463 Reacties

4 maanden geleden

Hoi hoi! 6,5 maand geleden bevallen van ons eerste kindje. Gekregen via ivf en nu ineens spontaan zwanger! Nooit gedacht dat dit mogelijk zou zijn 🥰 Vandaag hcg laten meten bij de doc en daaruit kwam dat ik tussen de 4 en 5 weken zwanger zou zijn. Volgens mijn berekeningen zou ik uitgerekend moeten zijn op 25 februari! Mijn man en ik kunnen dit eigenlijk maar moeilijk geloven 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Hoi hoi! 6,5 maand geleden bevallen van ons eerste kindje. Gekregen via ivf ...
Gefeliciteerd!! Het is zeker mogelijk hoor, Na je eerste zwangerschap is de vrouw extra vruchtbaar dus sneller kans op zwangerschap. Ik hoor ook vaker als vrouwen de eerste keer traject hebben gehad bij de 2de vaak niet nodig is omdat ze ook spontaan zwanger raken!😊

4 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Gefeliciteerd!! Het is zeker mogelijk hoor, Na je eerste zwangerschap is de ...
Ons was altijd verteld dat de kans op een natuurlijke zwangerschap nihil zou zijn. Daarom gingen wij er niet vanuit dat het zou gebeuren. We willen sws 2 kinderen, dus dit kleintje is meer dan welkom!

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Ons was altijd verteld dat de kans op een natuurlijke zwangerschap nihil zo ...
Ohh vreemd ik hoorde altijd dat de kans op spontane zwangerschap juist groter is na een eerste zwangerschap🤭 en ken ook echt veel vrouwen die zelfde situatie als jou hebben hihi😅 Maar heel mooi dat het meer dan welkom is🍀❤️

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Hoi hoi! 6,5 maand geleden bevallen van ons eerste kindje. Gekregen via ivf ...
Wow!! Wat een prachtige verassing maar kan me voorstellen ook vroeg zo na de eerste! Voel je je goed?

4 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Wow!! Wat een prachtige verassing maar kan me voorstellen ook vroeg zo na d ...
Ik voel me over het algemeen wel goed. Zo nu en dan wat misselijk en moe, wat ook de reden was om te testen. Het is sneller op elkaar dan verwacht, maar het lijkt me wel heel leuk 🥰

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben esmee, 22 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik ben ...
Haha dit ken ik… 🫣😂

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben esmee, 22 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik ben ...
Ik heb denk in totaal 14 testen gedaan ongeveer hahaha maar weet het nu wel zeker😉

4 maanden geleden

Goedemorgen Ik ben Nice 36 jaar en samen met Peter wij hebben samen al 3 kids en ben nu zwanger van de vierde in feb een miskraam gehad met 10 weken en vind het nog heel spannend te meer omdat ik geen kwaaltjes niks heb , ik woon in Overijssel en werk in de jeugdhulpverlening.

4 maanden geleden

Hoi allemaal. Ik ben Daphne (27), en samen met mijn vriend in verwachting van onze eerste☺️ We zijn pas een jaar samen, en hebben vorige maand op vakantie besloten om er voor te gaan, het was meteen raak. Best wel geschrokken maar ook super blij! We zien alleen een beetje op tegen reacties van buitenaf, aangezien we pas 1 jaar samen zijn. 12 juli hebben we de eerste echo en ik ben nu als het goed is 5 weken.

4 maanden geleden

Reactie op Dromenenwensen

Hoi allemaal. Ik ben Daphne (27), en samen met mijn vriend in verwachting v ...
Heey Daphne, Ten eerste een dikke proficiat!!! Wij waren ook een beetje meer dan 1 jaar samen en ik was toen ook meteen zwanger van de eerste, wij zijn nu 12 jaar samen en verwachten ons vierde kindje! Je moet je geen zorgen daarvoor maken , je zal altijd commentaar krijgen!! Maar geniet nu goed van je zwangerschap! ❤️❤️❤️

4 maanden geleden

Hii, Nog geen uitgerekende datum, sinds afgelopen zondag een positieve test! Eerste kindje en ik ben getrouwd! Vind het heel spannend allemaal!

4 maanden geleden

Hi! Mijn man en ik zijn 30 en hebben een dochter van 2,5💕 rond 25-02-2025 uitgerekend van onze tweede. Spiraal wel laten verwijderen om m’n cyclus weer op gang te brengen en later in het jaar actief te gaan proberen, maar blijkbaar was mn ovulatie eerder dan gedacht 😇 Dit kindje is dus een grote verassing, maar ontzettend gewenst!💕 Erg veel zin om alles weer opnieuw mee te maken!

4 maanden geleden

Hi dames, Emine hier. Ik ben voor het eerst zwanger! Ik ben uitgerekend op 12 februari en vind het erg spannend! Ook stiekem eng met alle miskramen die ik hoor en lees..

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Felicia, 30 jaar en ik heb 2 kindjes van 4 (jongen) en 7 jaar (meisje). Ik ben nu 6 weken en 4 dagen in verwachting van mijn derde kindje. Voor mijn partner is het het eerste kindje. Wij zijn nu nog geen jaar samen, maar hebben wel een verre geschiedenis samen; we zijn namelijk elkaars eerste (jeugd)liefde 🙈 na bijna 14 jaar blijvende vriendschap is dat toch teruggebloeid naar meer en de wens was er heel erg om er nog een kindje bij te krijgen. Uitgerekend op 14 februari 💕

4 maanden geleden

Reactie op oum.el

Hii, Nog geen uitgerekende datum, sinds afgelopen zondag een positieve test ...
Gefeliciteerd! Ik ben ook voor het eerst zwanger. Je kan je datum berekenen door de eerste dag van je laatste menstruatie. Kan ook in de app trouwens. Of even op internet kijken!

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Simone, bijna 35 jaar, woon sinds 3 jaar in Noorwegen en ik ben nu 6 weken en 6 dagen zwanger. Ben getrouwd met Sven en heb een dochter van 8 jaar. Dit is mijn 3e zwangerschap. De eerste is helaas mis gegaan met 24 weken door zwangerschapsvergiftiging. Ik ben uitgerekend op 12 februari. 😊

4 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben Jillian, bijna 30 jaar Afgelopen weekend de allereerste positieve zwangerschapstest. We hadden allebei niet verwacht deze al te krijgen aangezien ik jaren aan de pil ben geweest. Ik ben nu precies 5 weken zwanger. Het wordt ons eerste kind en het is allemaal nog heel onwerkelijk en spannend. 15 juli krijgen we onze eerste echo. We hebben er enorm veel zin in!😁

4 maanden geleden

Hey hallo 👋🏻, Ik ben Hineni, komende vrijdag word ik 32 jaar oud en ben getrouwd met Daniël. ♥️ Momenteel ben ik 8 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Vorig jaar was ik al zwanger maar dat liep helaas uit om een miskraam rond de 7 weken. Vrijdag heb ik ook mijn tweede echo, een mooi verjaardagscadeautje 🥰

4 maanden geleden

Reactie op HAG5225

Hey hallo 👋🏻, Ik ben Hineni, komende vrijdag word ik 32 jaar oud en ben ...
Oja en dus uitgerekend op 2-2-2025