463 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben Esther (37 jaar) en getrouwd met Sebastiaan. Samen hebben we al drie kinderen (zoon uit 2016, zoon uit 2020 en dochter uit 2022). Op vaderdag er achter gekomen dat ik in verwachting ben van de vierde! Dit is mijn zesde zwangerschap, heb tussen de jongens in twee miskramen gehad, maar nu het idee dat het goed zit. Volgende week dinsdag krijgen we een vroege echo. Meer mama’s in verwachting van de vierde?
4 maanden geleden
Reactie op estherjh
Ik ben Esther (37 jaar) en getrouwd met Sebastiaan. Samen hebben we al drie ...
Van harte proficiat ja ik wij hebben ook al 3 kids eentje van 12 10 en van 6 jaar dachten eigenlijk klaar te zijn maar was spontaan zwanger in december helaas werd dat na 10 weken een miskraam en nu dus weer zwanger 🙌🙌 leuk nog een mama die van de vierde zwanger is.
4 maanden geleden
Reactie op nice88
Van harte proficiat ja ik wij hebben ook al 3 kids eentje van 12 10 en van ...
Ik dacht na 3 ook dat we compleet waren… Tot het toch weer begon te kriebelen. Mijn man riep al veel langer dat ie nog een vierde wel zag zitten, maar ik dacht vooral aan het praktische. Heb ook al het babyspul weggedaan… Hebben jullie al nagedacht over vervoer bijvoorbeeld?
4 maanden geleden
Reactie op estherjh
Ik dacht na 3 ook dat we compleet waren… Tot het toch weer begon te kriebel ...
Haha grappig is dat hè hoe dat kan veranderen.
Ja wij hebben 2 auto s en gaan nu al altijd in 2 auto’s ergens naartoe omdat we een hond hebben die altijd mee gaat dus wij blijven het zo doen.
Zag laatst wel bij iemand die een 6 zitter had gekocht is maar net waar je voorkeur ligt denk ik.
Wij werken beide dus hadden al 2 auto s en vinden dit gewoon lekker praktisch
4 maanden geleden
Hi, ik ben Kelly en ben nu 10+5 weken zwanger en uitgerekend op 01-02-25 dit is m’n 2e kindje samen met m’n partner en m’n eerste dochtertje is van september 22. 🥰
4 maanden geleden
Hallo aanstaande mama's,
Ik ben Danielle en ik ben 30 jaar.
Ik ben getrouwd met mijn allerliefste man Armando en al bijna 12 jaar samen. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger van ons 2e kindje. Dus al een trotse mama van zoontje Rafaël van 3,5. Eind februari uitgerekend
3 maanden geleden
Hallo lieve mama's (to be)❤️
Ik ben Mara 31 jaar.
In 2022 getrouwd met mijn liefste man💙
Ik ben op dit moment 7+4 weken zwanger van ons eerste kindje.
We hebben al een turbulent avontuur gehad, met lastig zwanger worden, 2 miskramen en veel onderzoeken. Dus extra dankbaar dat ik weer spontaan zwanger ben geworden 🍀
We hebben vanavond om 17.45 de eerste echo en na 2 miskramen is dit intens spannend.
3 maanden geleden
Reactie op Maar-
Hallo lieve mama's (to be)❤️
Ik ben Mara 31 jaar.
In 2022 getrouwd met mij ...
Ohhh dat is leuk. Geniet van dit speciaal moment
3 maanden geleden
Hoi, ik ben Denise, 31 jaar en uitgerekend op 4 februari van mijn eerste kindje ❤️
Een echte oeps baby na een 4e date, maar voor mij heel erg welkom.
Ik heb dus geen partner en dit maakt het wel heel zwaar, hopelijk draait ie nog bij.
Gelukkig kijk ik graag naar de termijnecho filmpjes waarbij mijn kleine wurm flink aan het zwaaien en aan het dansen is ❤️
3 maanden geleden
Hoi ik ben Sabien.
Ik ben in augustus 2023 getrouwd en ben zwanger van ons 1e kindje. De uitgerekende datum is 2 februari 2025.
Met 10 weken en 1 dag een mooie termijnecho gehad!
Ik heb eind 2023 een miskraam gehad waardoor ik nu erg onzeker ben sinds ik weet dat ik weer zwanger ben.
3 maanden geleden
Reactie op sabienvanraaij
Hoi ik ben Sabien.
Ik ben in augustus 2023 getrouwd en ben zwanger van ons ...
Zelfde datum, leuk!
3 maanden geleden
Hallo allemaal!
Mijn naam is Louise
Ik ben 24 februari uitgeteld
Het is mijn eerste kindje en zelf ben ik 33 jaar..
ik ben samen met mijn partner
Het is allemaal nieuw. Er komt veel op je af en er moet veel geregeld worden. To do lijstjes op internet alles afzoeken.. soms zie ik door de bomen het bos even niet. Maar misschien dat ik hier tips kan krijgen over waar ik rekening mee moet houden.. 🥰
3 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik ben Anne (26). Ik ben ondertussen al ruim elf jaar samen met mijn man Winfred, waarvan 7 jaar getrouwd. Na 2 jaar fertiliteitstrajecten ben ik vorig jaar Juli mama geworden van Luca en nu al weer zwanger van baby nr 2 (8 weken). Ook weer via ICSI trouwens. Ik heb er ontzettend veel zin in en hoop dat ik weer zo'n fijne zwangerschap mag hebben en hopelijk een betere bevalling dan de vorige keer 😅