463 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Annemc

Inderdaad is er al een nieuwe link?
Nieuwe link is inderdaad welkom. Wil ook wel in het WhatsApp groepje

5 maanden geleden

Hoi allemaal Ik ben kimberley en wordt eind deze maand 35. Aan het discuseren met vriendlief wanneer we gaan doen samenwonen. Morgen 6 weken zwanger als we goed hebben gerekend zou het rond 4 februari zijn

5 maanden geleden

Hi! Ik ben Joëlla en de uitgerekende datum valt op 15 februari. Ik ben samen met mijn man, een hond en twee katten en als alles goed verloopt in februari dus ook een klein wondertje. Ofterwijl dit word ons eerste mensen kindje

5 maanden geleden

Hoi! 👋🏼 Ik ben Mariska. Ik heb een dochter van 5(januari 2019) uit een eerder huwelijk. Onlangs, 26 april, getrouwd en positieve test sinds vrijdag! Gewild maar allemaal nog heel onwerkelijk

5 maanden geleden

Hallo, mijn naam is Monique. Ik had afgelopen zaterdag een positieve test, en als denk eind februari uitgerekend te zijn. Ik ben getrouwd, heb twee bonusdochters van 13 en 10 en een zoontje van 4 maanden.

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Mijn naam is elke en vandaag heb ik 2x positief getest op een wondertje. Voor mij en mijn partner is het allemaal de 1e keer, daarom heb ik me aangesloten bij dit forum. Groetjes, Elke

5 maanden geleden

Lindy 1e kindje 8 weken geleden een miskraam gehad ik was toen 13 weken. Nu dit weekend een positieve test in handen !! Wat onwerkelijk.. Zoo blij en het is heel erg welkom 🤰💜

5 maanden geleden

Hoi, ik ben Anne . Gisteren een positieve zwangerschapstest gehad. Mijn man en ik hebben al 2 kindjes van 5 en 3.

5 maanden geleden

Hoi!👋 mijn naam is Wilma. Moeder van 2 dochters van 4 en 6. Nu in verwachting van nummer 3. 🥰 Uitgerekende datum 12 februari. Beide dochters waren dysmatuur, dus nu gelijk doorverwijzing aangevraagd voor ziekenhuis. Spannende weken 🤞🍀

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Kim, 28 jaar en vorige week donderdagochtend een positieve zwangerschapstest 😍. Woonachtig in Zoetermeer. Mijn vriend heeft nog een dochtertje van bijna 6, die het denk ik helemaal geweldig gaat vinden. 1 juli de eerste echo 🤗. Hopen dat alles goed gaat 😊. Liefs!

5 maanden geleden

He allemaal, mijn naam is Astrid. Gisteren heb ik een positieve zwangerschapstest gehad 😊 Mijn vriend en ik zijn heel blij. Buiten een (ondeugende) kitten hebben we momenteel nog geen kinderen, dus alles is nieuw en spannend! Mocht er een WhatsApp groepje zijn dan sluit ik graag aan 😊

5 maanden geleden

Hoi Dames. Vandaag een positieve test gehad🥰 Ik heb op 4 mei een miskraam gehad met 8 weken. Nu 4 weken later weer zwanger. Ik kan het nog niet geloven maar ontzettend blij

5 maanden geleden

Reactie op assie93

He allemaal, mijn naam is Astrid. Gisteren heb ik een positieve zwangerscha ...
https://chat.whatsapp.com/CgIhvnWERbR32Bh0G2Yihz

5 maanden geleden

Hoi! Colet hier 🙋🏼‍♀️ ik ben 23 jaar en mijn vriend en ik verwachten ons eerste kind. Gisteren positief gestrest dus echt nog heel spannend allemaal.

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Elles en waarschijnlijk 6w 4d zwanger. Wij hebben voor morgen de eerste echo gepland staan! Wij hebben een dochter van bijna 1 jaar. Ik vind het erg spannend want deze zwangerschap voelt zo 'anders' vergeleken met de eerste waardoor ik nog niet te vroeg durf te juichen.

5 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben 28jaar en op vrijdag 7-6 positieve cb test 2-3 weken zwanger. Na eerste IUI meteen raak maar totaal wel 2 jaar bezig geweest. Super blij, wel spannend of alles goed is. 1-7 eerste echo dus nog eventjes afwachten.

5 maanden geleden

Hoi ik ben Sandra, afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan omdat mijn menstruatie niet door kwam! Zo niet verwacht maar uitslag Zwanger! Het is nog niet helemaal gepland maar zoo welkom 🥰

5 maanden geleden

Hoihoi, ik ben Cindel. Ik weet sinds 31 mei dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Ik heb een zoon van 2. Na mijn eerste zwangerschap (keizersnede) bleef ik klachten houden en uiteindelijk werd het duidelijk dat ik een niche had. Hier ben ik aan geopereerd en sindsdien waren de klachten praktisch weg. Met deze zwangerschap zijn er wel meer controles (wat ik stiekem niet zo erg vind want dan zie ik de kleine meer🥰). We zijn heel blij met de zwangerschap en zitten met smart op de eerste echo’s te wachten

5 maanden geleden

Hallo ik ben een mama van 5 kindjes mijn wens is om nog 1 kindje te mogen krijgen. Afgelopen 3 cyclus 2x een biochemische zwangerschap gehad. Hopelijk deze ronde raak en een gezonde zwangerschap. Ik kom uit omgeving Rotterdam Dus meiden voeg me toe als vriendjes zo kunnen we samen onze zwangerschap reis delen.

5 maanden geleden

Hoii! Ik ben Anne, sinds 11 jaar met mijn man samen (1jaar getrouwd) Gister mijn zwangerschap test gedaan omdat ik voelde dat er wat niet helemaal klopte.. en jahoor dikke vette strepen😅. Wij zijn woonachtig in Oostenrijk 8 juli eerste keer naar de vrouwenarts. Voor mij kwam het wel onverwacht omdat ik morgen naar een 4 daaags festival ga en toch zeker wilde weten hoe of wat.. ben ik toch blij dat ik getest heb.