463 Reacties
4 maanden geleden
Hoi allemaal!
Vanwege mijn miskraam eind maart (was toen eigenlijk eind oktober 2024 uitgerekend) vind ik het nog een beetje spannend om hier aan te sluiten. Het voelt een beetje alsof ik nog niet te blij mag zijn, al ben ik dat uiteraard wel! ❤️ Daarom stel ik me ook even voor:
Mijn naam hou ik graag privé i.v.m. herkenbaarheid. Ik ben 13 jaar samen met mijn man en we zijn 9 maanden getrouwd. Ik ben als het goed is eind februari uitgerekend. Dit wordt ons eerste kindje en we zijn mega dankbaar dat het ons weer zo snel na de miskraam is gegund ❤️
4 maanden geleden
Hoi allemaal, ik ben blij om bij deze geboorteclub te horen!
Ik denk 3w+6d te zijn vandaag, afgelopen zondag een positieve test dus dat was best vroeg. Dit is ons 1e kindje.
In maart een miskraam gehad bij 8-10 weken dus nu extra spannend en eng. Vorige keer had ik weinig symptomen en nu wel best wel hormonaal en misselijk, terwijl ik nog helemaal niet ver ben. Ik hoop zo dat dat een positief teken is!
4 maanden geleden
Reactie op MTFR(L)
Meerdere mama’s die zwanger zijn van de tweede die snel achter elkaar komen ...
Niet mijn tweede kindje maar mijn 4e is nu ook 9 maanden
4 maanden geleden
Reactie op MTFR(L)
Meerdere mama’s die zwanger zijn van de tweede die snel achter elkaar komen ...
Hoi,
Ja mijn kleine is 6 maanden nu en ik weet nog niet de uitgerekende datum maar volgens de app rond 5 februari.
4 maanden geleden
Reactie op Naomi2303
Nee, ik heb een baby van 6 maanden:).
Weken van nu zijn 6 of 7 weken. Vraag was of er meer mamas snel achter elkaar zwanger zijn voor een 2e:)
4 maanden geleden
Mijn naam is Sandra, mama van zoontje Dayn 22 maanden en sterre kindjes Max en Bodhi.
Ik vind deze zwangerschap heel anders dan mijn vorige , 8juli de eerste echo kan niet wachten!!!!
4 maanden geleden
Romina en ben getrouwd met Guus. Dochter van 3,5 en sterre kindje Max.
17 juli eerst echo. Vindt het op dit moment erg spannend hoe deze zwangerschap gaat lopen.
4 maanden geleden
Reactie op SandraWouter
Mijn naam is Sandra, mama van zoontje Dayn 22 maanden en sterre kindjes Ma ...
Gefeliciteerd allereerst!
Was je al ver zwanger dat je wist dat het jongetjes waren je sterrenkindjes of heb je ze gewoon zo genoemd?😊
4 maanden geleden
Ik ben Mellanie,29. Getrouwd met Mo,34. En zwanger van de 4e, uitgerekende datum 3 februari.