463 Reacties

5 maanden geleden

Goedeavond, ik ben Emma. Zwanger van mijn eerste kindje, bonusmoeder van 2 super lieve bonusdochters van 6 en 12 jaar. Wij hopen rond 1 februari onze familie compleet te maken.♥️

5 maanden geleden

Hi allemaal, Gefeliciteerd allemaal ❤️ wat fijn om te lezen dat er al zoveel positieve testen zijn! Wat een spannende tijd gaan we in. Ook ik heb een positieve test gehad en rond 2 februari uitgerekend. Het wordt mijn tweede kindje! Leuk om de komende tijd ervaringen met elkaar uit te delen! ❤️

5 maanden geleden

Hi iedereen! Als eerste gefeliciteerd voor alle zwangere! Ik ben Rachel en samen met mijn vriend hebben we vandaag een positieve test in ons handen gehad 🥹. naar mijn eigen snelle berekening kom ik als uitgerekende datum uit op 1 februari 2025. Wij hebben al een zoontje van 20-03-2022.

5 maanden geleden

Hi dames, Danique hier Na een ruim jaar proberen nu zwanger van ons eerste kindje. 6 jaar samen met mijn vriend. Afgelopen woensdag een postieve test gehad, en mijn NOD zou normaal afgelopen vrijdag of zaterdag zijn geweest, Uitgerekende datum staat op 31 januari / 1 februari

5 maanden geleden

Reactie op hhjddo1234

Hi dames, Danique hier Na een ruim jaar proberen nu zwanger van ons eerste ...
Wat toevallig! Hier ook een Danique, ook 6 jaar samen en afgelopen woensdag een positieve test🙊

5 maanden geleden

Reactie op Katja0205

Hallo allemaal, ik ben Katja en ik ben 28 jaar. Ik woon samen met mijn vrie ...
Grappig.. 😂 ik heet ook Katja🙈 maar ik ben 27 jaar ik wordt volgend jaar 28 jaar, en ben ook uitgerekend naar eigen berekening 6 februari 2025 kan nog veranderen en dit is me 2de kindje

5 maanden geleden

En beide zwangerschappen in 1 maand zwanger geraakt echt bizar🙈 en ben 7,5 jaar samen met me vriend, en me eerste is net 3 maanden🤭

5 maanden geleden

Reactie op Daaniii

Wat toevallig! Hier ook een Danique, ook 6 jaar samen en afgelopen woensdag ...
Dat is heel toevallig 😇 wanneer heb jij je eerste echo?

5 maanden geleden

Hoi ik ben Miriam, Nog geen datum, pas net de positieve test ♥️ Eerste kindje samen met mijn man Dennis!

5 maanden geleden

Marja, Vandaag een positieve test! (feb2025) ons eerste kindje is van feb 2020 🥹🤎

5 maanden geleden

Hey lieve allemaal, Mijn naam is Lola, Ik woon pas net samen met mijn vriend Justin in ons nieuwe huisje. Wij verwachten 2 februari ons eerste kindje. Ik vind het meeega spannend en maak me (te) veel zorgen over alles wat mis kan gaan... hopelijk kan ik het snel loslaten om te gaan kunnen genieten😊💞

5 maanden geleden

Hoii, Gefeliciteerd allemaal met de positieve testen 😄😄 Super leuk zo’n groepje waarin we ongeveer gelijk lopen en ervaringen kunnen delen. Ik ben natalie, woon in Amsterdam samen met mijn vriend tom en ben voor de eerste keer zwanger. Ben 04 februari uitgerekend. Vind het zo enorm spannend! En herken het gevoel van (te) veel zorgen maken over wat mis kan gaan. Aan de ene kant probeer ik niet te hard van stapel te lopen maar aan de andere kant wil ik er juist ook wel van genieten 😊

5 maanden geleden

Dag allemaal, wat leuk om al jullie verhalen te horen. Mijn naam is Sharon, 28 jaar oud en woon 7 jaar samen met mijn man in Blaricum. Ik ben 7 februari uitgerekend van ons 2e kindje.

5 maanden geleden

Reactie op NattyPatatty

Hoii, Gefeliciteerd allemaal met de positieve testen 😄😄 Super leuk zo’ ...
Die laatste zin herken ik volledig haha! Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!💞

5 maanden geleden

Reactie op MommyofJayson

Dag allemaal, wat leuk om al jullie verhalen te horen. Mijn naam is Sharo ...
Leuk mijn zoontje heet ook Jayson🤭🙈 alleen is de mijne nu 3maanden exact😅

5 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Leuk mijn zoontje heet ook Jayson🤭🙈 alleen is de mijne nu 3maanden exact� ...
Aaah wat leuk! Wel iets jonger ja haha , gefeliciteerd nog met de geboorte van Jayson!☺️

5 maanden geleden

Reactie op MommyofJayson

Dag allemaal, wat leuk om al jullie verhalen te horen. Mijn naam is Sharo ...
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Wij zijn ook 7 februari uitgerekend, van ons eerste kindje na 2 jaar ‘klussen’.. wanneer heb je de eerste echo als ik mag vragen😁

5 maanden geleden

Reactie op beau07

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Wij zijn ook 7 februari uitgerekend, van ...
Jij ook

5 maanden geleden

Reactie op beau07

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Wij zijn ook 7 februari uitgerekend, van ...
Jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap! Bericht werd per ongeluk verstuurd door een klein mannetje. Is jullie huis nu helemaal af na twee jaar klussen? Wij hebben 25 juni de eerste echo en jullie?

5 maanden geleden

Reactie op MommyofJayson

Aaah wat leuk! Wel iets jonger ja haha , gefeliciteerd nog met de geboorte ...
Klopt dat wel haha, en dankjewel jij gefeliciteerd met de zwangerschap!😊