16 Reacties

één maand geleden

Hier nog een dame die dit heeft momenteel juist minder last!

één maand geleden

Yes! Hier minder last. Wel last van vermoeide benen en hoofdpijnen wat ook in mijn nek zeer doet.

één maand geleden

Hier meer last, veel pijn al helaas! Volgende week naar bekkenfysio. Hoe is het voor jou? :)

één maand geleden

Bij mij varieert het elke dag. Het ligt ook aan het weer. Maar over het algemeen wel meer last. Merk meer pijn rond bekken, heup en rug.

één maand geleden

Reactie op Jaws

Hier meer last, veel pijn al helaas! Volgende week naar bekkenfysio. Hoe is ...
Eerste 3 maanden minder pijn maar meer vermoeid. Nu minder vermoeid maar meer pijn. Ik heb ook nog geklemde zenuwen en hielspoor. Op het werk totaal geen begrip. Collega's beginnen hun zwangerschappen te vergelijken met die van hun. Zij vertelde dan dat zij gwn tot 38 weken hebben gewerkt enzo.

één maand geleden

Reactie op Grietj

Eerste 3 maanden minder pijn maar meer vermoeid. Nu minder vermoeid maar me ...
Zou ik mij niks van aantrekken snap dat dit heel lastig is maar zowiso is elke zwangerschap anders dus ook de persoon die zwanger is. Wat een vervelende mensen zeg die hun eigen zwangerschap vergelijken. Misschien eens een opmerking in die richting gooien als je dat natuurlijk kan ( misschien vind je dat lastig) want iemand mag nooit veroordeeld worden op zijn mankementen. Kan hier persoonlijk heel boos om worden !

één maand geleden

Reactie op nice88

Zou ik mij niks van aantrekken snap dat dit heel lastig is maar zowiso is e ...
Fybro bestaat precies niet in hun ogen. Ik zei dat ik heel veel rug pijn had. Antwoorde ze: van wat kan je nu rugpijn hebben. (Zij had ook rugpijn) en zij antwoorde ik heb rugpijn van die zware bakken te tillen. Mijn werk was voor de zwangerschap al te zwaar. Ik was van plan om ander wer te zoeken. Maar nu met de zwangerschap zou dat natuurlijk niet zo een slim plan zijn

één maand geleden

Reactie op Grietj

Eerste 3 maanden minder pijn maar meer vermoeid. Nu minder vermoeid maar me ...
Ahh dat is pittig om erbij te hebben ook! Onbegrip is zo lastig! Kan daar echt boos om worden, voelt zo onrechtvaardig he?! Een zwangerschap is bij iedereen anders en niet tof als ze zo gaan vergelijken. Ze voelen niet wat jij voelt :)

één maand geleden

Reactie op Grietj

Fybro bestaat precies niet in hun ogen. Ik zei dat ik heel veel rug pijn ha ...
Wat een sneu volk zeg zonder verstand sorry hoor!Ik vind je collega s ook geen inlevingsvermogen hebben zit je mooi mee op gescheept op deze manier. Ik zou zeker wel opzoek gaan naar een andere baan als je die behoefte voelt , want ik zou persoonlijk niet met zulke mensen willen samen zijn op mijn werk plek

één maand geleden

Reactie op Jaws

Hier meer last, veel pijn al helaas! Volgende week naar bekkenfysio. Hoe is ...
Lukt werken bij jou nog goed?

één maand geleden

Reactie op nice88

Wat een sneu volk zeg zonder verstand sorry hoor!Ik vind je collega s ook g ...
Nee na mijn zwangerschap ga ik sowieso iets anders zoeken. Binne kort ga ik ook naar huis arts. Vragen of ze mij op ziekenkas kunnen zetten. Maar dan verlies ik wel 40 procent van mijn loon

één maand geleden

Reactie op Grietj

Nee na mijn zwangerschap ga ik sowieso iets anders zoeken. Binne kort ga ik ...
Ziekenkas? Ik weet wel als je ziek bent door je zwangerschap dat je dan gewoon je 100% Loon krijgt. Kan je dat niet proberen?

één maand geleden

Reactie op Caitlinxo

Ziekenkas? Ik weet wel als je ziek bent door je zwangerschap dat je dan gew ...
Hier in België is dat maar 60 procent loon. Enkel eerste maand is 100 procent

één maand geleden

Reactie op Grietj

Nee na mijn zwangerschap ga ik sowieso iets anders zoeken. Binne kort ga ik ...
Ben je van België ? Ik ken namelijk ziekenkas niet of is dit een spellingsfoutje?

één maand geleden

Reactie op Grietj

Hier in België is dat maar 60 procent loon. Enkel eerste maand is 100 proce ...
Ohh, vandaar. Is dat ook zo als het zwangerschapsgerelateerd is? Balen..

één maand geleden

Reactie op nice88

Ben je van België ? Ik ken namelijk ziekenkas niet of is dit een spellingsf ...
Ja is zoals ziektewet