30 Reacties

3 maanden geleden

Ja hier ook, dutjes zijn nodig

3 maanden geleden

Ook heel erg moe ! Ie halverwege de 5e week begonnen. Soms wel oplevingen idd en wat afleiding helpt ook wel

3 maanden geleden

Hier ook erg moe. Ene dag wel erger dan de andere. Maar val regelmatig in slaap op de bank. Nu 4+3. Vorige zwangerschap werd het vanaf week 11 pas beter

3 maanden geleden

Reactie op Ruby3.1

Ook heel erg moe ! Ie halverwege de 5e week begonnen. Soms wel oplevingen i ...
Ja dat helpt idd ook wel❤️

3 maanden geleden

Reactie op Fier

Hier ook erg moe. Ene dag wel erger dan de andere. Maar val regelmatig in s ...
Hopelijk word het snel beter!

3 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Ja hier ook, dutjes zijn nodig
Als ik dutje doe slaap ik savonds weer niet 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Ja hier ook, dutjes zijn nodig
Ja, maar wel op tijd. Elk dutje waarbij ik na 4u wakker wordt betekent in de avond niet in slaap kunnen vallen. Perfecte dutje tijd = tussen 11 en 13 voor mij haha

3 maanden geleden

Mijn dutjes duren niet langer dan een uur,zet ik de wekker voor. Net even genoeg om weer wat energie te hebben voor de rest van de dag. Zo kan ik snachts ook slapen :)

3 maanden geleden

Ik ben continu moe haha. Zaterdag de hele avond op de bank geslapen, om 11 uur naar bed en tot 10.15 geslapen. Nu weer een goede nacht maar moe wakker geworden.

3 maanden geleden

Hier ook extreem moe! Papa met zoontje naar de kermis gestuurs vandaag, heerlijk even alleen thuis. Krijg niks gedaan in huis🥲

3 maanden geleden

Reactie op Bobbi1

Hier ook extreem moe! Papa met zoontje naar de kermis gestuurs vandaag, hee ...
Verschrikkelijk he 🫣 ons er maar aan overgeven

3 maanden geleden

Reactie op Misty91

Ik ben continu moe haha. Zaterdag de hele avond op de bank geslapen, om 11 ...
Bizar hé 😊 we hebben het nodig

3 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Mijn dutjes duren niet langer dan een uur,zet ik de wekker voor. Net even g ...
Ga ik ook eens proberen!

3 maanden geleden

Hier nu zo’n 5+4 zwanger Heb al 1,5 week dat ik om 20.30 in slaap val op de bank. Echt niet normaal. Op werk gaat het gelukkig nog, al heb ik daar nog wel dipjes dat ik opeens moe ben. Maar verder ben ik na alles wat ik doe moe en wil ik slapen 😅

3 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Hier nu zo’n 5+4 zwanger Heb al 1,5 week dat ik om 20.30 in slaap val op d ...
Je lichaam is natuurlijk druk bezig 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Sinnige

Je lichaam is natuurlijk druk bezig 🤗
Ja dat is zeker waar, maar is wel even wennen als je normaal pas om 11 uur of later slaapt 😂🙈

3 maanden geleden

Reactie op Sinnige

Bizar hé 😊 we hebben het nodig
Ja echt!

3 maanden geleden

Ja ik slaap uren in de middag wanneer het kan😄

3 maanden geleden

Hier ook ben hele dag gewoon zo moe doe in de ochtend een dutje met me zoontje en zet hem dan in ze stoel maar blijf dan hangen op de bank daarna tegen avond weer dutje en weer vroeg naar bed slaap is me leven voor nu hahah heb nog 3 andere kids op is op 🤣

3 maanden geleden

Ik zit op 7+3 & ben ook erg moe. Op dagen dat ik niet werk doe ik ‘s middags even een dutje. Drink ‘s ochtends 1 kleine koffie & ‘s avonds na het eten nog 1tje waardoor ik ‘s avonds ook nog een beetje fit ben.