10 Reacties

één maand geleden

Ik heb een magnetron sterilisator, heel handig

één maand geleden

Pan

één maand geleden

Je hebt oom van die sterilisatorzakken voor in de magnetron, dat werkte voor ons heel goed en gaan we nu weer gebruike voor de tweede.

één maand geleden

Ik heb de sterilisator van Philips Avent. Ben heel erg tevreden! Vond dat met de pan maar irritant, wachten tot het water kookt, dan nog x aantal minuten uitkoken, pan wassen etc.

één maand geleden

Wij hebben een sterilisator gekocht/gekregen eigenlijk voornamelijk voor mn borstkolft. Dus daar gingen de flesjes dan in mee. Is wel echt puur gemak. Ging prima in de pan, maar dat ding was wel mega handig.

één maand geleden

Reactie op Myrthe B

Je hebt oom van die sterilisatorzakken voor in de magnetron, dat werkte voo ...
Ja deze hebben wij ook gebruikt bij de oudste, gaan we nu weer doen!

één maand geleden

Het huidige advies is uitkoken alleen maar voor het eerste gebruik dus in principe is een pan helemaal prima (als je geen prematuur hebt of een andere bijzonderheid) Ik heb bij de eerste alleen de eerste week uitgekookt omdat de kraamhulp dat deed.

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik heb de sterilisator van Philips Avent. Ben heel erg tevreden! Vond dat ...
Ik overweeg deze ook te kopen omdat ik ook de flesjes hebt van Philips Avent. Is het het waarderen?🫣

één maand geleden

Wij kookte uit in een pan. Is zo gepakt en klaar.. en scheelt weer 'onnodig' geld uitgeven aan iets wat je al in huis hebt haha

één maand geleden

Reactie op Samensterk2024

Ik overweeg deze ook te kopen omdat ik ook de flesjes hebt van Philips Aven ...
Jaa absoluut! Ik ben nu zwanger van mijn derde en gebruik heb voor mijn twee kindjes nog steeds ongeveer 1x in de week àlles steriliseren. Ik doe zelfs de tandenborstels en flessenborstel erin😂 Ik zou dan wel de een halen met droogfunctie, heb die zelf niet maar lijkt me handiger.