan te denken. Het ziekenhuis wilt dit alleen nog niet opstarten. Zij willen nog steeds kijken of met andere medicatie/verhoogde medicatie bij 12 weken de misselijkheid meer onder controle te krijgen is. Anders eerst nog een vochtinfuus voordat ze over sondevoeding gaan praten. Heb al nutridrink gekregen van de diëtist, maar dat is niet te doen 😅

2 maanden geleden

Reactie op DC22

Ja ik begin hier steeds vaker aan te denken. Het ziekenhuis wilt dit alleen ...
Bij mij hielp echt alleen de sondevoeding moest elke week terug, voor vocht heb dit gehad bij mijn zoon tot 19 weken en bij mijn dochter tot 21 weken 😳 was anders niet te doen

2 maanden geleden

Als dietist merk ik dat ik hierover een hoop wil zeggen haha. Als ik je verhaal zo lees kom je m.i. zeker wel in aanmerking voor sondevoeding. Wellicht kun je het toch nog eens bespreken met je dietist. Wellicht helpt deze website voor extra onderbouwing: https://sorgenteprofessionals.nl/sondevoeding/voorschrijven/

2 maanden geleden

Dit lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk en heftig. Ik heb hier geen ervaring mee dus kan je geen tips geven maar wil je toch even heel veel sterkte wensen! 🫶🏼

2 maanden geleden

Geen ervaring mee, maar wel sterkte! You can do it!! 🌸

2 maanden geleden

Oef wat ongelofelijk zwaar als je hier doorheen moet. Natuurlijk mag je het totaal niet leuk vinden om zwanger te zijn en vooral niet als het zo gaat!!! Ik heb enorm met hechte doen…. Ik heb bij week 5 zelf alleen zo moe misselijk en lamlendig gevoeld dat ik ook heb geroepen dat het zo voor mij niet hoeft dus begrijp je volkomen. En ik stond aan startpunt om een medisch traject in te gaan😅😅 Voel je niet schuldig maar pak je rust en vecht om de zorg te krijgen die je nu nodig hebt! ❤️❤️ Heel veel sterkte en hopelijk wordt het snel beter

2 maanden geleden

Nou, gister bij controle van de VK gezien dat de kleine echt heel goed groeit. Die is precies conform de termijn die ik zou moeten zijn volgende de IUI. Door enorme uitdroging van mijzelf weer teruggestuurd naar het ziekenhuis en daar dan toch de sondevoeding opgestart. Vind ik wat heftiger dan ik van te voren dacht (dat buisje door mn keel moet ik steeds van braken), maar het voelt nu al echt een stuk beter!