5 Reacties

één maand geleden

Ik zit op 14 en ik ben minder misselijk maar ik ben zoooo moe. Ik weet echt niet hoe ik over 2 weken moet werken. Ik hoop echt dat het wegtrekt maar ik verwacht het niet.

één maand geleden

Reactie op Mysecret

Ik zit op 14 en ik ben minder misselijk maar ik ben zoooo moe. Ik weet echt ...
Wat bizar hè? Ik heb nu al 3,5 week niet kunnen werken. Vandaag opgebouwd met 2 uurtjes en dat was heel fijn maar daarna uitgeput. Wordt er wel een beetje verdrietig van inmiddels

één maand geleden

Ohhh hier precies hetzelfde, 13 weken van de 2e. Exteme vermoeidheid echt om te janken soms. Zit mezelf.in de weg, doe al rustog aan. Kan echt alleen mr mn zoontje van 1 jaar nog net aan hetgeen geven wat hij nodig heefr🥲 huishouden zo erg verwaarloost. Hoop oprecht dat dit snel anders gaat worden.

één maand geleden

Ik had dit in de eerste weken heel erg, nu net 14 weken en nu komt het soms spontaan. Dan doe ik 1/3 uur een dutje vooral eind van de middag. Merk dat als ik de dag ervoor veel heb gedaan, bezoek heb gehad of iets meer inspanning heb moeten leveren dat ik de dagen erna sneller vermoeid ben.

één maand geleden

Reactie op Jnnhdn

Ik had dit in de eerste weken heel erg, nu net 14 weken en nu komt het soms ...
Hier ook zo. In de eerste weken was de vermoeidheid echt extreem, nu komt het met vlagen. De misselijkheid en overgeven zijn bij mij ook helemaal terug terwijl die tussen de 10-12/13 weken volledig weg waren. En dan beloven ze dat het vanaf het 2e trimester beter is 😅 Vooral je rust nemen en er aan toegeven! Je lichaam moet herstellen van de griep naast dat je een leven aan het groeien bent. Dat is natuurlijk niet niets.