135 Reacties
één maand geleden
Ik vind het tot nog toe wel fijn, vooral omdat het is opgeknipt in relatief korte video’s en ik dus nu steeds gewoon ‘even’ kijk. En misschien later met verlof nog eea herhaal. En ze deelt regelmatig positieve bevalvideo’s dat vind ik wel heel motiverend. Heb het complete pakket met mindful mama en de kaarten met QR code’s maar ben aan mindful mama niet begonnen nog. Heb wel het idee dat die QR code’s handig gaan zijn. Bij de eerste hadden we ook zo’n cursus gedaan maar ‘in the heat of the moment’ is het toch lastig alle tips en houdingen te onthouden. Dus fijn als je het dan snel kunt opzoeken.
één maand geleden
Reactie op Fleuri25
Hoe was dit?
Oh Daar ben ik de vorige zwangerschap geweest. Fijne vrouw die dit geeft. Ik heb ook de baby cursus gedaan daarna bij haar. Yoga met baby. Dat is soms net zo chaotisch als het klinkt maar was ook heel leuk. Ik twijfelde deze keer nog en ik zie dat de zwangerschapsles steeds vol zit.
één maand geleden
Via een vriendin die 3 maanden geleden bevallen is, ben ik bij Momflow uitgekomen in Leidsche Rijn! Een hypnobirthing cursus van 5 fysieke lessen waarvan 2 samen met je partner :). Ik ben benieuwd! Ze heeft er veel aan gehad zei ze tijdens de bevalling en haar partner vond ook dat het een prima cursus was.
één maand geleden
Hai allemaal!
Ik had nog niet van me laten horen in deze app, maar ook wondende in Utrecht (Lombok) en 25 februari uitgerekend 🩵
Vraagje: hebben jullie je ingeschreven voor een bevalcursus?
Ik twijfel tussen de Zwangere Zaak en Puur hypnobirthing. Bij beide kun je een 4-weekse bevalcursus doen.
Hebben jullie advies/ervaringen?
één maand geleden
Reactie op Jannams
Hai allemaal!
Ik had nog niet van me laten horen in deze app, maar ook won ...
Ha, wat leuk! Hier ook 25feb uitgerekend van een jongen. Ik heb me ingeschreven voor een hypnobirthing groepscursus bij MomFlow in Leidsche Rijn! Via een vriendin daar terechtgekomen. Zij was tevreden en had er veel aan gehad tijdens de bevalling :).
2 dagen geleden
Reactie op as92_
Is er iemand die zwangerschapszwemmen doet bij Fletiomare? Ik wil er deze w ...
Ik ben een aantal keer geweest. Leuke docente en na de les kan je samen theedrinken. Dat is best gezellig 🙂 Je mag al om 19.30 uur het bad in wat ik ook zou aanraden. Anders is t wel heel kort.
18 uur geleden
Reactie op as92_
Thanks voor je reactie! Klinkt goed, ik ga het eens proberen 😊
Je kunt er gewoon heengaan en een kaartje kopen bij de kassa. Handig om 50 cent mee te nemen voor een kluisje. De meesten nemen hun handdoek wel mee naar het bed (en ook slippers). Na de les kan je lekker douchen en daarna dus aan de thee met een koekje 🙂