4 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb ook prikkelbare darm syndroom. Bij mij valt de misselijkheid wel mee, dat is een beetje met vlagen maar kan er wel om eten. Ik heb wel dagelijks veel krampen en gerommel etc. Mijn ontlastingspatroon is ook zeer wisselend van diarree naar zeer zeeeer moeizaam!😬 Ik heb gisteren roosvicee pruimen gekocht en dat lijkt wel wat te helpen. Ik ben vandaag 7 weken maar lijkt soms wel 20 weken, zo'n opgeblazen buik😅 Nu scheelt het dat ik vaker zo'n opgeblazen buik heb waardoor ik het nog wel prima als smoes voor mijn familie kan gebruiken🤭 Hopelijk wordt jouw misselijkheid snel minder!!

2 maanden geleden

Reactie op Hallo145

Ik heb ook prikkelbare darm syndroom. Bij mij valt de misselijkheid wel mee ...
Hiii dit geldt voor mij ook. Heb ook pds en dezelfde klachten! Ben ook zo intens moe, fruit is het enigste wat helpt en laat ik daar nou net niet zo’n zin in hebben 😂. De eerste 12-14 weken zijn echt bij de meeste vrouwen het zwaarst, het tweede trimester kan je echt genieten. Ik hou er goede hoop in dat het deze zwangerschap ook weer zo zal gaan.

2 maanden geleden

Reactie op Hallo145

Ik heb ook prikkelbare darm syndroom. Bij mij valt de misselijkheid wel mee ...
Ik ben ook zo opgeblazen! Ik lijk wel 15 kilo zwaarder

2 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Hiii dit geldt voor mij ook. Heb ook pds en dezelfde klachten! Ben ook zo i ...
Het is mijn eerste zwangerschap, dus ik hoop dat jij gelijk hebt en het steeds minder gaat worden!🙈