463 Reacties

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Vanwege mijn miskraam eind maart (was toen eigenlijk eind oktober 2024 uitgerekend) vind ik het nog een beetje spannend om hier aan te sluiten. Het voelt een beetje alsof ik nog niet te blij mag zijn, al ben ik dat uiteraard wel! ❤️ Daarom stel ik me ook even voor: Mijn naam hou ik graag privé i.v.m. herkenbaarheid. Ik ben 13 jaar samen met mijn man en we zijn 9 maanden getrouwd. Ik ben als het goed is eind februari uitgerekend. Dit wordt ons eerste kindje en we zijn mega dankbaar dat het ons weer zo snel na de miskraam is gegund ❤️

4 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben blij om bij deze geboorteclub te horen! Ik denk 3w+6d te zijn vandaag, afgelopen zondag een positieve test dus dat was best vroeg. Dit is ons 1e kindje. In maart een miskraam gehad bij 8-10 weken dus nu extra spannend en eng. Vorige keer had ik weinig symptomen en nu wel best wel hormonaal en misselijk, terwijl ik nog helemaal niet ver ben. Ik hoop zo dat dat een positief teken is!

4 maanden geleden

Reactie op MTFR(L)

Meerdere mama’s die zwanger zijn van de tweede die snel achter elkaar komen ...
Niet mijn tweede kindje maar mijn 4e is nu ook 9 maanden

4 maanden geleden

Reactie op MTFR(L)

Meerdere mama’s die zwanger zijn van de tweede die snel achter elkaar komen ...
Hoi, Ja mijn kleine is 6 maanden nu en ik weet nog niet de uitgerekende datum maar volgens de app rond 5 februari.

4 maanden geleden

Reactie op Naomi2303

Nee, ik heb een baby van 6 maanden:). Weken van nu zijn 6 of 7 weken. Vraag was of er meer mamas snel achter elkaar zwanger zijn voor een 2e:)

4 maanden geleden

Reactie op mirjam1998

Hi dames, hier vandaag positief getest🥺 wij hebben al een dochter van 5, e ...
Wat leuk, ik kan me jou nog herinneren van diverse NOD groepjes en nu zitten we in dezelfde geboortegroep 🤗

4 maanden geleden

Hallo! Amber(32) Nu op vakantie er achter gekomen dat ik zwanger ben van een potentiële eerste exemplaar. Het is nog zo pril dat ik hoop dat het goed gaat. Manlief en ik zijn al 12 jaar samen, en pas sinds een paar maanden bezig.

4 maanden geleden

Reactie op nathalie283

Nee, ik heb een baby van 6 maanden:). Weken van nu zijn 6 of 7 weken. Vraag ...
Hier al een kleine van 9 maandjes!

4 maanden geleden

Hoi! Ik ben Stacy (30)😀 Voor ons het eerste kindje en zal naar verwachting eind februari komen. 💙🩷

4 maanden geleden

Mijn naam is Sandra, mama van zoontje Dayn 22 maanden en sterre kindjes Max en Bodhi. Ik vind deze zwangerschap heel anders dan mijn vorige , 8juli de eerste echo kan niet wachten!!!!

4 maanden geleden

Dit is drupke 🤣

4 maanden geleden

Romina en ben getrouwd met Guus. Dochter van 3,5 en sterre kindje Max. 17 juli eerst echo. Vindt het op dit moment erg spannend hoe deze zwangerschap gaat lopen.

4 maanden geleden

Ik ben Fleur, 26 en nu zwanger van ons eerste kindje. Begin mei een miskraam gehad met 7 weken, dus we zijn heel gelukkig dat het meteen weer raak is ✨ Wij krijgen op 3 juli een vroege echo, dan ben ik ongeveer 6 weken

4 maanden geleden

Reactie op SandraWouter

Mijn naam is Sandra, mama van zoontje Dayn 22 maanden en sterre kindjes Ma ...
Gefeliciteerd allereerst! Was je al ver zwanger dat je wist dat het jongetjes waren je sterrenkindjes of heb je ze gewoon zo genoemd?😊

4 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben Demi, 26 en zwanger van ons 1e kindje. De uitgerekende datum zou 24 februari 2025 zijn, 9 juli de eerste vroege echo dus spannend!

4 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben Daphne, 31. Nu 4 weekjes zwanger van de 2e, schatting 24 feb uitgerekend. Samen met mijn man heb ik nog een zoontje van 1,5 rondlopen

4 maanden geleden

Ik ben Mellanie,29. Getrouwd met Mo,34. En zwanger van de 4e, uitgerekende datum 3 februari.

4 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben Cindy, 31 en net zwanger van de 2e. Heb een zoontje van bijna 1,5 en verwacht nu eind februari uitgerekend te zijn 😊 3 juli eerste echo... ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Cindy193

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben Cindy, 31 en net zwanger van de 2e. Heb een ...
Wat leuk, bijna precies zelfde verhaal hier 😊 Gefeliciteerd!

4 maanden geleden

Hoi Dames, Ik ben Whitney, 34jaar en woon in de omgeving van Eindhoven. We zijn nu 2jaar getrouwd mijn man en ik, maar al 15jaar samen. We hebben een zoontje van bijna 8maamden en nu zwanger van ons 2de kindje, 4 + 2 weken. 11 juli onze eerste echo 🥰