463 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Marjo30
Hi allemaal, ik ben Marjolein, 30 jaar, samenwonend met mijn vriend in Asse ...
Ik woon ook in Assen, heb je een verzoek gestuurd :)
5 maanden geleden
Hoi allemaal, ik ben Rosanna 30 jaar en woon samen met mijn partner in Friesland. Voor nu lijkt de uitgerekende datum 3 februari te zijn. Zwanger van ons eerste kindje we vinden het super spannend alles is nieuw.. benieuwd naar de eerste echo ♥️ iedereen een fijne zwangerschap gewenst. 🤰
5 maanden geleden
Na 4,5 jaar fertiliteit hebben we dan afgelopen zaterdag (1juni) een positieve bloed test gehad! Op 14 juni is de eerste echo.. ik kan het nog altijd niet geloven en zou het liefst iedere dag een test willen doen om bevestiging te krijgen maar de symptomen beginnen nu ook al te komen
5 maanden geleden
Goedemorgen,
Ik meld mij even hier!
Anna 37 jaar
Zwanger van een derde
14 februari vermoedelijke uitgerekende datum
Getrouwd met 2 kinderen (waarvan er ook al eentje uit februari 🙃)
Miskraam gehad op 29 februari. Nu hopelijk een mooie zwangerschap 🤰
Ik lees vooral mee (eigenlijk bijna alles) ben niet zo snel van het reageren. Maar hoi 👋🏻
5 maanden geleden
Hallooootjesss,
Ik ben Kyra en ik ben 26 jaar. Mijn man en ik zijn 9 jaar samen en 2 jaar getrouwd en een dochtertje van 3 jaar. We wonen in t mooie Limburg. Uitgerekende datum is (volgens eigen berekening) 15 februari. Mijn man is van 18 februari en mijn dochtertje van 4 februari. Ik ben dus dadelijk de enige die niet van februari is haha!
Heel leuk om iedereen te leren kennen. 🥰
5 maanden geleden
Hoi allemaal, ik ben Chelsey en ben morgen 4 weken zwanger. Ik ben uitgerekend op 13 februari. samen met mijn vriend kunnen we niet wachten op de kleine spruit. Helaas vorige maand een miskraam gehad en verder nog geen kindjes
5 maanden geleden
Reactie op Baby’25!
Hoi allemaal, ik ben Marloes en vandaag 4 weken + uitgerekende datum zoals ...
Hoi Marloes, proficiat! Wat leuk ik ben ook vandaag 4 weken zwanger van ons eerste kindje en 13 februari uitgeteld🥰