135 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op miewie
Zijn er al mensen die ervaringen hebben met goede fotografen voor een toff ...
Wij waren erg blij met onze Newborn shoot bij Femke, een lieve geduldige vrouw die prachtige echte foto’s maakt. Toen mijn zoontje had gespuugd en ik hem moest omkleden liep ze mee naar de babykamer en heeft ze prachtige foto’s gemaakt van het omkleden op de commode. En van het moment dat ik hem weer oppakte en hij mij aankeek. Het zijn dus hele spontane foto’s geworden, precies wat ik zocht
https://www.perspectivesbyfemke.nl/tarieven
4 maanden geleden
Deze foto bijvoorbeeld 🤍 oh en wat ik wel fijn vond 3 weken na mijn bevalling is dat het ‘onderkin en zwangerschapsbuik’ gehalte op de foto’s laag is. Liep nog met hechtingen rond, dus ik had wel gevraagd of ze een beetje lief voor mij kon zijn op de foto’s en dat heeft ze super gedaan. Niet dat ik mij schaamde voor mijn lichaam maar ik had een rot kraamtijd gehad en was nog zover van mezelf verwijderd toen. Wilde gewoon echt graag mooie foto’s om op terug te kijken
3 maanden geleden
Reactie op miewie
Zijn er al mensen die ervaringen hebben met goede fotografen voor een toff ...
Geen echte zwangerschapsfotograaf maar wel ontzettend getalenteerd en prachtige beelden vastgelegd van mijn eerste zwangerschap: Sophie Spek. Op Instagram te vinden onder: sophiespekphotography. Je kan haar altijd een berichtje sturen. Ze woont in Utrecht en is echt een topper!🥰
3 maanden geleden
Reactie op 89dnielle
Ik ben 34 en ben 35 wanneer ik beval. Het is ook mijn eerste kindje. Ik heb ...
Wauw! Respect!!! 👶🏼 Fijn dat de vader af en toe kan bijspringen
één maand geleden
Een beetje stil hier haha 🙈 hoe gaat het met iedereen? :) Vroeg me trouwens af of iemand al voor een zwangerschapscursus heeft aangemeld in de omgeving Vleuten/Leidsche Rijn/De Meern? Ik ben aan het rondkijken om een cursus samen met mijn man te doen maar vind ze allemaal best prijzig 🥲
één maand geleden
Ik ben nu aan t orienteren op zwangerschapsyoga. Woon in Nieuwegein maar Ijsselstijn of Leidsche Rijn is ook net zo ver dus heb nogal wat opties 😅 qua puur zwangerschapscursus weet ik nog niet zo goed wat ik ga doen, mss wel zo’n online cursus. Zag wel goede verhalen voorbij komen van samen bevallen ofzo als je t met zn 2en wilt doen
één maand geleden
Reactie op mickey23
Wat vind je van de cursus van Pleuni? Ik twijfel tussen die van haar en bae ...
Jaa daar ben ik ook benieuwd naar. Ik vind de video’s van Pleuni al fijn op youtube, dus ik ben wel benieuwd naar de cursus.