26 Reacties

23 dagen geleden

Ik vind dit een lastige. Heb nu die van mamaloes omdat ik toch enkele dingen op die site had besteld en ze waren afgeprijsd. Maar of ze goed zijn? Hier in België lijkt dit helemaal geen ding te zijn, maar ben om door al te lang lid te zijn van een Nederlands forum 🤣 Denk niet dat je veel kwaad kan doen met een nieuw kruik kopen? België en Nederland hebben strenge eisen voor iets verkocht mag worden. Mensen zullen altijd wel wat klagen over iets.

23 dagen geleden

Ik heb groote interesse in de Liini omdat je deze mee kan nemen. Ook de „brei opwarmer“

23 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik vind dit een lastige. Heb nu die van mamaloes omdat ik toch enkele dinge ...
Oh flessenwarmer 🤣 ik las kruik 🙃

23 dagen geleden

Wij hebben voor snacht een waterkoker die je kan instellen op temperatuur! Werkt heel snel

23 dagen geleden

Let op met de hegen flessen, die passen maar in enkele fles verwarmers.. ze waren laatst op de we are pregnant beurs en vroeg dit na, mevrouw van hegen raadde deze aan. Op de site van hegen kan je deze info ook vinden!

23 dagen geleden

Owh nou, ik lees nu op de site dat de info is aangepast 🙄

23 dagen geleden

My Bambini!

23 dagen geleden

Wij hebben voor thuis Philips Avent en voor onderweg My Bambini.

23 dagen geleden

Ik ga voor de momcozy voor thuis en voor onderweg de babymoov

23 dagen geleden

Iemand bekend met de flessenwarmer van Sheppr?

22 dagen geleden

Reactie op beau07

Owh nou, ik lees nu op de site dat de info is aangepast 🙄
Ja ik las al over sheppr! Die kwam nergens naar voren bij andere top 10. Alleen op hun site. De een is super positief, de ander geeft aan dat het veel lekt. Mybambini heeft ook een hegen adapter. En vulpe goods ook. Philips avent kwam ik ook tegen. Wat een keuze he. En je leest zoveel verschillende dingen.

22 dagen geleden

Reactie op MissTammie

Ja ik las al over sheppr! Die kwam nergens naar voren bij andere top 10. Al ...
Jaaa tegenwoordig zoveel keus dat ik dus ook niet weet wat ik ‘moet’ bestellen, wil dolgraag borstvoeding geven.. maar wil ook wel voorbereid zijn mocht het niet lukken..

22 dagen geleden

Manon pro lees ik ook goede dingen over. Iemand daar ervaring mee?

22 dagen geleden

Reactie op xelles

Is het de moeite waard om voor thuis een 2e opwarmer te hebben? Wij hebben gisteren My Bambini ontvangen, maar twijfel nog over een extra versie voor thuis (ook de Philips Avent dan).

22 dagen geleden

Reactie op YH89

Is het de moeite waard om voor thuis een 2e opwarmer te hebben? Wij hebben ...
Nee eigenlijk niet hoor. Wij gebruikten die Bambini vaak ook thuis, omdat die sneller ging! Ik zou het lekker eerst even alleen met deze aankijken!

22 dagen geleden

Helemaal geen flessenwarmer meer, ik vond het ondingen, duurt superlang. Voor de derde gewoon een waterkoker met temperatuurregelaar en voor onderweg een thermosfles

21 dagen geleden

Luvion ultra pro

21 dagen geleden

Reactie op xelles

Haha, wij ook! Avent is een oudje. Was al 2e hands bij mijn oudste zoon (nu 14 jaar). Voldeed prima, voor die enkele keer dat ze een flesje kregen. Als we onderweg waren kregen ze gewoon de borst. Maar de jongste was 9 maanden toen ik zwanger werd . Mijn productie was gelijk zo goed als weg. Hij krijgt sindsdien flesjes donormelk van anderr moeders. Wat een gedoe die flesjes. Ik snap écht niet dat andere ouders daar voor kiezen! Ik moet nu ineens voordat ik weg ga bedenken hoeveel flesjes we nodig denken te hebben, die moeten klaargemaakt worden, veilig ingepakt. Maar het grootste probleem was het opwarmen er van. Die van avent sleepte ik steeds mee, maar dan moet je steeds op zoek naar een stopcontact. Sta je dan in de kringloop te wachten tot je flesje warm is. En de baby ondertussen maar huilen omdat het hem te lang duurt. Ik heb aan het begin ook zelf moeten huilen hierom. Wat dat betreft ben ik echt een borstvoedingsmama. Maar dus kortgeleden de MyBambini's er bij gekocht. Dat maakt op stap gaan wel een stuk makkelijker. Wel even water meenemen om de onderdelen af te spoelen!

21 dagen geleden

Ik wil die Babylatte proberen, maar er zijn nog te weinig reviews over

21 dagen geleden

Wij hebben de babybrezza gekregen op de babyshower! Ben hier meeega benieuwd naar, alleen onderweg heb je er natuurlijk niks aan..