12 Reacties

16 dagen geleden

Ik heb monddoekjes van de zeeman zijn echt zacht en leuke kleurtjes😊

16 dagen geleden

Hema en Meyco. Heb ook veel hydrofiele doeken van de zeeman, maar je merkt inderdaad verschil in kwaliteit.

15 dagen geleden

Die van Jollein zijn heerlijk zacht, maar krimpen/vervormen wel echt enorm in de was. Die van de Hema zijn minder zacht, maar blijven mooier..

15 dagen geleden

Ik heb gelukkig een stapel oude gekregen van goede kwaliteit. Maar verder vond ik kruidvat erg slecht, heel stug en dun. Daarintegen ben ik wel gek op die paar doeken bij de action vandaan. Kwa prijs ook heel gunstig natuurlijk

15 dagen geleden

De merken die je noemt daar vind ik alleen Wibra ietsjes stugger maar allemaal prima. Verder zijn die van Meyco, Cam Cam Copenhagen en Mushie heel fijn.

15 dagen geleden

Nog steeds heel blij met die van de HEMA. Zijn na twee jaar gebruik, wassen en in de droger nog steeds heel fijn, zacht en netjes! Wel die met het strikje, die vind ik het fijnst. https://www.hema.nl/baby/babyverzorging/hydrofiele-doeken/hydrofieldoeken-60x60-bloemetjes---3-stuks-33302330.html

15 dagen geleden

Wij hadden in het begin Prenatal maar dat is echt troep (net als hun rompers en kleding). Koop geen goedkope zooi, want twee keer wassen en ze zijn stugger dan weetiketwat. Als je dan je baby ermee af wilt drogen na een badje schuur je heel de huid kapot. Nu Jollein, veel beter! Wel wat duurder maar zoveel beter.

15 dagen geleden

Ik ben heel nieuwsgierig ook hiernaar, ik volg mee ☺️

15 dagen geleden

Ik had ze altijd van baby dump en hema ❤️

15 dagen geleden

Ik koop ze online bij Next, super zacht en goede kwaliteit. HEMA heeft ook een goede kwaliteit maar bij mij worden ze nogal ruw. Zeeman heeft ook zachte 😍

15 dagen geleden

Little Dutch blijven hier absoluut het zachtst.

14 dagen geleden

Hema! Die van Prenatal zijn veel te stug. Ik heb er ook een paar van Done by Deer die al jaren meegaan en vrij stevig en zacht zijn.