463 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Kimberleyxx2002
Kimberley
24 februari 2025
Nee
Geen
Je bent nog niet zwanger? Of zie ik dat verkeerd
5 maanden geleden
Hallo saskia hier! Uitgerekende datum nog niet bekend. Ik ben 22 jaar. Partner wilt er helaas niks van weten.. ben door de prikpil heen zwanger geworden.
5 maanden geleden
Reactie op Valencia7x7
Hallo saskia hier! Uitgerekende datum nog niet bekend. Ik ben 22 jaar. Par ...
Wat een vervelende situatie zeg! Hopelijk heb je genoeg lieve mensen in jouw omgeving die jou steunen ❤️
5 maanden geleden
Reactie op Bloemmetje2
Wat een vervelende situatie zeg! Hopelijk heb je genoeg lieve mensen in jou ...
Ja gelukkig wel🙂
5 maanden geleden
Reactie op Valencia7x7
Hallo saskia hier! Uitgerekende datum nog niet bekend. Ik ben 22 jaar. Par ...
Wat naar voor je zeg... hoelang had je de prikpil eigenlijk? Dacht juist dat het juist heel betroiwbaar was zo'n prikpil🙈 maarja hopelijk draait hij nog bij en anders mist hij iets heel moois🙏🏼
5 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Wat naar voor je zeg... hoelang had je de prikpil eigenlijk? Dacht juist da ...
Betrouwbaar*
5 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Wat naar voor je zeg... hoelang had je de prikpil eigenlijk? Dacht juist da ...
Ik ben nu 22 en heb sinds mijn 16e de prikpil
5 maanden geleden
Reactie op Valencia7x7
Ik ben nu 22 en heb sinds mijn 16e de prikpil
Woww al heel lang en dan toch ineens misgegaan maarja wel een enorme wonder en gelukkig ga jij wel helemaal voor jou baby!❤️ hopen op een voorspoedige en goede zwangerschap en bevalling🙏🏼❤️
5 maanden geleden
Hoi, ik ben Shari Verhoeven, 38 jaar zwanger van mijn 2de kindje.
Ik heb een dochter Doris van 20 maanden oud. Ik ben bewust alleenstaande moeder en Doris is van een bekende donor.
Voor nu lijk ik uitgerekend op 2 februari. Iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst.
5 maanden geleden
Hi! Ik ben net 39 jaar, twee mooie kids van 10 en 8 jaar en nu (ongepland) zwanger van nr 3. Waren even in shock, maar nu inmiddels aan het idee gewend. 12/6 eerste echo en vermoedelijk 1/2/2025 uitgerekend.
5 maanden geleden
Hi allemaal! Leuk om te lezen met wie ik mij op dit moment allemaal in hetzelfde schuitje bevind :)
Ik ben Janet, 32 jaar, woon in Leek (vlakbij Groningen) en had afgelopen weekend een positieve test in ronde 3! ♥️ Ik ben samen met Marthe (41) en zwanger geraakt middels zelfinseminatie met zaad van een bekende donor. Is ons eerste kindje!
Fun fact: de laatste ovulatie was tijdens pinksterweekend dus we konden nergens meer een hotel vinden (donor woont op 2,5 uur rijden). Toen uit nood maar in de auto op een parkeerplaats geïnsemineerd en… Betrapt door de politie terwijl ik halfnaakt met m’n benen omhoog op de achterbank lag 😂 goed verhaal voor later.
5 maanden geleden
Reactie op Sjaankleefaan
Hi allemaal! Leuk om te lezen met wie ik mij op dit moment allemaal in hetz ...
Fantastisch 😍 Wat zei de politie?
Dit soort verhalen heb je niet als je een man en een slaapkamer voorhanden hebt. Saai 😜