135 Reacties
5 maanden geleden
Hii dames, hoe gaat het met jullie? Zijn er inmiddels als echo鈥檚 geweest? En hoe gaat het met de klachten?
5 maanden geleden
Reactie op AnoniemLA1224
Hii dames, hoe gaat het met jullie? Zijn er inmiddels als echo鈥檚 geweest? E ...
Hoi allemaal! Ik heb as vrijdag een vroege echo in het ziekenhuis ivm een eerdere bbz. Vind het super spannend! Ik ben dan 5+4. Ik ben vooral heel moe en mijn borsten zijn wat groter en gevoelig.
5 maanden geleden
Reactie op Adriane
Hier gaat het wel goed nog, wel moe en volle borsten. Maar geen heftige kla ...
Fijn dat je ook deze keer geen heftige klachten ervaart. Ik heb 8 juli de eerste echo en ben dan 7 weken volgens mijn eigen berekening. En ik ben heel vermoeid en af en toe goeie buikkrampen haha.
5 maanden geleden
Reactie op 92kirsten
Hoi allemaal! Ik heb as vrijdag een vroege echo in het ziekenhuis ivm een e ...
Snap ik, lijkt me ook heel spannend. Hopelijk heb je een mooie echo en zit het vruchtje mooi op zijn plek 馃馃徎
5 maanden geleden
Reactie op MN1988
Hoi, ik meld me hier ook graag aan! Ik ben morgen vijf weken zwanger. Ik he ...
Wat fijn dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! 馃馃徎 en ik snap de spanning heel goed. Ik voel de spanning al, terwijl ik gelukkig nooit een miskraam heb meegemaakt. Het is mijn eerste zwangerschap. Dus laat staan hoe het is voor jou. Ik hoop op een mooie voldragen zwangerschap voor ons allen.
5 maanden geleden
Reactie op AnoniemLA1224
Wat fijn dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! 馃馃徎 en ik snap de spanni ...
Dank je wel! 馃槉 Een zwangerschap is altijd spannend, maar door die eerdere miskraam idd nog net wat spannender. Kan niet wachten totdat we de eerste echo achter de rug hebben! Ik hoop ook dat het bij ons allemaal goed zal gaan! 馃馃徑