463 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op chellebel03

Hoi Marloes, proficiat! Wat leuk ik ben ook vandaag 4 weken zwanger van ons ...
Ah wat leuk! Ook gefeliciteerd 👶🏻

5 maanden geleden

Demirosa, Dinsdag positief getest 🥺 volgens berekeningen uitgerekend op 9 februari. 20 juni eerste echo! Dit is mijn eerste zwangerschap.

5 maanden geleden

Nadia, uitgerekende datum 14 feb, ik ben getrouwd en wij hebben nu al 1 kindje. Is er toevallig al een appgroep aangemaakt? Ik zit nog steeds in de appgroep van mijn eerste kindje en vind dat heel prettig!

5 maanden geleden

Reactie op Tulpje123

Nadia, uitgerekende datum 14 feb, ik ben getrouwd en wij hebben nu al 1 kin ...
Oeh! Ik wil ook wel in een app groepje :)🙋‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Tulpje123

Mij lijkt een app groep ook enorm leuk!

5 maanden geleden

Reactie op Tulpje123

Leuk ja! Ik zit ook nog in een appgroep van mijn tweede, sinds 2013 😄

5 maanden geleden

Ik ben Laura, uitgerekend op 7 februari. Ik heb geen partner en krijg nu mijn tweede kindje van dezelfde donor. Mijn oudste wordt bijna 3 en ik kan niet wachten om hem te vertellen dat ie grote broer wordt, maar daar wacht ik nog even mee tot na de eerste echo 🥰

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Oeh! Ik wil ook wel in een app groepje :)🙋‍♀️
Daar ben ik ook wel geïnteresseerd in!

5 maanden geleden

Reactie op chellebel03

Daar ben ik ook wel geïnteresseerd in!
Lijkt mij ook leuk!

5 maanden geleden

Wat leuk om te zien dat jullie allemaal rond dezelfde tijd zijn uitgerekend! Ik was bang dat ik al te vroeg hier mee bezig zou zijn (uitgerekende datum: 07/02/25) we hebben 14 juni onze eerste echo. Wij hebben bijna 4,5 jaar erover gedaan! Zijn jullie niet bang dat het alsnog fout kan gaan ? Mijn man is hier erg bang voor en is gematigd positief 😅

5 maanden geleden

Reactie op Tulpje123

Ik wil er ook in 🤪

5 maanden geleden

Reactie op Tulpje123

Geloof dat er nog geen app groep is

5 maanden geleden

https://chat.whatsapp.com/D5LTu22V0N99eneD6fudMa Voor iedereen die wilt deelnemen aan de groep, februari 2025 🤍

5 maanden geleden

Hay, Moeder van 3 Boys inmiddels en onverwacht een positieve test van nr 4!😱😍 nog heel.pril maar ook rond 13 feb. Uitgerekend

5 maanden geleden

Reactie op BoysMomB_L

Hay, Moeder van 3 Boys inmiddels en onverwacht een positieve test van nr 4 ...
Proficiat

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 7,5 maanden geleden van ons 3e dochtertje bevallen! En had vandaag onverwacht en heel geschrokken natuurlijk een positieve test van de 4e ik ben 12 januari uitgerekend 27e 1e echo!🤞🙏

5 maanden geleden

Reactie op deniesvw

https://chat.whatsapp.com/D5LTu22V0N99eneD6fudMa Voor iedereen die wilt de ...
Ik zou er ook heel graag in willen maar de link is niet meer geldig 🤭

5 maanden geleden

Reactie op deniesvw

https://chat.whatsapp.com/D5LTu22V0N99eneD6fudMa Voor iedereen die wilt de ...
Hoihoii, ik zou er ook wel graag in willen zou je nog een linkje kunnen sturen? 😊

5 maanden geleden

Reactie op Cx97

Hoihoii, ik zou er ook wel graag in willen zou je nog een linkje kunnen stu ...
Voor mij ook graag!

5 maanden geleden

Hi dames! Mijn naam is Ilse, al 8 jaar samen met mijn vriend en na al het verbouwen eindelijk besloten voor een kindje te gaan. ♥️ Dit was gelijk raak! had ik niet verwacht, je hoort zo veel verhalen van hoe het ook kan lopen.. Vorige week 2 positieve zwangerschapstesten gedaan en we mogen 27 juni onze eerst echo laten maken! Spannend 🍀🍀 voor nu telefonisch onze uitgerekende datum 7 februari 🥰 Vraagje! Hoe houden jullie dit geheim?? Ik val nogal snel door de mand wanneer ik geen wijntjes meer drink 🙈🥂 iemand tips?😅