111 Reacties

één maand geleden

Ik heb alvast een proefles zwangerschapsyoga geboekt voor als ik 14 weken ben. Bij de Flow Studio in Leidsche Rijn 🙂 Ook leuk om wat nieuwe contacten op te doen

één maand geleden

Zijn er al mensen die ervaringen hebben met goede fotografen voor een toffe zwangerschapsshoot in de buurt van Utrecht? Het is nog vroeg, maar ben wel al beetje aan rondkijken voor prijzen enzo:)

één maand geleden

Reactie op miewie

Zijn er al mensen die ervaringen hebben met goede fotografen voor een toff ...
Ja, wij hebben een fijne ervaring gehad met Astrid Verdam bij de Soesterduinen. Kon ook mooie jurken van haar lenen en ze heeft ook de newbornshoot supermooi gedaan.

één maand geleden

Reactie op miewie

Zijn er al mensen die ervaringen hebben met goede fotografen voor een toff ...
Wij waren erg blij met onze Newborn shoot bij Femke, een lieve geduldige vrouw die prachtige echte foto’s maakt. Toen mijn zoontje had gespuugd en ik hem moest omkleden liep ze mee naar de babykamer en heeft ze prachtige foto’s gemaakt van het omkleden op de commode. En van het moment dat ik hem weer oppakte en hij mij aankeek. Het zijn dus hele spontane foto’s geworden, precies wat ik zocht https://www.perspectivesbyfemke.nl/tarieven

één maand geleden

Deze foto bijvoorbeeld 🤍 oh en wat ik wel fijn vond 3 weken na mijn bevalling is dat het ‘onderkin en zwangerschapsbuik’ gehalte op de foto’s laag is. Liep nog met hechtingen rond, dus ik had wel gevraagd of ze een beetje lief voor mij kon zijn op de foto’s en dat heeft ze super gedaan. Niet dat ik mij schaamde voor mijn lichaam maar ik had een rot kraamtijd gehad en was nog zover van mezelf verwijderd toen. Wilde gewoon echt graag mooie foto’s om op terug te kijken

één maand geleden

Reactie op miewie

Zijn er al mensen die ervaringen hebben met goede fotografen voor een toff ...
Geen echte zwangerschapsfotograaf maar wel ontzettend getalenteerd en prachtige beelden vastgelegd van mijn eerste zwangerschap: Sophie Spek. Op Instagram te vinden onder: sophiespekphotography. Je kan haar altijd een berichtje sturen. Ze woont in Utrecht en is echt een topper!🥰

één maand geleden

Reactie op 89dnielle

Ik ben 34 en ben 35 wanneer ik beval. Het is ook mijn eerste kindje. Ik heb ...
Wauw! Respect!!! 👶🏼 Fijn dat de vader af en toe kan bijspringen

één maand geleden

Hi dames, meld me hier ook graag aan! Ben gister bij de termijnecho achtergekomen dat ik 12+1 was en uitgerekend ben op mijn eigen verjaardag 25 feb 🤭. Ik woon in De Meern met mijn man!

één maand geleden

Zijn er hier mama’s die een whatsapp groepje met dames uit de omgeving leuk vinden? Je mag hier geen telefoonnummers delen, maar wel je instagram en op die manier contactgegevens uitwisselen 🙂

één maand geleden

Ik heb mij hier nog niet gemeld geloof ik. Ik volgde het topic al wel. Ik woon in Vleuten en ben op 14 februari uitgerekend van de 2e. Ik klets graag mee.

één maand geleden

Reactie op Adriane

Zijn er hier mama’s die een whatsapp groepje met dames uit de omgeving leuk ...
Je kan de whatsapp link ook delen hier, ik wil er wel in 😊