463 Reacties

3 maanden geleden

Michelle , Nog geen uitgerekende datum sinds dit weekend pas een positieve test! Eerste kindje

3 maanden geleden

Reactie op joo1992

Michelle , Nog geen uitgerekende datum sinds dit weekend pas een positieve ...
Gefeliciteerd! Voel je, je goed? Lekker genieten!

3 maanden geleden

Hi, ik ben Rianne, inmiddels 5 jaar getrouwd en een dochter van juli 2022. Bijna een jaar bezig voor een 2e kindje en afgelopen vrijdag een positieve test in handen 🥰 ik doe een gokje op uitgerekende datum rond 4 februari, maar ik weet het niet precies. 3 juni heb ik de eerste echo.

3 maanden geleden

Reactie op Babymaart20

Gefeliciteerd! Voel je, je goed? Lekker genieten!
Echt nergens last van … 🥰

3 maanden geleden

Hi dames, hier vandaag positief getest🥺 wij hebben al een dochter van 5, en vorig jaar juli helaas een miskraam gehad met 9 weken. En dan nu zo’n vier weekjes zwanger en ongeveer 1 feb uitgerekend. Partner en ik zijn sept 10 jaar samen. Ohja, en ik heet Mirjam 🤭. Voor de mensen die me kennen, 🤫🤫

3 maanden geleden

Hi allemaal! Diana hier. Ook nog geen uitgerekende datum. Vandaag achtergekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje🥰

3 maanden geleden

Hi iedereen! Mijn naam is Lieke, afgelopen weekend dik positief getest met meerdere testen. Eigenlijk zou mijn NOD pas komende vrijdag zijn, maar het waren echt knaltesten. Eerst een jaar thuis geprobeerd masr helaas kwam mijn menstruatie niet op gang. Nu eerste ronde op Letrozol 2,5 mg, gelijk raak. Ons eerste kindje 🤍. 20 Juni staat de echo gepland ☺️

3 maanden geleden

Reactie op mirjam1998

Hi dames, hier vandaag positief getest🥺 wij hebben al een dochter van 5, e ...
Gefeliciteerd! Wij zitten dicht bij elkaar! Mijn uitgerekende datum staat ook op 1 feb! Spannend allemaal! Gisteren positief getest

3 maanden geleden

Hai Michelle! Gefeliciteerd ❤️

3 maanden geleden

Reactie op liefslanaxx

Hai Michelle! Gefeliciteerd ❤️
Dankjewel 🥰

3 maanden geleden

Reactie op XANX

Gefeliciteerd! Wij zitten dicht bij elkaar! Mijn uitgerekende datum staat o ...
Gefeliciteerd ! Ik heb volgende week pas afspraak bij de vk waarschijnlijk zit ik ook rond dezelfde datum 😍

3 maanden geleden

Heyhey Karin hier nog geen uitgerekende datum gisteren een cb test die 1-2 weken aangaf!! Ik ben getrouwd en in verwachting van m'n 2e. Heb nu veel eerder symptomen dan bij de eerste

3 maanden geleden

Reactie op XANX

Gefeliciteerd! Wij zitten dicht bij elkaar! Mijn uitgerekende datum staat o ...
Gefeliciteerd! Mooie slofjes 🥰 waar zijn ze van? (Krijg ineens weer zin om babyspullen te shoppen nu het na een jaar proberen gelukt is haha

3 maanden geleden

Reactie op XLKE

Gefeliciteerd! Mooie slofjes 🥰 waar zijn ze van? (Krijg ineens weer zin o ...
Van noppies! Ja ze zijn lief he ❤️ jij ook gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Reactie op joo1992

Gefeliciteerd ! Ik heb volgende week pas afspraak bij de vk waarschijnlijk ...
Bij mij is het ook geschat, zou zomaar naar januari kunnen gaan.. haha ! Ik heb 11 juni een afspraak bij verloskundige voor inwendige echo

3 maanden geleden

Een positieve test hier! Mixtfeelings: Ik was begin van het jaar onverwacht zwanger. Ik kwam er achter toen we thuis kwamen na oud en nieuw. Het was echt een cadeautje. Na 9 weken verliet het zieltje mijn lichaam.. Hierna heb ik even tijd nodig gehad om het te verwerken. Deze cyclus was ik ‘er weer klaar voor’ en ik ben meteen zwanger. Wow! Echter heb ik best wel buikpijn en merk toch dat ik dat spannend vind.. De eerste keer was ik heel onbezorgd en merk dat ik nu ergens toch wat terughoudender ben. Meer vrouwen die dit herkennen?

3 maanden geleden

Reactie op EsméeElise

Een positieve test hier! Mixtfeelings: Ik was begin van het jaar onverwacht ...
Hoi, dit herken ik zeker!! Heb 2 miskramen gehad en nu een positieve test, enorm spannend vind ik het!

3 maanden geleden

Reactie op ChyntiaJ

Hoi, dit herken ik zeker!! Heb 2 miskramen gehad en nu een positieve test, ...
Dankjewel voor je reactie ❣️ Ja ons lichaam weet wat hij moet doen, maar toch is het fijn als het deze keer 39 weken blijft zitten hè😄

3 maanden geleden

Reactie op EsméeElise

Dankjewel voor je reactie ❣️ Ja ons lichaam weet wat hij moet doen, maar to ...
Nou echt hoor! Heel veel succes komende weken en als je wilt praten kan altijd 😘

3 maanden geleden

Hi, ik ben Ella. Samen met mijn vriend verwachten wij onverwachts maar meer dan gewild in begin februari ons eerste kindje.