111 Reacties

3 maanden geleden

Ik sluit me aan! Nu, waarschijnlijk, 7 weken zwanger van de 2e.

3 maanden geleden

Reactie op Zef98

Ik sluit me aan! Nu, waarschijnlijk, 7 weken zwanger van de 2e.
Leuk!! Ik ben nu 6+4 van mijn eerste kindje.

3 maanden geleden

Jaaa ik sluit mij aan 🙋🏼‍♀️ ik ben 4 weken zwanger van de eerste. Helaas afgelopen jaar een miskraam en een bbz gehad. Zo spannend nu!

3 maanden geleden

Ik sluit me ook graag aan! Morgen 4 weken :)

3 maanden geleden

Leuk! Ik ben morgen 4 weken. Vind het wel spannend omdat het hiervoor 2x mis gegaan is, dus nog even afwachten hoe het verloopt🙏🏼

3 maanden geleden

Reactie op Lois1991

Leuk! Ik ben morgen 4 weken. Vind het wel spannend omdat het hiervoor 2x mi ...
Hetzelfde hier. Wanneer mag jij voor een echo?

3 maanden geleden

Hier ook 5w4d zwanger van de tweede, afgelopen jaar twee pittige miskramen achter de rug dus ik herken je zenuwen @92kirsten.

3 maanden geleden

Leuk, ik sluit me graag aan. Ik ben momenteel 4 weken en een aantal dagen zwanger.

3 maanden geleden

Ik meld mij hier ook! 5 weken zwanger van 2e kindje :)

3 maanden geleden

Is dit jullie eerste zwangerschap? Of hebben jullie al een kindje? Wat is jullie leeftijd? En op welke leeftijd werd je voor het eerst mama?

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Is dit jullie eerste zwangerschap? Of hebben jullie al een kindje? Wat is j ...
Ik ben 28 en het is mijn eerste zwangerschap. Hoe zit dat bij jou?

3 maanden geleden

Hier in verwachting van de tweede (4de zwangerschap) en nu 5+2 dagen. Super spannend of het deze keer ons gegund is ✨ Waar in de omgeving van Utrecht wonen jullie? Wij in Vleuten 🙂

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Ik ben 28 en het is mijn eerste zwangerschap. Hoe zit dat bij jou?
Ik ben 34 en ben 35 wanneer ik beval. Het is ook mijn eerste kindje. Ik heb geen relatie dus ik vind het allemaal nog spannender doordat ik het groot en deels alleen ga doen. Vader zal wel bij springen maar niet 24/7. Daarnaast merk ik dat ik het eerste trimester best pittig vind zo alleen laat staan straks met een baby.

3 maanden geleden

Reactie op Adriane

Hier in verwachting van de tweede (4de zwangerschap) en nu 5+2 dagen. Super ...
Super spannend. Ik ga voor jullie duimen ✨ Ik woon in Overvecht in een 2 kamer appartement dus ben wel aan het rond kijken voor iets groters!

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Ik ben 34 en ben 35 wanneer ik beval. Het is ook mijn eerste kindje. Ik heb ...
Jaaa snap ik. Komt vast wel goed 🫶🏻 welke klachten heb jij zoal?

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Super spannend. Ik ga voor jullie duimen ✨ Ik woon in Overvecht in een 2 ka ...
Ik woon in zuilen! 😊

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Ik woon in zuilen! 😊
O dan wonen we dichtbij elkaar! Heb je, je al ingeschreven voor Kraamzorg en eventuele kinderdagverblijven?

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Jaaa snap ik. Komt vast wel goed 🫶🏻 welke klachten heb jij zoal?
Ik ben intens moe, misselijk, krampen, vaak naar de toilet en dan grote boodschap 🙈 en super erg buiten adem. Heb geen eetlust ook trouwens. En jij?

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

O dan wonen we dichtbij elkaar! Heb je, je al ingeschreven voor Kraamzorg e ...
Jaaa klopt 🤗ik heb me ingeschreven bij Doula. Een vriendin van mij zat daar ook en die heeft het als heel prettig ervaren. Kinderopvang nog niet. En jij?

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Ik ben intens moe, misselijk, krampen, vaak naar de toilet en dan grote boo ...
Hopelijk zijn de klachten snel wat minder. Ik ben echt extreem vermoeid. Ga vandaag overleggen met mijn werkgever. Ik werk normaal 40 uur per week, maar ben na een halve dag al gesloopt 😅. Ben nog maar 4 weken, dus ben benieuwd hoe het gaat zijn verder in de zwangerschap. Meeste vrouwen hebben ergere klachten vanaf een week of 6 geloof ik…