6 Reacties
8 maanden geleden
Zou het echt niet doen. Het is niet duidelijk of het met borstvoeding mee komt richting baby, dat wil je echt niet. Ik kan ook niet wachten om mijn frons weg te Botox’en…
8 maanden geleden
Ze kunnen geen onderzoek doen naar de gevolgen van Botox op babies, omdat dat geen ethisch onderzoek zou zijn… dus het is onduidelijk maar zo’n risico wil je gewoon niet lopen. Ik heb het gecheckt bij de cosmetisch arts en die zegt ook: Niet doen
8 maanden geleden
Het advies is echt om dit niet te doen, zolang je nog borstvoeding geeft. Ik zou het zelf niet doen, zolang je nog borstvoeding geeft. Ik geef flesvoeding en heb een maand na de bevalling weer botox laten plaatsen (doe dit ivm migraine).
8 maanden geleden
Ik werk zelf in een cosmetische kliniek. Wij behandelen absoluut niet als iemand nog borstvoeding geeft.
8 maanden geleden
Lijkt me vrij logisch als ik er over nadenk dat het niet mag.
Overal in je lichaam zitten haarvaten/aders dus er zal altijd een deel in je bloedbaan terecht komen.
Moedermelk wordt gemaakt van je bloed dus het risico dat die chemische troep bij je baby komt is zeer aanwezig. Voor een volwassene misschien een klein risico, maar voor een baby die nog niets kan hebben een groot risico :)