463 Reacties

5 maanden geleden

Hoi ik ben Brecht, 25 jaar oud en ik ben net zo’n drie weken zwanger van mijn eerste. Het is best spannend dus tips zijn welkom!

5 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ik ben Mariska (durf mij eindelijk hier voor te stellen). Ben 34 jaar en wo ...
Wat leuk om jou hier te zien! 🫶🏻🌈 Heel blij voor je, gefeliciteerd!

5 maanden geleden

Reactie op Marjo30

Hi allemaal, ik ben Marjolein, 30 jaar, samenwonend met mijn vriend in Asse ...
Ik woon ook in Assen, heb je een verzoek gestuurd :)

5 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Wat leuk om jou hier te zien! 🫶🏻🌈 Heel blij voor je, gefeliciteerd!
Aah wat lief! Dankjewel ❤️ hoe gaat het met jou?

5 maanden geleden

Reactie op MK-89

Aah wat lief! Dankjewel ❤️ hoe gaat het met jou?
Goed! Ik voeg je even toe als vriend :-)

5 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Rosanna 30 jaar en woon samen met mijn partner in Friesland. Voor nu lijkt de uitgerekende datum 3 februari te zijn. Zwanger van ons eerste kindje we vinden het super spannend alles is nieuw.. benieuwd naar de eerste echo ♥️ iedereen een fijne zwangerschap gewenst. 🤰

5 maanden geleden

Na 4,5 jaar fertiliteit hebben we dan afgelopen zaterdag (1juni) een positieve bloed test gehad! Op 14 juni is de eerste echo.. ik kan het nog altijd niet geloven en zou het liefst iedere dag een test willen doen om bevestiging te krijgen maar de symptomen beginnen nu ook al te komen

5 maanden geleden

Hi! Annelynn hier(34). Woon samen met mijn vriend in Zeist. Na 1 jaar proberen en complete vroege miskraam begin september ‘23(bij 7 weken) zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekende datum rond 13-14 februari

5 maanden geleden

Goedemorgen, Ik meld mij even hier! Anna 37 jaar Zwanger van een derde 14 februari vermoedelijke uitgerekende datum Getrouwd met 2 kinderen (waarvan er ook al eentje uit februari 🙃) Miskraam gehad op 29 februari. Nu hopelijk een mooie zwangerschap 🤰 Ik lees vooral mee (eigenlijk bijna alles) ben niet zo snel van het reageren. Maar hoi 👋🏻

5 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Kim, getrouwd met Geert en samen al een zoon van 2 en een half jaar oud. 11 februari is de uitgerekende datum. 26 juni hebben we de eerste echo.

5 maanden geleden

Hallooootjesss, Ik ben Kyra en ik ben 26 jaar. Mijn man en ik zijn 9 jaar samen en 2 jaar getrouwd en een dochtertje van 3 jaar. We wonen in t mooie Limburg. Uitgerekende datum is (volgens eigen berekening) 15 februari. Mijn man is van 18 februari en mijn dochtertje van 4 februari. Ik ben dus dadelijk de enige die niet van februari is haha! Heel leuk om iedereen te leren kennen. 🥰

5 maanden geleden

Reactie op NicoleVvO

Hoi allemaal, Mijn naam is Nicole, 42 jaar. Regio Roermond. Uitgerekende da ...
Wat leuk! Ik woon 10 minuutjes van Roermond af! 🥰

5 maanden geleden

Reactie op kyra123

Wat leuk! Ik woon 10 minuutjes van Roermond af! 🥰
Inderdaad, Gefeliciteerd nog. Ik heb jou een verzoek gestuurd

5 maanden geleden

Hi allemaal! Mijn naam is Carmen. De uitgetekende datum is voor mij onbekend i.v.m onregelmatige cyclus en 1e ronde letrozol gelijk raak. 30 mei een positieve zwangerschapstest 1-2 weken en 26 april mijn 1e dag van de menstruatie gehad. Ik heb een bonus dochter van 3.

5 maanden geleden

Reactie op NicoleVvO

Inderdaad, Gefeliciteerd nog. Ik heb jou een verzoek gestuurd
Dankuwel! Leuk, ik heb het geaccepteerd 😊

5 maanden geleden

Ik ben Janneke, en (als ik mijn laatste menstruatie datum volg) op 13febr 2025 uitgerekend. Samen met mijn man heb ik al een zoon van november 2020.

5 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Chelsey en ben morgen 4 weken zwanger. Ik ben uitgerekend op 13 februari. samen met mijn vriend kunnen we niet wachten op de kleine spruit. Helaas vorige maand een miskraam gehad en verder nog geen kindjes

5 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Carmen en vandaag 4 weken + 5 dagen zwanger, uitgerekende datum rond 8 februari. Het is mijn eerste kindje. Super spannend allemaal! 😊

5 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Marloes en vandaag 4 weken + uitgerekende datum zoals nu staat 13 februari ‘24. Ons 1e kindje super spannend!

5 maanden geleden

Reactie op Baby’25!

Hoi allemaal, ik ben Marloes en vandaag 4 weken + uitgerekende datum zoals ...
Hoi Marloes, proficiat! Wat leuk ik ben ook vandaag 4 weken zwanger van ons eerste kindje en 13 februari uitgeteld🥰