463 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Kimberley 24 februari 2025 Nee Geen
Om uitgerekend te zijn de 24e is je eisprong pas vandaag. Ik zou er rekening mee houden dat je sterk teruggezet wordt bij de 1e echo.

5 maanden geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Kimberley 24 februari 2025 Nee Geen
Je bent nog niet zwanger? Of zie ik dat verkeerd

5 maanden geleden

Hi! Mijn naam is Jolijn, 35 jaar en samen met mijn vriend woon ik in Arnhem. Na twee miskramen ben ik nu 4+6 weken zwanger van ons eerste kindje. 24 juni staat onze eerste echo ♥️

5 maanden geleden

Hi! Ik ben Kirsten, Nog geen uitgerekende datum, maar zal begin februari zijn. Vanochtend op 13 DPO een positieve test. 10 jaar samen met partner, waarvan 6 getrouwd. Dit is mijn 5e zwangerschap, 2 miskramen.. dus dit wordt hopelijk ons 3e kindje

5 maanden geleden

Hallo saskia hier! Uitgerekende datum nog niet bekend. Ik ben 22 jaar. Partner wilt er helaas niks van weten.. ben door de prikpil heen zwanger geworden.

5 maanden geleden

Reactie op Valencia7x7

Hallo saskia hier! Uitgerekende datum nog niet bekend. Ik ben 22 jaar. Par ...
Wat een vervelende situatie zeg! Hopelijk heb je genoeg lieve mensen in jouw omgeving die jou steunen ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Bloemmetje2

Wat een vervelende situatie zeg! Hopelijk heb je genoeg lieve mensen in jou ...
Ja gelukkig wel🙂

5 maanden geleden

Reactie op Valencia7x7

Hallo saskia hier! Uitgerekende datum nog niet bekend. Ik ben 22 jaar. Par ...
Wat naar voor je zeg... hoelang had je de prikpil eigenlijk? Dacht juist dat het juist heel betroiwbaar was zo'n prikpil🙈 maarja hopelijk draait hij nog bij en anders mist hij iets heel moois🙏🏼

5 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Wat naar voor je zeg... hoelang had je de prikpil eigenlijk? Dacht juist da ...
Betrouwbaar*

5 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Wat naar voor je zeg... hoelang had je de prikpil eigenlijk? Dacht juist da ...
Ik ben nu 22 en heb sinds mijn 16e de prikpil

5 maanden geleden

Reactie op Valencia7x7

Ik ben nu 22 en heb sinds mijn 16e de prikpil
Woww al heel lang en dan toch ineens misgegaan maarja wel een enorme wonder en gelukkig ga jij wel helemaal voor jou baby!❤️ hopen op een voorspoedige en goede zwangerschap en bevalling🙏🏼❤️

5 maanden geleden

Hoi, ik ben Shari Verhoeven, 38 jaar zwanger van mijn 2de kindje. Ik heb een dochter Doris van 20 maanden oud. Ik ben bewust alleenstaande moeder en Doris is van een bekende donor. Voor nu lijk ik uitgerekend op 2 februari. Iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst.

5 maanden geleden

Hi allemaal, ik ben Marjolein, 30 jaar, samenwonend met mijn vriend in Assen en afgelopen weekend een positieve zwangerschapstest. Nooit verwacht dat het zo snel zou lukken. Erg blij uiteraard! Het wordt ons eerste kindje.

5 maanden geleden

Reactie op Anitacd

Anita 23 februari 2025 (als terugplaatsing slaagd) Ja partner Roderick Nog ...
Leuk! Ik heb je een verzoek gestuurd, woon ook in Assen.

5 maanden geleden

Leuk!

5 maanden geleden

Hi! Ik ben net 39 jaar, twee mooie kids van 10 en 8 jaar en nu (ongepland) zwanger van nr 3. Waren even in shock, maar nu inmiddels aan het idee gewend. 12/6 eerste echo en vermoedelijk 1/2/2025 uitgerekend.

5 maanden geleden

Hi allemaal! Leuk om te lezen met wie ik mij op dit moment allemaal in hetzelfde schuitje bevind :) Ik ben Janet, 32 jaar, woon in Leek (vlakbij Groningen) en had afgelopen weekend een positieve test in ronde 3! ♥️ Ik ben samen met Marthe (41) en zwanger geraakt middels zelfinseminatie met zaad van een bekende donor. Is ons eerste kindje! Fun fact: de laatste ovulatie was tijdens pinksterweekend dus we konden nergens meer een hotel vinden (donor woont op 2,5 uur rijden). Toen uit nood maar in de auto op een parkeerplaats geïnsemineerd en… Betrapt door de politie terwijl ik halfnaakt met m’n benen omhoog op de achterbank lag 😂 goed verhaal voor later.

5 maanden geleden

Reactie op Sjaankleefaan

Hi allemaal! Leuk om te lezen met wie ik mij op dit moment allemaal in hetz ...
Oh nee haha. Wel een leuk verhaal voor later inderdaad!

5 maanden geleden

Ik ben Mariska (durf mij eindelijk hier voor te stellen). Ben 34 jaar en woon in Groningen. Ik ben hopelijk zwanger van ons derde kindje. Vanaf november 3 miskramen gehad.. dus blijft echt mega spannend! Ik heb twee dochters van 4 en bijna 6 jaar.

5 maanden geleden

Reactie op Sjaankleefaan

Hi allemaal! Leuk om te lezen met wie ik mij op dit moment allemaal in hetz ...
Fantastisch 😍 Wat zei de politie? Dit soort verhalen heb je niet als je een man en een slaapkamer voorhanden hebt. Saai 😜