111 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Jaaa klopt 🤗ik heb me ingeschreven bij Doula. Een vriendin van mij zat daa ...
Ik heb mezelf ook ingeschreven bij Doula! Hele lieve mensen. Ook ik ken een aantal mensen die erg tevreden waren. Kinderdagverblijven ook al ingeschreven bij 8 stuks.

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Hopelijk zijn de klachten snel wat minder. Ik ben echt extreem vermoeid. Ga ...
Ja, ik zit dus nu in week 6+5 en mijn klachten zijn extreem deze week. Ben ook ziekgemeld deze week. Ik kom bij mensen thuis dus dat gaat nu gewoon niet. Elke geur is zo intens. Daarnaast als ik 10 minuten fiets ben ik uitgeput en moet van cliënt naar cliënt. Liefst slaap ik de hele dag. Doe sowieso middag dutjes en ga vroeg mijn bed in. Ik wil het nog even aankijken voordat ik vervolg stappen ga ondernemen.

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Ja, ik zit dus nu in week 6+5 en mijn klachten zijn extreem deze week. Ben ...
Kun je ondanks de klachten wel van je zwangerschap genieten? Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat ik moet doen. Of ziekmelden of het eerlijk aangeven en vragen naar aangepast rooster tot ik me beter voel… ik werk in de jeugdzorg op een woongroep.

3 maanden geleden

Ik ben 32 als ik beval. We zijn ongeveer een jaartje bezig en ik heb een miskraam en een bbz gehad (waarbij 1 eileider is verwijderd). Eens kijken of 3x scheepsrecht is 🍀 het is ons eerste kindje trouwens! Ik woon in Tuindorp.

3 maanden geleden

Ik ben 30, heb een dochter van 2,5 en daarna twee miskramen gehad met elk een nasleep van 5 maanden. Ook ik hoop op 3x scheepsrecht. Hier ook veel misselijk maar vooral erg moe, zou het liefst de hele dag in bed liggen… We wonen in de bloemenbuurt (nabij station Zuilen).

3 maanden geleden

Ik sluit me ook graag aan! Ik ben bijna 6 weken zwanger en heb al 2 kinderen van 17 en bijna 14. Ik ben trouwens 35.. wanneer hebben jullie je eerste echo?

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Kun je ondanks de klachten wel van je zwangerschap genieten? Ik weet eerlij ...
Ik heb deze week moeite met genieten als ik eerlijk ben. Dacht meld mij een week ziek op hoop van zegen dat ik mij volgende week beter voel. Ga dan ook niet meer dan 3 cliënten op een dag doen. En proberen de vervuilde cliënten goed te verdelen over de week. Je kan je ook voor nu even ziekmelden en dan kijken hoe je, je voelt na een week goed rust te hebben genomen. Kan je daarna altijd nog in gesprek gaan.

3 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Ik ben 32 als ik beval. We zijn ongeveer een jaartje bezig en ik heb een mi ...
Jeetje wat heftig. Hopelijk 3 keer scheepsrecht! Ik ga voor jullie duimen 🍀✨

3 maanden geleden

Reactie op AmandaVos

Ik ben 30, heb een dochter van 2,5 en daarna twee miskramen gehad met elk e ...
Ook heftig zeg. Ik hoop ook voor jullie 3 keer scheepsrecht. Ik zal voor jullie duimen 🍀✨

3 maanden geleden

Reactie op Lilylala

Ik sluit me ook graag aan! Ik ben bijna 6 weken zwanger en heb al 2 kindere ...
Wat leuk de 3e op komst! Ik heb mijn eerste echo net gehad. En zag er voor nu goed uit. Ook was er een kloppend hartje te zien met een uitwendige echo zelfs! Volgende echo is pas eind juli. En wanneer heb jij/jullie de echo?

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Jeetje wat heftig. Hopelijk 3 keer scheepsrecht! Ik ga voor jullie duimen � ...
Lief, dankjewel! Hopelijk voel jij je snel iets beter 💪🏻

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Wat leuk de 3e op komst! Ik heb mijn eerste echo net gehad. En zag er voor ...
Ah super leuk! Dat is zeker een hele geruststelling :-). Ik heb 8 juli de 1e echo.. heb jij het al aan mensen verteld ?

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Ik heb deze week moeite met genieten als ik eerlijk ben. Dacht meld mij een ...
Jaaa snap ik hoor, als je er zo ziek van bent, is het ook weinig genieten. Ik hoop dat het snel wat minder word!

3 maanden geleden

Hi! Ik sluit ook graag aan, inmiddels 7+2 zwanger. Hebben jullie al kraamzorg tips? Wij verhuizen binnenkort van Utrecht naar Maarssen

3 maanden geleden

Reactie op Lilylala

Ah super leuk! Dat is zeker een hele geruststelling :-). Ik heb 8 juli de ...
Het was inderdaad een geruststelling! Ja, ik heb het wel al tegen mensen verteld die dichtbij mij staan. Vanaf 25 juli vertel ik het bijvoorbeeld op werk etc.

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Jaaa snap ik hoor, als je er zo ziek van bent, is het ook weinig genieten. ...
Ik hoop dat het bij jouw ook snel minder wordt en je er ook van kan gaan genieten!

3 maanden geleden

Reactie op SophiekeCB

Hi! Ik sluit ook graag aan, inmiddels 7+2 zwanger. Hebben jullie al kraamzo ...
Wat leuk! Ik heb mijzelf bij happydays Kraamzorg ingeschreven. Ik heb hier goede verhalen over gehoord! Maarssen is ook leuk om te wonen.

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Ik heb mezelf ook ingeschreven bij Doula! Hele lieve mensen. Ook ik ken een ...
Jaaa ik heb er ook een fijn gevoel bij? Hoe ver ben jij in je zwangerschap? 8 stuks al, je bent goed bezig. Hopelijk zit er een geschikte tussen zonder een al te lange wachtlijst.

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Jaaa ik heb er ook een fijn gevoel bij? Hoe ver ben jij in je zwangerschap? ...
Ja, de verloskundige had aangeraden bij zoveel mogelijk. Ook omdat ik het groot en deels alleen ga doen hoop ik dat er juni 2025 een plekje is. Ik ben nu 6+5 maar al een echo gehad. Jij 4 weken nu toch? Wanneer heb je, je eerste echo?

3 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Ja, de verloskundige had aangeraden bij zoveel mogelijk. Ook omdat ik het g ...
Jaa slim! Fijn dat ze zo met je meedenken. Ik ben inderdaad 4 weekjes nu. Ik heb 8 juli de eerste echo in het ziekenhuis. En een weekje later bij doula.