30 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb vannacht maar 6.5 uur kunnen slapen en moet zo naar kantoor... ook al hoef ik maar van 8 tot 13, ik weet nu al niet hoe. Val op de bank alweer bijna in slaap..

3 maanden geleden

Hii ladies, heel herkenbaar allemaal. Ik werk 40 uur in de sociale sector en heb geen mogelijkheid tot thuiswerken. Ik heb eerlijk tegen HR gezegd dat ik zwanger ben en ontzettend moe. Ben nu voor 50% ziekgemeld en werk nu elke dag tot 14:00 ipv 18:00 uur. Kan ik lekker dutjes doen 😴 hoe doen jullie dit met werk?

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Hii ladies, heel herkenbaar allemaal. Ik werk 40 uur in de sociale sector e ...
Ik ben ook 50% ziekgemeld en tegen de arbodienst gezegd dat ik zwanger ben. Zij begreep het helemaal en volgende week evalueren

3 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Ik ben ook 50% ziekgemeld en tegen de arbodienst gezegd dat ik zwanger ben. ...
Jaa fijn dat ze zo begripvol is. Bij mij gelukkig ook. Ik had het echt niet volgehouden anders denk ik. Hoeveel weken ben jij nu?

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Jaa fijn dat ze zo begripvol is. Bij mij gelukkig ook. Ik had het echt niet ...
5 weken +1. De vermoeidheid in combinatie met slechte nachten, helpt ook niet mee. Maar het is allemaal voor een goed doel, dus ik vind het niet erg :) ik zit wel op werk de uren af te tellen

3 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

5 weken +1. De vermoeidheid in combinatie met slechte nachten, helpt ook ni ...
Ahh dan lopen we ongeveer gelijk. Ik ben vandaag precies 5 weken volgens mijn eigen berekening. Ik ben ook zwaar de uren aan het aftellen. Werk voelt echt als een bijzaak, terwijl ik het normaal altijd wel heel leuk vind haha.

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Ahh dan lopen we ongeveer gelijk. Ik ben vandaag precies 5 weken volgens mi ...
Leuk zeg! Ja gek is dat he, ik ga liever opruimen en klussen en slapen dan naar mn werk, ik vind het ook altijd leuk

2 maanden geleden

Toen ik nog negatief testte was ik al extreem moe 🫣 Nu 7 weken en zou met liefde na de lunch even liggen maar ja. Dan ben ik op het werk 🤷🏼‍♀️ Na werk dutje doe ik graag maar dan slaap ik weer slecht 😔

2 maanden geleden

Wauw, wat fijn dat jullie werkgevers ook zo meedenken! Ik vind het erg herkenbaar. Ik voel me ‘s morgens redelijk goed, maar dan ‘s middags overvalt het me en zou ik haast nog op de grond gaan liggen, als mijn ogen maar dicht kunnen.. Een rare ervaring vind ik deze moeheid.. Als het kan doe ik tussendoor een dutje, maar dat lukt niet altijd. Ben nu 7+2..

2 maanden geleden

Hier ook heel vaak alleen maar liggen en met moeite opstaan als het echt moet en ook ontzettend hoofdpijn