122 Reacties

één maand geleden

Ik deed bodybalance 2x in de week en dan wilde ik graag 1-2x nog kracht doen. Is er dus niet van gekomen, zo moe en misselijk geweest 😕. Aanstaande donderdag weer bodybalance gaan proberen! Ben heel benieuwd hoe dat bevalt

één maand geleden

Wat goed te lezen hier dat het bij sommigen nog wel lukt, en ook herkenbaar dat het bij anderen niet lukt. Hopelijk hebben we straks allemaal weer meer energie als het tweede trimester begint 😁

één maand geleden

Hee allemaal, leuk te zien dat dit topic bestaat! Ik sportte fanatiek (crossfit, rocket yoga en boulderen) maar ben sinds week 5 echt zo kapot dat het niet meer gaat. Wel enkele lichte lesjes gehad maar 1 keer per week ofzo. Ik ben soms al buiten adem van opstaan uit een stoel. Ik vind het mentaal heel zwaar zonder sporten. Heb ook het idee dat ik juist óók moe ben door het missen van sporten (+endorfinen). Herkent iemand dat? Vorige zwangerschap ging het vanaf week 16-20 wat beter en kon ik weer meer gaan sporten, uiteindelijk tot de ochtend van de bevalling gedaan. Dus ik hoop heel erg dat dat nu weer het geval is ;)

één maand geleden

Heb vorige zwangerschap trouwens dat online program van Sterkher gekocht, was ik helemaal vergeten. Dat ga ik even weer opzoeken ;)

één maand geleden

Reactie op babydreams

Wat goed te lezen hier dat het bij sommigen nog wel lukt, en ook herkenbaar ...
Daar hoop ik echt op!

één maand geleden

Reactie op babydreams

Is er iemand die het sporting heeft volgehouden? Ik ben 1x geweest in de af ...
Lol, het was ook echt een maand muisstil in deze sportgroep…. 🦗 Ik lag er helemaal vanaf en heb een maand niks gedaan. Zo moe en misselijk! Ga nu her en der weer naar een yogaklasje maar heb de sportschool nog niet aangedurfd. Wil wel heel graag, maar voel me nog niet fit genoeg. Normaal sportte ik 3-4 keer per week dus dit valt wel even zwaar, ook met het ongezondere eetpatroon… Heeft iemand al een goed krachttrainingslesje voor vroeg in de zwangerschap gevonden? Heb t idee dat alles prenataal pas is vanaf een week of 14

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Lol, het was ook echt een maand muisstil in deze sportgroep…. 🦗 Ik lag er ...
Pff vreselijk hè, herken het helemaal het eraf liggen 😅 ik ben ook echt gesloopt geweest! Ik denk dat je veel voor na de 14 weken vind omdat je tot die tijd nog bijna alles wel mag doen. Mijn personal trainer houdt tot nu toe ook nog het schema aan wat ik voor de zwangerschap ook had.

één maand geleden

Hi allemaal, Leuke groep! Ik sport zelf best fanatiek. 3-4 x per week fitness en daarnaast 1x boksen en dansen/yoga. Sporten gaat goed, maar ik doe het wel een tandje lager en lichter allemaal.

één maand geleden

Ik sportte 5 dagen per week sinds 2019. Ik deed aan fitness en boksen en had sowieso 10.000 stappen per dag. Afgelopen 4 weken lag ik eruit haha of nouja languit op de bank of bed. Deze week 12 weken en vanmorgen weer naar de gym gegaan. Half uur gewandeld en half uur gefietst. Ik dacht dat ik kapot ging 😂 Ga even 2 weken cardio doen en daarna kracht weer oppakken, boksen laat ik voor nu even. 😅 Ben erg benieuwd!!

één maand geleden

Hey allemaal, Ik ga 5 dagen in de week naar Crossfit. Ik doe dit al ruim 5 jaar en altijd op competitieniveau meegedaan. Voor mij voelt alles nog erg comfortabel qua sporten / bewegingen. Wel wat last van vermoeidheid over het algemeen door de zwangerschap maar ik ben een ochtend sporter dus dan heb ik nog genoeg energie. Hoop zolang mogelijk lekker te kunnen sporten en krachttraining te blijven doen. Denk dat het belangrijkste is dat je luistert naar je lichaam en doet wat goed voelt!!! Op een fitte zwangerschap 🤞🏼🙏🏼

één maand geleden

Super fijn al die tips! Ik sport graag, geef zelf yoga les en ga vaak kiten en surfen. Maar ben zo moe dat ik wel echt veel minder ga nu. Zit net in week 9 en hoop dat ik binnenkort weer wat energie terug krijg! Ik ging eerst bijna elke dag, nu probeer ik 3x per week naar de gym te gaan, maar soms is het 1x 😂 blijf 1x per week yoga les geven zo lang het gaat en kiten wanneer het uitkomt .

één maand geleden

Ik had van de week die hiptrust machine gebruikt en de dag erna had ik meer bloedingen. Ik had al 1,5 week spotting en lichte bloedingen maar nu werd het wel erger. Daar ben ik wel enorm van geschrokken en ga die oefening niet meer doen denk ik.

één maand geleden

Ik ging eerst minimaal vier keer per week naar de sportschool voor groepslessen. Vooral bodypump, xcore en tone. Vanaf dat ik zwanger was durf ik die intensieve lessen niet meer zo goed. Ik ga dan te snel over m'n grenzen heen waardoor ik bang ben iets te forceren. Daarnaast ben ik nu al buiten adem als ik de trap oploop dus heb de puf er ook eigenlijk niet voor 😂 Heb daarom een maand niks gedaan, maar sinds vorige week maandag weer gegaan voor bodybalance. Hier voel ik me op dit moment echt heel goed bij! Zeker het gevoel dat ik wat doe, maar toch op een rustige manier. Verder ga ik thuis krachttraining doen om mijn arm- en beenspieren getraind te houden en hebben mijn man en ik besloten vaker in het weekend een lange wandeling met ons hondje te maken. Hopelijk kan ik zo toch zo fit mogelijk blijven de aankomende maanden 💪🏼

één maand geleden

Ik ging 2-3x per week, maar sinds het begin van de zwangerschap niet meer. Ik ben extreem vermoeid, waardoor het gewoon niet meer gaat. De misselijkheid hielp ook niet, al neemt die nu gelukkig weer af. Na de zomervakantie ga ik lekker naar het zwangerschapszwemmen en tot die tijd ga ik baantjes trekken, hopelijk gaat dat wel.

één maand geleden

Zijn jullie ook zo lusteloos? Dus ook met vlagen weinig energie maar ook nul motivatie om iets te doen bevallen scrollen😂

één maand geleden

Reactie op amomisborn89

Zijn jullie ook zo lusteloos? Dus ook met vlagen weinig energie maar ook nu ...
Jep, as we speak 😅 Net een dutje gedaan en eigenlijk echt geen zin om zo te gaan sporten. Maar daar krijg ik dan achteraf ook weer spijt van dus ga mezelf zo toch maar van de bank trekken.

één maand geleden

Ik crossfit normaal 3x per week maar nu door vakantie al even niet geweest. Benieuwd hoe het deze week weer is om het op te pakken. Heb tijdens vakantie wel 3x lange wandeling gemaakt dat viel eigenlijk best tegen. Veel langzamer en sneller buiten adem, maakte me ook helemaal zorgen of we eigenlijk niet te hoog waren en dit slecht was voor de baby. Dus lichamelijk en mentaal uitdagend haha. Denk dat dat wel dingetje is, super voorzichtig zijn en daardoor ook automatisch meer inhouden, maar is ook niet zo erg, liever beetje voorzichtig

één maand geleden

Wonen er ook meiden in de omgeving rotterdam?

één maand geleden

Wat doen jullie trouwens aan qua leggings nu of later in de zwangerschap? Ik heb nu veel Gymshark leggings en die hebben nogal een strakke band, zodat ze normaal een shapend effect hebben. Vraag me echter af of dat kwaad kan, die druk op de buik? Tijdens het sporten overigens (nog) geen last van, maar als ik na het sporten even ga zitten merk ik al snel dat het me niet meer lekker zit.

één maand geleden

Reactie op KVS95

Wat doen jullie trouwens aan qua leggings nu of later in de zwangerschap? I ...
Ja ik heb dit ook! Ik draag gymshark en oysho. Vind die gymshark leggings ook heel strak bij mijn buik nu, niet zo fijn. Oysho heeft ook zwangerschapsleggings zag ik.