Ik ben best slank gebouwd al mijn hele leven. Nu ben ik 22 weken zwanger en begin ik me best wel goed over mijn lichaam te voelen. De buik die je begint te zien en mijn gewichtstoename zorgen ervoor dat ik mijzelf met trots in de spiegel aan kijk omdat ik mijn lichaam nog nooit op zo’n manier heb gezien, tot op een bepaald punt. Mensen hebben altijd commentaar gehad op mijn gewicht. Dit leek weg te zijn TOTDAT ik zwanger werd. In een keer lijkt het of mensen echt iets MOETEN zeggen over mijn bouw, gewicht etc. Ik krijg in een keer opvallend vaak de opmerking of ik wel goed eet, of ik wel goed voor mezelf en de kleine zorg en of ik wel lekker in mijn vel zit omdat ze mij zo “tenger” vinden. Ik reageer de laatste tijd ook best bot tegen die mensen dat ik er ook niet blij mee ben dat dit mijn bouw is. Meestal moet ik ook 100 keer uitleggen dat mijn eetlust het dubbele is, dat ik genoeg eet en dat de kleine en ik niets tekort komen. Het lijkt altijd wanneer je je net lekker zelfverzekerd begint te voelen dat mensen altijd gaan beginnen over je lichaam of je gewicht. Nog meer die hier last van hebben? 😅 gooi het eruit!