43 Reacties

4 maanden geleden

Hoi, ik en mijn partner zitten ook in een PGT traject vanwege een genetische afwijking aan de kant van mijn partner. Met de eerste poging waren er helaas geen geschikte embryo’s. Komende donderdag zal de eerste terugplaatsing plaatsvinden, kijk er naar uit en vindt het spannend tegelijk. Wel een gezonde spanning. Hopelijk heb je volgende week een positieve test! Groetjes!

4 maanden geleden

Reactie op Lilie’96

Hoi, ik en mijn partner zitten ook in een PGT traject vanwege een genetis ...
Succes morgen! Ik ga voor je duimen! Bij ons werd de eerste poging voortijdig afgebroken (te weinig follikels), uit de poging erna kwamen geen geschikte embryo's. En deze poging hadden we twee geschikte embryo's. De eerste is helaas niet blijven plakken en nu zijn we aan het duimen voor deze laatste. 🤞 En anders door naar de allerlaatste poging.

4 maanden geleden

Hier IUI, 5e poging. Na 2e poging zwanger maar helaas een miskraam vanwege dat het eitje in een nice zat van mijn keizersnede van de 1e. Hoop gedoe geweest en lang herstel. Op basis van mijn gevoel denk ik dat het weer gelukt is. Maar weet niet waarom😂

4 maanden geleden

Reactie op Riannevleeuwen

Hier IUI, 5e poging. Na 2e poging zwanger maar helaas een miskraam vanwege ...
Oh en de 7e mag ik testen als ik nog niet ongesteld ben natuurlijk

4 maanden geleden

Reactie op Riannevleeuwen

Hier IUI, 5e poging. Na 2e poging zwanger maar helaas een miskraam vanwege ...
Oh jij hebt ook al heel wat achter de rug. Wat spannend nu! Hopelijk zit je gevoel goed, ik duim met je mee! Wanneer mag je testen? Ik mag volgende week woensdag testen, dus even geduld hihi

4 maanden geleden

Reactie op JoYzzz___

Oh jij hebt ook al heel wat achter de rug. Wat spannend nu! Hopelijk zit je ...
Ja dochter is nu bijna 6. Op natuurlijke manier maar wel na lang wachten,een miskraam en toen wel opeens snel zwanger. Toen ze 2 was weer gestart voor 2e en dat duurt ook al even door omstandigheden en gewoon niet lukken🫣

4 maanden geleden

Reactie op Riannevleeuwen

Ja dochter is nu bijna 6. Op natuurlijke manier maar wel na lang wachten,ee ...
Onze zoon is nu 4,5 jaar oud, ook op de natuurlijke manier. In 2022 bleek ik weer zwanger te zijn en kwamen erachter dat mijn man een genetische afwijking had. Toen hebben we een vruchtwaterpunctie gedaan en helaas was ons tweede kindje aangedaan en resulteerde dit in een late miskraam. Sindsdien zijn we bezig met PGT icm IVF. Eerste poging werd voortijdig afgebroken ivm te weinig follikels. De poging erna waren er geen geschikte embryo's. En deze keer poging gelukkig twee! Echter is de eerste niet blijven plakken en heb ik afgelopen zondag de terugplaatsing van het tweede embryo gehad. Dus wij zijn heeeel benieuwd of het dit keer raak is.

4 maanden geleden

Reactie op JoYzzz___

Succes morgen! Ik ga voor je duimen! Bij ons werd de eerste poging voortij ...
Dankjewel! Vandaag de terugplaatsing gehad en mag 11 juni een zwangerschapstest doen. Fingers crossed!🤞🏻 Bij deze poging zijn er 4 goed voor terugplaatsing en 1 onbepaald, deze zal bij een eventuele volgende ronde opnieuw onderzocht worden. Hopelijk komt het niet zover. Duimen dat het voor ons allemaal positief uitpakt!

4 maanden geleden

Afgelopen woensdag tp gehad. Maandag positief getest. Officiële dag is aanstaande zaterdag 🥰. 2de kindje wij hebben de icsi gedaan

4 maanden geleden

Reactie op Sam1996

Afgelopen woensdag tp gehad. Maandag positief getest. Officiële dag is aans ...
Voorzichtig gefeliciteerd dan, hopelijk is het nier te vroeg vals positief getest. We duimen mee met je! 🩵

4 maanden geleden

Reactie op Lilie’96

Dankjewel! Vandaag de terugplaatsing gehad en mag 11 juni een zwangerscha ...
Oh zo spannend he! En nu aftellen tot jullie eindelijk testen mogen!

4 maanden geleden

Reactie op JoYzzz___

Voorzichtig gefeliciteerd dan, hopelijk is het nier te vroeg vals positief ...
Ah dankjewel! Ga het meemaken

4 maanden geleden

Hoi Hoi. ik zit/zat ook in een PGT ivf traject ivm aandoening aan mijn kant. 18 mei hebben wij onze 3de terugplaatsing gehad 25 mei niet meer kunnen wachten met testen en die was positief! morgen 5 weken zwanger. ik ga voor jullie duimen voor een positieve test!😃

4 maanden geleden

Reactie op AS14

Hoi Hoi. ik zit/zat ook in een PGT ivf traject ivm aandoening aan mijn kant ...
Ohhh gefeliciteerd! Super!!

4 maanden geleden

Reactie op AS14

Hoi Hoi. ik zit/zat ook in een PGT ivf traject ivm aandoening aan mijn kant ...
Leuk om te horen. Gefeliciteerd!

4 maanden geleden

Ik zit op dezelfde tijdlijn. Heb ernstig mn twijfels of het gelukt is. Bij mn vorige zwangerschap wist ik 4 dagen na de terugplaatsing al zeker dat het gelukt was door alle symptomen en nu vrij weinig. Was wel heel beroerd van de Ovitrelle voor het eerst. So we wait…..

4 maanden geleden

Hoe is het nu JoYzzz?

4 maanden geleden

Reactie op Dromenlies

Hoe is het nu JoYzzz?
Morgenochtend testen! Ik voel vanalles, maar ben zo bang dat het tussen mijn oren zit. Zo spannend! Ik slaap er gewoon slechter van. Haha! Wat lief dat je er naar vraagt!

4 maanden geleden

Ik snap het. Is het voor jou gevoel gelukt? Ik ben echt megazenuwachtig. Heb vandaag ook behoorlijk wat kramp en voel me gewoon niet 100%. Denk niet dat dit gelukt ondanks dat het niet als een normale cyclus voelt…. Op naar morgen 🍀🍀

4 maanden geleden

Mag jij ook morgen testen? Ja, ik denk dat deze terugplaatsing gelukt is. Ik wat symptomen als winderigheid, gevoelige borstel, gerommel in mijn buik, ben vermoeid, slaap slechter. Dus let's hope the best! Nog een nachtje (niet) slapen haha!