12 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb deze en ben er echt heel tevreden over! Als je via hun eigen site besteld kan je hem ook nog terugsturen als hem niet fijn vind. Hij is makkelijk schoon te maken (maar 5 onderdelen) en echt heel makkelijk in gebruik. Er zitten 3 functies op: masseren, kolven en automatisch(dan gaat hij elke minuut een iets harde kolfstans doen). Zelf kolf ik altijd op stand 3 voor 15 minuten en heb dan rond de 200/240 ml

8 maanden geleden

Ik heb die ook en love it! Doet niet onder aan duurdere merken

8 maanden geleden

Ook ik ben er erg tevreden over!

8 maanden geleden

Werkt goed en makkelijk schoon te maken. En fijn dat je je handen vrij hebt

8 maanden geleden

Wie kan mij vertellen hoe het werkt?? Heb er 1 besteld maar er komt amper melk uit terwijl ik de elektrische medela borstkolf gebruik en daar komt er genoeg uit…

8 maanden geleden

Reactie op Mommytobe02_

Wie kan mij vertellen hoe het werkt?? Heb er 1 besteld maar er komt amper m ...
Heb je de opzetstukjes voor de maat van jouw tepels gebruikt? Ik deed dat niet in het begin, dan komt er inderdaad niks uit :)

8 maanden geleden

Reactie op annefj1997

Heb je de opzetstukjes voor de maat van jouw tepels gebruikt? Ik deed dat n ...
Aah nee niet gedaan ! En in welke stand gebruik jij het? En hoeveel minuten?

8 maanden geleden

Ik heb ook de Slim, super tevreden over, ik doe de kolfstand en kan met de batterijduur ongeveer 4 misschien 5 kolfsessies doen dat vind ik echt fantastisch. Schoonmaken vind ik wel een ding maar het zijn inderdaad maar 5 onderdelen die je moet schoonmaken. Overigens ben ik nu aan het uitproberen om de kolven overdag zonder de motor in de koelkast te zetten, dit was een tip van La leche League België.

8 maanden geleden

Ik heb de maxi, super fijn en heel tevreden! Ik kolf binnen 5 minuten iets meer dan een volledige voeding (zo’n 100-120 ml, ze drinkt 80 per fles). Ik heb ze een paar weken geleden voor het eerst opgeladen en kolf 1x per dag. Nog niet extra hoeven opladen. Dus echt helemaal top. Makkelijk schoon te maken, echt handsfree (ik doe ondertussen gewoon iets met mijn peuter) en opbrengst dus snel en goed. Ik zou hem iedereen aanraden ☺️

8 maanden geleden

Reactie op Mommytobe02_

Aah nee niet gedaan ! En in welke stand gebruik jij het? En hoeveel minuten ...
De pompstand (derde van links), voor 15 minuten. Ik gebruik sterkte 8 of 9 maar dat is afhankelijk van wat bij jou past denk ik

8 maanden geleden

Ja, super blij mee!! Ik zet hem tussendoor in de koelkast en maak hem dan 1x per dag schoon