31 Reacties

Wat vervelend zeg! Maar het hoeft niks te betekenen. Hoeveel weken ben je nu zwanger? Zolang je geen krampen krijgt zou ik het zelf nog even afwachten..

3 maanden geleden

Ik snap dat je je zorgen maakt hoor, logisch zou ik ook doen. Maar realistisch gezien gaat er denk ik tussen nu en morgenochtend niet zoveel veranderen (waar iets aan gedaan kan worden?). Ik zou zelf als ik rationeel probeer na te denken morgenochtend even bellen en vannacht gewoon goed proberen te slapen. Verder geen ervaring mee dus is alleen mijn gevoel/idee. Succes en sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Wat vervelend zeg! Maar het hoeft niks te betekenen. Hoeveel weken ben je n ...
5 weken ongeveer

3 maanden geleden

Ik zou morgenochtend gelijk even bellen! Hopelijk zet het niet door en komt alles goed ♥️

3 maanden geleden

Ik heb een whatsapp berichtje gestuurd en ze belt mij morgenochtend even. Nu de kracht zoeken om te gaan slapen
Ik zou toch even afwachten! Probeer toch even te gaan slapen en morgenvroeg gelijk tegaan bellen. Op dit moment verander je niks aan de situatie. Mocht je wel hele erge krampen gaan krijgen kan je altijd nog bellen !

3 maanden geleden

Zo herkenbaar die zorgen.. hier ook helaas bloedverlies. Ik maak mezelf helemaal gek

2 maanden geleden

Bij mij gaan ze wel uit van een miskraam, helaas 🥺

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Bij mij gaan ze wel uit van een miskraam, helaas 🥺
Waarom dat? Het is toch nauwelijks bloed?

2 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Waarom dat? Het is toch nauwelijks bloed?
Het is vannacht en vanmorgen wel meer geworden en naar helderrood gegaan ipv licht roze

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Het is vannacht en vanmorgen wel meer geworden en naar helderrood gegaan ip ...
Heb je een echo gehad?

2 maanden geleden

Reactie op mijndroom

Heb je een echo gehad?
Nee mijn vk wilt donderdag weer bellen om te kijken of ik dan nog bloed.

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Nee mijn vk wilt donderdag weer bellen om te kijken of ik dan nog bloed.
Jeetje wat vervelend dat ze je laten wachten. Kun je niet vragen om een echo om wat zekerheid te krijgen?

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Het is vannacht en vanmorgen wel meer geworden en naar helderrood gegaan ip ...
Ah wat klote! Hopelijk niets geks, en hoort het er gewoon bij voor je 🙏🏼🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op Felicia9812

Jeetje wat vervelend dat ze je laten wachten. Kun je niet vragen om een ech ...
Ze zeiden dat ze met 5 weken nog niks konden zien. Ga er donderdag wel om vragen. Ga nu wel weer veel minder bloeden en ook geen buikpijn meer. Maar in combinatie met die testen die niet oplopen vertrouw ik er niet zo meer op

2 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Ah wat klote! Hopelijk niets geks, en hoort het er gewoon bij voor je 🙏🏼� ...
Ben bang voor het ergste 🥺

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Ze zeiden dat ze met 5 weken nog niks konden zien. Ga er donderdag wel om v ...
In m’n vorige zwangerschap had ik met 4 weken ook ineens bloed, echt helderrood bloed wat echt de toiletpot in liep. Ik ben zo bang geweest. Ik mocht toen ook pas met 6 wkn komen. En toen was alles dus gewoon goed met een kloppend hartje! Ik wil je geen valse hoop geven, maar wie weet… ik duim voor je dat op een positieve afloop!

2 maanden geleden

Reactie op Eliwi

In m’n vorige zwangerschap had ik met 4 weken ook ineens bloed, echt helder ...
Liepen toen je testen wel op?

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Ze zeiden dat ze met 5 weken nog niks konden zien. Ga er donderdag wel om v ...
Weinig inderdaad, weet ik uit eigen ervaring, maar bij mij zagen ze toen wel dat het mogelijk niet goed zat zeg maar. Dat was bij mij met 5+1 toen. Gaf wel nog meer onrust en twijfel. Wens je ontzettend veel sterkte en laten we hopen dat het er gewoon bij hoort. Hoewel ik miskramen heb gehad, heb ik ook bij de zwangerschap van mijn dochter tot 16 weken vrijwel continu bloedverlies gehad (reden nooit gevonden). Toch een kleine bengel rondlopen van nu 7.5 jaar. Het hoeft dus niets te betekenen 🤞

2 maanden geleden

Reactie op Felicia9812

Weinig inderdaad, weet ik uit eigen ervaring, maar bij mij zagen ze toen we ...
Jaa ik weet ook dat het misschien nog mogelijk is dat dit wondertje nog ‘leeft’, maar ook omdat mijn testen al een week niet heel erg oplopen of het nog wel goed kan gaan