5 Reacties

20 dagen geleden

Hier ook enorme twijfel tussen deze 2 flessen. Schoonmaken was inderdaad een ramp maar ons zoontje spuugde ook zo vaak dat ik het idee had dat Dr brown wel het beste werkte. Dus ik volg eventjes!

20 dagen geleden

Wij gaan weer voor dr Brown. Schoonmaken neem ik even voor lief. Hier werkte dr brown beter dan andere flessen en onze dochter spuugde ook veel.

20 dagen geleden

Goede ervaring met Dr. Browns, toch ga ik deze keer Hegen proberen. Met name door het materiaal (geen microplastics) en het door kunnen gebruiken als bekers vind ik ideaal bij die flessen. Een vriendin heeft ze, ivm spugen had ze eerst ook dr Brown en nu dus Hegen en ze is erg tevreden.

20 dagen geleden

Goede ervaring met Dr. Browns, toch ga ik deze keer Hegen proberen. Met nam ...
Wat is het verschil tussen hegen en andere flessen ?

20 dagen geleden

Reactie op Caitlinxo

Wat is het verschil tussen hegen en andere flessen ?
Veel flessen zijn van plastic. De flessen verkleuren als je de melk verwarmd in de fles en geven microplastic af. De Hegen flessen zijn van speciaal materiaal gemaakt, waarbij er geen microplastics in de melk komen als je de melk opwarmt in de fles zelf. De voordelen van een glazen fles, maar minder breekbaar. Overigens is het allemaal van te voren wel te bedenken, maar moet je kleine maar net die speen accepteren. 🫢