6 Reacties

14 dagen geleden

Ga je borstvoeding geven? Dan is opwarmen in een pannetje warm water net zo snel of zelfs sneller. Ga je flesvoeding geven, dan heb ik heel veel de tip gelezen om een waterkoker te kopen die je op temperatuur instelt. Als je een quooker hebt kun je gewoon kokend water met koud water mengen tot de juiste temperatuur (met een normale waterkoker kan dit uiteraard ook). Voor onderweg kun je een thermosfles warm water en een flesje koud water meenemen en mengen tot de juiste temperatuur. In beide gevallen hoef je dus niet pers茅 iets aan te schaffen :)

14 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Ga je borstvoeding geven? Dan is opwarmen in een pannetje warm water net zo ...
Super! Bedankt鉂わ笍

14 dagen geleden

Tegen mij heeft de kraamzorg gezegt bij mijn eerste kindje dat je het gewoon kan opwarmen in de magnetron het water en dan de schepjes gewoon erbij, eigenlijk al mijn vrienden met kinderen hebben dat gedaan.

13 dagen geleden

Ik heb eigenlijk ook altijd de microgolfoven gebruikt. Ook voor borstvoeding op te warmen, ik koos dan heel laag wattage en roerde regelmatig om zodat er geen warmte plekken zouden ontstaan.

13 dagen geleden

Wij hebben pas een flessenwarmer aangeschaft toen we wisten welk merk flesje we gingen gebruiken.

13 dagen geleden

Bedankt allemaal!鉂わ笍