15 Reacties

23 dagen geleden

Daar ben ik ook op zoek naar dus ik lees mee! 😊

23 dagen geleden

Geen idee of het wat is hoor, maar zie het veel voorbij komen. https://www.mamalicious.com/nl-nl/

23 dagen geleden

Ik heb een hele leuke flair broek met bloementjes bij de prenatal gekocht! Daar hebben ze wel echt fijne broeken!

23 dagen geleden

Reactie op shar3099

Ik heb een hele leuke flair broek met bloementjes bij de prenatal gekocht! ...
Dankje voor de tip!

23 dagen geleden

Reactie op shar3099

Ik heb een hele leuke flair broek met bloementjes bij de prenatal gekocht! ...
Bedankt voor de tip!

23 dagen geleden

Bij cotton club hebben ze hele fijne broeken in allerlei kleurtjes met elastiek. Oa deze gekocht: https://www.cottonclub.nl/nl-nl/shop/kleding/broeken/broek-met-print-malou/390922-ASSOR.html

23 dagen geleden

De broeken van Ambika hebben heel veel stretch en zitten echt heerlijk

23 dagen geleden

Reactie op Noel91

Bij cotton club hebben ze hele fijne broeken in allerlei kleurtjes met elas ...
Top dankje!

23 dagen geleden

Reactie op Dorien125

De broeken van Ambika hebben heel veel stretch en zitten echt heerlijk
Dankjewel!

22 dagen geleden

Die van ambika zitten idd heerlijk. Maar zoek dit soort broeken in effen kleuren. Iemand die toevallig gevonden?

21 dagen geleden

Ben ik de enige die de broeken van Ambika bovenaan erg strak vind? Ik vind de elastieken band op de buik zoooo akelig! Ik draag daarom wel positiekleding.. niet het mooiste maar wel comfortabel haha

21 dagen geleden

Reactie op Yaartje

Ben ik de enige die de broeken van Ambika bovenaan erg strak vind? Ik vind ...
Jaa dat heb ik ook! Ik probeer dan het elastiek onder m’n buik te doen maar dat zit na een tijdje ook niet lekker meer. Ik vind het heeel moeilijk om goeie broeken te vinden (ik ben lang en alle broeken zijn kort) weet iemand fijne broeken te koop met lengte van 177?

21 dagen geleden

Reactie op Draakje88

Jaa dat heb ik ook! Ik probeer dan het elastiek onder m’n buik te doen maar ...
Oh kijk haha ben niet de enige die dus niks op de buik kan dragen , ik heb het ook met rokken die over de buik gaan.. nog geen fijne rok kunnen vinden. Qua broeken draag ik het merk mamalicious, deze had ik nog van de vorige zwangerschap en die zitten erg fijn, maar geen idee of dat qua lengte dan is wat jij zoekt..

21 dagen geleden

Reactie op Draakje88

Jaa dat heb ik ook! Ik probeer dan het elastiek onder m’n buik te doen maar ...
Costes! Ik was daar gisteren en ben zelf maar 1.65 en deze zijn echt ruim 20cm te lang voor mij!

21 dagen geleden

Reactie op Draakje88

Jaa dat heb ik ook! Ik probeer dan het elastiek onder m’n buik te doen maar ...
Stieglitz! Iets duurder maar ben er zo blij mee. Zij maken de broeken extra lang zodat veel vrouwen het aan kunnen, heb het zelfs ingekort