463 Reacties

5 maanden geleden

Hoi! Ik ben Marianne en na een vroege miskraam van een tweeling in januari ben ik nu weer zwanger!鉂わ笍. Mijn man en ik vinden het wel spannend, omdat je natuurlijk een vervelende ervaring achter de rug hebt. Gelukkig hebben we al een prachtig dochtertje van 1,5. Die gaat het prachtig vinden wanneer ze grote zus wordt 馃グ. Op dit moment ben ik 4+3 weken zwanger, heb ik mijn eerste echo de 21e en is de uitgerekende datum van dit wondertje 05-02-2025鉂わ笍

5 maanden geleden

Hi allemaal, Mijn man en ik hebben een dochter van net 7 en een zoon van net 5 jaar, tussen de 2 kinderen 2 miskramen gehad en na onze zoon ook 2 miskramen, dit keer voelt het goed. Uitgerekend 5 februari, maar wij weten nu al dat dit eind januari wordt. Wij testen elke dag (eerste paar weken) om een miskraam uit te sluiten 馃槉.

5 maanden geleden

Goedemorgen allemaal, ik sluit me ook aan hier馃槂 Vanmorgen een positieve test gehad!馃グ maandag had ik al een voorgevoel, naar de kruidvat geweest voor een early test maar die was negatief. Mijn nod was gisteren en vanmorgen positief. Mijn man en ik hebben samen al 2 zoons van 2j3m en 11m馃グ drukke boel hier dus. Volgens de berekening is de uitgerekende datum 7 februari. Beide jongens zijn rond de 38 weken geboren dus de kans is groot dat het toch een januari kindje wordt. Maandag de verloskundige bellen

5 maanden geleden

Hey hey 馃榿 Mijn echte naam is Silke, maar op het forum ga ik door als Ikigai. Vandaag 10dpo en een licht positieve test. Beetje vroeg misschien, maar wie weet brengt het geluk positief te zijn en me hier al aan te melden. Na een miskraam eind 2022 besloten alleenstaande mama te worden. Hopelijk kan ik dat avontuur hier met jullie delen! Ik ben nu 3.3 weken zwanger van mijn 1e kindje. Uitgerekend op 12 februari. Wat ook net mijn mama's verjaardag is.

5 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hey hey 馃榿 Mijn echte naam is Silke, maar op het forum ga ik door als Ikig ...
Wat leuk Ikigai!! Ik zie je steeds voorbij komen in topics

5 maanden geleden

Uitgerekende datum: 8 februari 2025 2,5 jaar bezig voor een eerste kindje via de natuurlijke weg, zouden volgende week met IUI beginnen鈽猴笍 Ik heb vanmorgen op mijn NOD deze positieve test gehad. Het is de 7e keer dat ik een positieve zwangerschapstest heb, hiervoor 6 miskramen gehad, waarvan de laatste vorige maand. Door bovengenoemde redenen gaat de vlag hier nog niet uit.

5 maanden geleden

Hi! Na een vrij duidelijke oploop in testen, wil ik mezelf hier nu eindelijk voorstellen. Mijn man en ik zijn sinds dec 23 bezig voor ons eerste kindje. Dit is nu gelukt in de 6e ronde! Ik ben nu uitgerekend op 8 februari geloof ik, als het goed is ben ik namelijk 4+0 vandaag oftewel 14 dpo. Wij komen uit Zuid-Holland en ik ben benieuwd of er meer mensen in deze groep zitten uit de buurt :))

5 maanden geleden

Een hele hoop op 2 februari uitgerekend!

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Hi! Na een vrij duidelijke oploop in testen, wil ik mezelf hier nu eindeli ...
Wat leuk, gefeliciteerd 馃グ ik woon ook in zuid Holland. In de buurt van Alphen aan den Rijn.馃槂

5 maanden geleden

Reactie op Luna1991

Wat leuk, gefeliciteerd 馃グ ik woon ook in zuid Holland. In de buurt van Alp ...
Wat leuk! Ik heb je een verzoek gestuurd :)

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Waar in zuid-holland? Want ik kom uit Delft vlakbij Den Haag

5 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Uit Zoetermeer! Dus vrij dichtbij :)

5 maanden geleden

Hoi! Ik ben 35 jaar. In september 2025 ga ik met mijn grote liefde trouwen. Samen hebben wij al een zoon van bijna 6 maanden. Uit een vorige relatie heb ik een dochter van bijna 12 jaar. Nu opnieuw zwanger en de uitgerekende datum is 8 februari

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Hee heb ik gewoond! In Leidse wallen 馃槉, voor de liefde verhuisd naar breda

5 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Ik kom uit Den Haag, ik heb daar 26 jaar gewoont. In Delft heb ik ook familie wonen. Niet heel ver uit de buurt 馃槂

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Zeker dichtbij!

5 maanden geleden

Reactie op Luna1991

Ik kom uit Den Haag, ik heb daar 26 jaar gewoont. In Delft heb ik ook famil ...
Zozo hihi leuk hoor!

5 maanden geleden

Anita 23 februari 2025 (als terugplaatsing slaagd) Ja partner Roderick Nog geen kinderen

5 maanden geleden

Reactie op Anitacd

Anita 23 februari 2025 (als terugplaatsing slaagd) Ja partner Roderick Nog ...
Komen uit Assen

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ik kom uit Rijnsburg, nog meer mensen uit de buurt van Leiden?