463 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op hhjddo1234

Dat is heel toevallig 😇 wanneer heb jij je eerste echo?
11 juni en jij??

5 maanden geleden

Hoi allemaal, Vandaag deze 2 gedaan, vrijdag een van clearblue, maar was negatief. Zoals ik het nu zie, dus 2 postitief… Eerste kindje dus alles is nieuw😊

5 maanden geleden

Hoi, Hier zwanger van een 2e kindje. We hebben al een zoon van ruim 2,5 jaar. Afgelopen zaterdag werd ik ineens misselijk wakker, zondag een (hele vroege) test gedaan en deze was al licht positief. Gisteren nogmaals 1 gedaan en echt een duidelijke streep. Uitgerekend 6/7 februari. Ik voel me wel al flink zwanger, doe elke dag al een dutje en ga s avonds 21.00 naar bed. Daarnaast echt al opgeblazen en de hele dag misselijk.

5 maanden geleden

Reactie op Daaniii

11 juni en jij??
20 juni pas🫠

5 maanden geleden

Hoi ik ben Samantha en samen met mijn man hebben we een lieve dochter van 2,5. Ik ben nu weer pril zwanger en waarschijnlijk uitgerekend op 4 februari. Ik heb veel miskramen voor en na mijn dochter gehad, daardoor zijn we wel bang dat het weer mis kan gaan, maar we hopen dat het goed gaat 🙏🏼

5 maanden geleden

Deze test heb ik net gedaan op 14 dpo en daarom voel ik me zeker genoeg om me aan te sluiten bij dit topic 🌈 Ik heet Babette en mijn vriend en ik hebben nog geen kinderen. De uitgerekende datum is vooralsnog 5 februari.

5 maanden geleden

Hallo ik ben naomi, Nog geen preciese uitgerekende datum. Heb een partner en dit wordt hopelijk na twee miskramen onze eerste kindje.

5 maanden geleden

Hallo iedereen en gefeliciteerd allemaal!✨ ik ben Malee. Nu 4 weken voor de eerste keer zwanger!! Uitgerekend op 5 februari! Ik vind het ontzettend spannend, maar erg gelukkig tegelijk. Ik woon samen met mijn vriend in Hoorn 🌸

5 maanden geleden

Hoihoi, ik kom ook in deze groep🥰 Gisteren positieve testen gehad. Mijn vriend en ik hebben al 1 dochtertje van 2,5 jaar. Zo spannend dit! en wat zijn we blij 🥰 Uitgerekend op 12 februari als de berekeningen op de apps kloppen dan natuurlijk! Wij wonen samen in Zeeland. Tot nu toe last van buikkrampen, vermoeid en honger. De rest moet nog komen🥰

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik heb afgelopen dinsdag een positieve test gekregen, eindelijk! Zo voelde het na 7 maanden, had had gevoel dat het jaren zou gaan duren ivm mijn pcos. Maar toch spontaan gelukt, spannend maar leuk! Dit word ons eerste kindje trouwens Ik ben 26 jaar, en al 10 jaar in een hele fijne relatie met mijn vriend (hij is 29). We wonen nu een jaartje samen in een fijn huis vlakbij Nijmegen. Mijn uitgerekende datum is ongeveer 6 februari. Super leuk om hier met jullie in een groep te zitten

5 maanden geleden

Hi! Ik ben Anouk, al 11 jaar samen met mijn man. Dit is ons 1e kindje (miskraam in augustus gehad) Ik hoop dat het goed gaat dus vind het nog heel spannend allemaal.. Volgens de app 6 februari uitgerekend!

5 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Mijn naam is Floor. Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Nog geen officiële uitgerekende datum, maar 2 of 3 februari als ik het zelf uitreken.

5 maanden geleden

Haai! Ik sluit mij aan bij deze groep🤗 Ik ben Michelle, 31 jaar. We hebben al een dochter van bijna 3 (21juli) De uitgerekende datum zou 2 feb moeten worden volgens de berekeningen 😊 maar waarschijnlijk ga ik weer voor een keizersnede (stuitligging bij 1e zwangerschap), dat is mij uitstekend bevallen 😉

5 maanden geleden

Ik sluit ook graag aan. Vorige week vrijdag had ik ineens een positieve test in handen. Ik ben 30 jaar en mijn man en ik zijn 9 jaar samen. Wij hebben al een dochter van 1.5 jaar die we mochten krijgen na een medisch traject. Dit is een spontane zwangerschap, dus voor ons heel bijzonder. Ik gok de uitgerekende datum om 3 februari.

5 maanden geleden

Reactie op HappyMom2225

Hi, ik ben Rianne, inmiddels 5 jaar getrouwd en een dochter van juli 2022. ...
Wow wat heb jij snel je eerste echo.. ik heb hetzelfde als jou en pas 15 juni een echo 😒

5 maanden geleden

Reactie op lisalouise98

Wow wat heb jij snel je eerste echo.. ik heb hetzelfde als jou en pas 15 ju ...
Komt denk ik omdat ik op 7 juni een afspraak bij de gynaecoloog heb staan. Als de echo goed is, kan de afspraak bij de gynaecoloog afgezegd worden. Die was gemaakt omdat we alweer een jaar bezig waren voor een 2e kindje.

5 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Charlotte. Relatie met Joep. We zijn zwanger van ons eerste kindje en verwacht dat de uitgerekende datum 2 februari zal zijn 🥰

5 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben Kim en samen met mijn man zijn wij in verwachting van ons eerste kindje! Afgelopen maart heb ik met 6 weken een miskraam gehad dus het is nu toch wel weer even spannend. Na een lang traject bij de gynaecoloog nu toch een postitieve test in handen. Zelf hebben we uitgerekend dat de uitgerekende datum ongeveer 2 februari is. Binnenkort de eerste echo dus maar weer even in spanning afwachten 🙈

5 maanden geleden

Hallo, Ik ben Amy, 34 jaar en dit is mijn 3e zwangerschap voor ons 4e kind. Helaas in 2020 bij mijn eerste zwangerschap zijn onze tweelingzoontjes stilgeboren bij 20 weken zwangerschap. In 2021 werd onze dochtertje geboren, die zou 3 jaar zijn als haar broertje/zusje geboren wordt rond begin februari. Ik heb geen idee wat mijn uitgerekende datum is, ik heb een bloeding gehad op 20 mei die 5 dagen duurde en leek op mijn menstruatie, maar dan afgelopen maandag was ik verbaasd met een positieve zwangerschapstest! 14 juni de eerste afspraak bij de verloskundige voor een echo, kan niet wachten 🥰

5 maanden geleden

Hallo ik ben Cristel. Ik heb gekozen voor Bewust alleenstaande moederschap. In februari werd ik zwanger doormiddel van IUI, helaas werd dit een miskraam. Inmiddels in mei begonnen met IVF, en nu was het bij de eerste poging gelukt! 🍀 Ik ben nu 4+6 weken zwanger 🤰🏼 Mijn uitgerekende datum is 02-02-2025 🩷🩵