30 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 9+4 en mijn vermoeidheid is een paar dagen terug echt in 1xgekomen. Ik kan mijn ogen niet open houden maar kan ook niet in slaap vallen. Mijn arme man is gelukkig thuis en doet letterlijk alles in het huis + de 2 kids die we hebben. Gelukkig zegt hij altijd: “zijn ook mijn kinderen en huis” en ik mag heerlijk niks doen maar toch heb ik schuldgevoel 😢

2 maanden geleden

Ik heb dit sinds gisteren weer. Het ging een paar dagen iets beter en nu kan ik gewoon huilen van de vermoeidheid. Ik zit gewoon niet lekker in me vel. De misselijkheid, de vieze smaak in mijn mond, de spierpijnen en zoo zoo zoo moe. Maar slapen lukt ook niet echt. Ik ben nu op vakantie maar baal ervan dat ik niet echt kan genieten. Dit is mijn tweede zwangerschap. Wij willen graag 4 kinderen. Hoe ga ik dit nog 2 keer doen ik weet het echt niet.

één maand geleden

Gaat t al beter? 🩷 En weet je wat er was?

één maand geleden

Reactie op Alili95

Gaat t al beter? 🩷 En weet je wat er was?
Vermoeidheid is veel minder, nog niet helemaal weg. Ben intussen wel richting enorme misselijkheid en overgegen gegaan... zwanger zijn 🤷‍♀️😒 Hoe gaat het met de rest?

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Vermoeidheid is veel minder, nog niet helemaal weg. Ben intussen wel richti ...
Fijn dat die vermoeidheid in ieder geval al minder is!! En wb misselijk en overgeven; Oh nee joh, hg?

één maand geleden

Had hier heel erg last van tussen week 11 en 16 maar goed nieuws… het gaat weg en je voelt je weer energieker dan ooit 😁 althans ik dan (19 weken)

één maand geleden

Reactie op hsm0510

Ja! Heel herkenbaar de kleine taakjes voelen echt alsof je bergen moet verz ...
Tweede trimester houdt dit waarschijnlijk weer op 😀

één maand geleden

Reactie op Alili95

Fijn dat die vermoeidheid in ieder geval al minder is!! En wb misselijk e ...
Geen idee. Heb er een topic over geopend op het algemeen forum omdat ze het in het ziekenhuis zo benoemden. Denk zelf dat het randje aan is, maar zou het zelf niet als HG zien als ik kijk hoe anderen het nog zwaarder hebben.

één maand geleden

Reactie op Blubue

Zou het ook een ijzertekort kunnen zijn? Ik ben ook zo moe tijdens mijn zwa ...
Bij mij niet meer want ik heb een ijzer infuus gehad al maanden geleden